تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونمايي از آرشيو دسته‌بندي پايگاه‌اطلاع‌رساني آيت‌الله خامنه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رونمايي از آرشيو دسته‌بندي پايگاه‌اطلاع‌رساني آيت‌الله خامنه‌اي
خبرگزاري فارس: پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در جهت دسترسي آسان مخاطبان به بيانات رهبر انقلاب، از آرشيو دسته‌بندي شده‌ي خود رونمايي مي‌كند.


به گزارش خبرنگار "سرويس فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، در اين صفحه‌ كليه محتواي سايت شامل بيانات، ديدارها، پيام‌ها و نامه‌ها، نقشه‌ي راه (نمودار درختي)، عكس، صوت و فيلم در قالب چهار دسته‌بندي تاريخي، اقشاري، مناسبتي و سفرها در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد.
در آرشيو تاريخي كليه محتوا بر اساس تاريخ مورد نظر كاربر در اختيارش قرار مي‌گيرد.
در آرشيو اقشاري كليه محتواي بر اساس مخاطبين بيانات، ديدار و يا پيام‌ها و نامه‌ها در دسترس مخاطبات قرار مي‌گيرد؛ به عنوان مثال كاربر با انتخاب عنوان "دانشجويان " مي‌تواند فهرست بيانات، پيام‌ها و... كه مخاطب آن "دانشجويان " بوده‌اند را به تفكيك مشاهده كند.
آرشيو مناسبتي نيز مشتمل بر تمامي رويدادهايي است كه در طول سال انجام مي‌شود؛ اعم از بيانات، ديدار و يا پيام و نامه؛ به عنوان مثال، با انتخاب "پيام و نامه‌هاي تبريك " تمامي نامه‌ها و پيام‌هاي رهبر معظم انقلاب كه در رابطه با تبريك به ملت ايران و يا افراد خاص صادر شده باشند قابل مشاهده است.
همچنين در آرشيو سفرها نيز تمام محتواي مربوط به هر كدام از سفرهاي رهبر معظم انقلاب به طور مجزا و بر اساس انتخاب كاربر، در اختيار او قرار مي‌‌گيرد.

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن