تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816417912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير درمان تأمين اجتماعي استان اصفهان :كسب رتبه دوم آمار جراحي در بيمارستان هاي تأمين اجتماعي استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مدير درمان تأمين اجتماعي استان اصفهان :كسب رتبه دوم آمار جراحي در بيمارستان هاي تأمين اجتماعي استان اصفهان
خبرگزاري موج - مدير درمان تأمين اجتماعي استان اصفهان گفت: علاوه بر كسب رتبه دوم جراحي در بيمارستان ها، رتبه دوم تعداد پذيرش بيمه شدگان نيز مربوط به بيمارستان هاي تأمين اجتماعي استان اصفهان مي باشد.


به گزارش موج از اصفهان، دكتر موسوي با بيان اينكه كه كارگران مهمترين قشر جامعه و بنا به فرمايش امام خميني ولي نعمتان انقلاب اسلامي هستند گفت: حوزه درمان سازمان تأمين اجتماعي يكي از بخش هايي است كه اين قشر با آن ارتباط تنگاتنگي دارند و بر همين مبنا طرح ارتقاء كيفيت درمان درجهت ارج نهادن به اين قشر جامعه در نظر گرفته شد.
وي با تأكيد بر جلوگيري از معالجات بي كيفيت و بدون صرف زمان كافي براي بيمه شدگان تأمين اجتماعي خاطرنشان كرد: اين طرح هم اكنون در كليه بيمارستان ها و مراكز درمان تأمين اجتماعي با اضافه شدن 2 هزار و 600 پزشك از سوي سازمان تأمين اجتماعي درحال انجام مي باشد.
موسوي اظهار داشت: سازمان تأمين اجتماعي با شناسايي بيماران از كارافتاده و ناتواني كه نمي توانند در مراكز درماني بستري شوند طرح ويزيت بيمار در منزل را اجرا مي كند كه يك پزشك به صورت دوره اي و موردي با هماهنگي قبلي و طبق برنامه مدون ماهيانه به منزل بيمه شده مراجعه و ارائه خدمت مي كند.
مدير درمان تأمين اجتماعي استان اصفهان طرح سلامت كارت را يكي از طرح هاي برگزيده جشنواره نوآوري و شكوفايي برشمرد و يادآور شد: از 14 كشور مجري اين طرح كه به عنوان الگويي برا ي اجراي طرح در كشورمان درنظر گرفته شده اند هم اكنون 7 كشور در حال اجراي طرح سلامت كارت مي باشند و سازمان تأمين اجتماعي نيز با فراهم كردن زيرساخت هاي لازم در صورت برخورداري از حمايت هاي استاني مي تواند اجراي اين طرح در سطح استان را آغاز كند.
وي داشتن سوابق بيماري و پرونده افراد را از ويژگي هاي شاخص سلامت كارت دانست و گفت: اين پرونده الكترونيكي از مصرف زياد دارو، آزمايشات مكرر و اشتباهات پزشكي جلوگيري مي كند اما متأسفانه علي رغم مزاياي بسيار مفيد آن هيچ گونه حمايتي از سوي مسئولان استان از اين طرح صورت نگرفته است.
مدير درمان سازمان تأمين اجتماعي بازسازي كلينيك ديابتي، اخذ مجوز احداث درمانگاه غرضي، مجوز خريد زمين براي درمانگاه شماره 7 در خيابان آتشگاه، مجوز خريد زمين برا ي درمانگاه شماره 6 در خيابان زينبيه و طراحي درمانگاه نجف آباد را از طرح هاي سازمان تأمين اجتماعي استان اصفهان برشمرد و ادامه داد: درمانگاه شماره 1 و 2 بعد از گذشت 40 سال مجوز تخريب و بازسازي گرفته است.
وي از پرداخت 2 ميليارد و 700 ميليون تومان برا ي خريد تجهيزات بيمارستان ها و درمانگاههاي استان اصفهان خبر داد و افزود: مجوز احداث بيمارستان 160 تخت خوابي سازمان تأمين اجتماعي از سوي دولت اخذ شده كه به عنوان بيمارستان فوق تخصصي در آينده اي نزديك در استان راه اندازي خواهد شد.

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن