تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكسان شدن پرداخت خسارت بدني زن و مرد با دريافت 8 درصد حق بيمه اضافه اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: يكسان شدن پرداخت خسارت بدني زن و مرد با دريافت 8 درصد حق بيمه اضافه اجرايي شد
براساس مصوبه شوراي عالي بيمه در چهارم دي ماه 1387 با دريافت هشت درصد حق بيمه پوشش خسارت بدني زن و مرد يكسان شده است . علي شعباني مدير بيمه هاي اتومبيل بيمه ايران درباره ارائه پرداخت ديه يكسان زن و مرد به ايسنا توضيح داد : از 11 دي ماه 1387 تمام بيمه نامه هايي كه از سوي بيمه ايران به فروش مي رسد با تعهد يكساني مورد نظر به فروش مي رسد زيرا يكسان بودن ديه زن و مرد صراحتا در قانون درج شده است .
شعباني تصريح كرد : يك تعداد بيمه نامه هاي صادره شده از قبل كه در دست مردم است براي آنها دعوت نامه مي فرستيم كه با اين دعوت نامه مجددا به نسبت روزهاي باقيمانده از بيمه نامه هايشان حق بيمه متناسب با نرخ هشت درصد را پرداخت كنند و براي آنها نيز بيمه نامه هاي جديد مبتني بر برابري ديه زن و مرد صادر و پرداخت شود.
شعباني همچنين درمورد شرايط پرداخت خسارت هاي منجربه فوت نيزگفت : در حال حاضر ترتيبي اتخاذ شده كه بلافاصله پس ازتشكيل هر پرونده 50 درصد خسارت به صورت علي الحساب پرداخت شود و پس ازتكميل پرونده خسارت مابه التفاوت آن پرداخت مي شود .
وي در بخش ديگري از اين گفت وگو با اشاره به پرداخت خسارت بدني گفت : در بخشنامه اي كه به نوعي مويد و موكد بخشنامه هاي پيشين است به واحدهاي پرداخت خسارت دستور داده شده كه در صورت تكميل فوري پرونده هاي خسارت 100 درصد خسارت بدون راي دادگاه پرداخت شود اگرچه اين رويه تا به حال اجرا شده ولي با اين بخشنامه اين روند تسريع و تشديد مي شود.
مدير بيمه هاي اتومبيل بيمه ايران همچنين از ارائه بيمه نامه جديدي در دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد و افزود : بيمه ايران بيمه نامه جامعي در ارتباط با بيمه بدنه اتومبيل در دهه فجر انقلاب اسلامي خدمت هموطنان تقديم مي كند.
وي در پايان با بيان اينكه براي ايام تعطيلات نوروز بيمه هاي سفري را در دست طراحي و بررسي داريم خاطرنشان كرد : از 20 اسفند تا 20 فروردين بيمه نامه هاي بدني سفري كه حق بيمه هاي اين بيمه نامه ها متناسب و بسيار كم است در دست طراحي و بررسي داريم و براي يك مدت زماني محدود اين بيمه نامه را در نظر گرفته ايم .

يکشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن