تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816862573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نيم فصل دوم و درخشش مهره ها از ركوردشكني حسني صفت تا درخشش رجب زاده


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نيم فصل دوم و درخشش مهره ها از ركوردشكني حسني صفت تا درخشش رجب زاده
نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر اگرچه در ظاهر صحنه عادي و طبيعي رقابت بين تيم ها مي باشد، ولي به طور كلي صحنه نمايش و هنرنمايي بسياري از مهره هاي تيم هاي مختلف باشگاهي كشور است. از مهمترين اين هنرنمايي ها مي توان به در آستانه ركوردشكني گل نخوردن توسط حسني صفت دروازه بان تيم ملوان اشاره كرد.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بسياري از تيم هاي حاضر در ليگ، رشد و پيشرفت مطلوبي در نيم فصل دوم داشته اند و از جمله اين تيم ها، ملوان بندرانزلي باشد.

حسني صفت دروازه بان تيم ملوان بندرانزلي در حال حاضر در آستانه ركوردشكني از نظر گل نخوردن مي باشد.
حسني صفت در 7 بازي و 630 دقيقه گلي دريافت نكرده است و اگر در ديدار با صنعت نفت آبادان نيز گلي دريافت نكند، ركورد گل نخوردن در ليگ برتر را كه در اختيار آرمناك پطروسيان، دروازه بان سابق سپاهان در سال هاي گذشته است، خواهد شكست.

ناگفته نماند؛ در عملكرد مناسب حسني صفت، نقش خط دفاعي ملوان بي تاثير نيست.

از ديگر شگفتي هاي حاضر در مسابقات ليگ و بويژه نيم فصل دوم، اميد عاليشاه از تيم راه آهن شهرري مي باشد. اين جوان با استعداد تيم دايي تقريبا در هر ديدار پايش به گلزني باز مي شود و تاثير زيادي در كسب نتيجه براي تيم راه آهن داشته است.

وضعيت فونيكه سي، آقاي گل هفته بيست و سوم نيز كه با 15 گل درصدر جدول گلزنان قرار دارد، مشخص است. فونيكه سي در هر ديداري كه نشانه هايي از ضعف در خط دفاع و گلر يك تيم مشاهده كند، از هيچ فرصتي دريغ نمي كند. همان طور كه در ديدار با تيم پرسپوليس تهران فونيكه سي از نمايش ضعيف معمارزاده نهايت استفاده را كرد و توانست دروازه تيم پرسپوليس را براي چندبار باز كند.

اما در ميان تمام مهره هاي پر سر و صدا در تيم هاي مختلف شايسته است تا از عملكرد مطلوب رجب زاده، كاپيتان تيم فجر سپاسي نام برد.

در ديدار تيم فجر_ استقلال رجب زاده با گل بسيار حساس و زيبايش و باز كردن دروازه سيد مهدي رحمتي دومين شكست پياپي استقلالي ها را به تيم صدرنشين تحميل كرد.

گفتني است؛ رجب زاده لحظاتي قبل از اين گل، توانسته بود از روي نقطه پنالتي دروازه بهترين دروازه بان فوتبال كشورمان را باز كند تا با وجود سن بالايش، سطح آمادگي خود را به معرض نمايش بگذارد.

در اين ميان نبايد از نقش پررنگ مجتبي جباري در تيم استقلال تهران غافل شد. جباري كه پس از جدايي مجيدي از استقلال به عنوان كاپيتان اول اين تيم به شمار مي آيد تا در تمام ديدارهاي اين تيم مقابل حريفان عملكرد قابل قبولي داشته است و در آخرين ديدار كه مقابل تراكتورسازي داشتند، توانست در شرايط خاص ورزشگاه و سردي بيش از حد هوا، تمركز خود را بطور كامل حفظ كند و 2 ضربه پنالتي را به گل تبديل كند.

همچنين نبايد از گلزني و نقش مثمر ثمر رضا عنايتي در صبا قم، كريم انصاري فرد در سايپا، رضا نوروزي در فولاد، عماد رضا در سپاهان و علي كريمي در پرسپوليس و ايمان موسوي در تيم نفت تهران غافل شد.

در اين ميان شايد بتوان از علي كريمي به عنوان شخصيتي ويژه تر نام برد؛ چرا كه كريمي با توجه به ابعاد شخصيتي خاص خود به عنوان نقطه ثقل آرامشي براي تيم به حساب مي آيد كه از لحاظ روحي و فني براي سرخپوشان مثمر ثمر مي باشد، به هرحال مهره هاي درخشان در صرف تيم هاي حاضر در ليگ به مراتب بيش از مواردي است كه ذكر گرديد و در اينجا تنها به عنوان برخي از آنها بسنده كرديم./مح

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن