تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان:
خبرگزاري فارس: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان گفت: آمار بالاي شهداي زن كردستان نشان از ولايت‌مداري و روحيه انقلابي آنان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حيدريان ظهر امروز در يادواره شهداي زن كردستان كه در سالن شهداي گمنام سپاه ناحيه سنندج برگزار شد با اشاره به نقش زنان در توسعه و پيشبرد اهداف هر جامعه‌اي، اظهار داشت: زنان ايران اسلامي علاوه بر كمك در عرصه‌هاي اجتماعي كشور، در دوران جنگ تحميلي نيز در سنگر دفاع از ارزش‌هاي ديني، اسلامي و انقلابي كشور نقش بي‌‌بديل و چشمگيري ايفا كردند.

وي خاطرنشان كرد: استان كردستان در زمان جنگ تحميلي و حتي قبل از آن بيش از 5 هزار و 400 شهيد گلگون كفن را در راستاي حفظ ارزش‌هاي اين نظام مقدس الهي تقديم كرد كه 536 نفر آن زنان كرد بودند.

71 زن شهيده كردستان توسط گروهك‌هاي ضد انقلابي به شهادت رسيده‌اند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان افزود: از اين تعداد زن شهيده استان كردستان 71 نفر آنها شهدايي هستند كه ناجوانمردانه به دست گروهك‌هاي منافق و با بدترين و دردناك‌ترين روش‌ها به شهادت رسيدند.

حيدريان اضافه كرد: اين شيرزنان الگوي كاملي از ايثار، از خودگذشتگي و ايمان هستند كه بايد با ترويج افكار و آموزه‌هاي آنان در ميان زنان به ويژه دختران جوان در تقويت باورهاي جامعه‌ساز در كشور اسلاميمان گام برداريم.

شهداي زن كردستان مظلومترين شهداي زن كشور هستند

وي از زنان شهيده‌ كردستان به‌عنوان مظلوم‌ترين شهيده‌هاي كشور نام برد و افزود: تعداد زيادي از اين شيرزنان در اوايل انقلاب به جرم دفاع از ارزش‌هاي اسلامي به بدترين شكل ممكن شكنجه و جلوي چشمان كودكانشان شهيد مي‌شدند.

به گفته وي، بسياري از آنان هنگامي كه گروهك‌هاي ضد انقلابي براي شهيد كردن شهداي روحاني كه از مدافعين واقعي انقلاب بودند، به منازلشان مي‌ريختند خود را سپر بلاي شوهرانشان مي‌كردند و خون پاكشان را فداي ارزش‌هاي اين نظام الهي مي‌كردند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان افزود: چه بسيار شيرزناني كه در راستاي دفاع از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب بدون هيچ ترس واهمه‌اي دوشادوش برادران، همسران و پدرانشان سلاح بر مي‌داشتند و به جرم دفاع از ارزش‌هاي اسلام و انقلاب به دست ناجوانمردانه دشمنان به مقام رفيع شهادت نائل آمدند.

حيدريان گفت: زنان شهيدي كه در دوران جنگ تحميلي در اثر بمباران‌ها و حمله‌هاي ددمنشانه رژيم بعثي عراق به شهرهاي ايران مظلومانه به شهادت رسيدند، همه و همه بيانگر مظلوميت شهداي زن اين مرز و بوم است كه هيچ كلام و قلمي ياراي توصيف و نگاشتن آن را ندارد.

ترويج اهداف و آموزه‌هاي شهدا در جامعه ضروري است

وي زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا و ترويج اهداف و آموزه‌هاي ديني و انسان‌ساز آنان در جامعه را ضروري دانست و افزود: اين وظيفه آحاد جامعه است كه در راستاي ترويج و توسعه هر چه بيشتر افكار شهدا كه مهم‌ترين راه مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌هاي دشمنان است گام بردارند.

وي به نقش و جايگاه زنان امروز ايران اسلامي در راستاي مقابله با هجمه‌هاي نرم دشمن اشاره كرد و گفت: امروز دشمنان مي‌خواهند با كار روي اذهان مردم به ويژه نسل جوان پايه‌هاي اين نظام مقدس را سست و در نتيجه متزلزل كنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بيت‌المقدس كردستان با بيان اينكه افزايش سطح بصيرت و توجه ويژه به مواضع دشمن تنها راه پيروزي ما در برابر توطئه‌هاي دشمنان در اين جنگ خواهد بود، افزود: توجه به شخصيت و جايگاه واقعي زنان از ديدگاه اسلام و تبيين و ترويج اين جايگاه در جامعه از مهم‌ترين نيازهاي امروز جامعه است.

حيدريان خاطرنشان كرد: اگر ما بتوانيم آموزه‌ها و اهداف شهداي انقلاب را در جامعه ترويج و نهادينه كنيم، شكي نيست كه جامعه را در مقابل هجمه‌هاي فكري دشمنان بيمه خواهد شد.

انتهاي پيام/ح10

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن