تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815759629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سلام ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: سلام ايران
وعده 4 ساله: از خانم عطاريان، رئيس كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به خاطر اينكه به وعده خود عمل كردند و مطالبات ما را بعد از چهار سال در آذرماه پرداخت كردند، تشكر مي‌كنم!
تقي‌زادگان – بازنشسته آموزش و پرورش – 17608
فقط سوت قطار آمد: علي‌رغم اينكه سوت قطار مراغه (مياندوآب) - تهران در تيرماه در اخبار و جرايد به گوش مردم رسيد، اما متأسفانه بعد از گذشت چندين ماه هنوز عملياتي نشده است. ضمن پيگيري از مسئولان محترم براي اجرايي كردن اين طرح خواهشمنديم نياز مردم اين منطقه در رفت و آمد به تهران را برطرف نمايند.
نجاري - ملكان - 17526
آلودگي مجوزهاي ترافيك: اگر طرح ترافيك و زوج و فرد صرفاً جهت جلوگيري از آلودگي هواي تهران است، چرا راهنمايي و رانندگي سر هر چهارراهي اقدام به فروش مجوز ورود به محدوده به مبلغ 12هزار تومان مي‌نمايد؟ آيا اين اقدام آلودگي ايجاد نمي‌كند؟
بخشايش - 17990
حفاظت از دانشمندان: بنده معلم از كارافتاده در حين وظيفه آموزش و پرورش تويسركان هستم. چرا به اين راحتي دانشمندان اتمي ما ترور مي‌شوند؟ من حاضرم خانه خود را بفروشم و در چادري زندگي كنم و پول آن را هزينه چتر امنيتي جهت محافظت از اين دانشمندان زحمتكش نمايم.
ميرجمالي - تويسركان - 17991
انتظار ابلاغ: پس از ماه‌ها وعده وعيد مسئولان سازمان بازنشستگي كشوري در‌خصوص پرداخت مطالبات بازنشستگان، معاون سازمان خصوصي‌سازي اعلام نموده كه پرداخت مطالبات در گرو يك ابلاغيه مي‌باشد. آيا بهتر نيست مسئولان سازمان پس از اطمينان كامل از پرداخت مطالبات آن را اعلام نمايند؟ با اين كار اعتبار و اطمينان مسئولان اين سازمان نزد بازنشستگان به كمترين حد خود خواهد رسيد.
خان‌جاني - 18008
مشكلات بيمارستان نظرآباد: روز پنجشنبه 22/10 ساعت 18:30 عصر يك مصدوم تصادفي را به بيمارستان امام حسن مجتبي‌(ع) واقع در شهرستان نظرآباد در استان البرز برديم. دكتر كشيك گفت بايد از قفسه سينه عكس گرفته شود، اما دستگاه مورد نظر خراب است و بايد به بيمارستان ديگري در شهرستان هشتگرد مراجعه كنيد. هشتگرد يك شهرستان ديگر است. خودتان قضاوت كنيد.
نجم‌آبادي - 18009
تشكر: مي‌خواستم از خدمات پس از فروش نمايندگي سايپا در شهرستان محلات تقدير و تشكر نمايم.
حسين رضايي - 18012
مجازات نفر سوم: در صفحه حوادث روز 22 دي ماه خبر اسيدپاشي يك خانم به خانمي ديگر به نام طاهره بهرامي را خواندم و اينكه اسيدپاش در زندان خودكشي كرده است، در نتيجه خانم بهرامي از قصاص و دريافت ديه محروم شده است. بنابراين براي نفر سوم كه همسر طاهره است هيچ‌گونه مجازاتي درنظر گرفته نشده است. اين نوع احكام سليقه‌اي است نه قانوني. لطفاً درج نماييد.
حسين‌پور - بازنشسته دادگستري تنكابن - 18013
گناه بازنشستگان: بازنشسته راه‌آهن هستم. شما هر روز تيتري درخصوص بازنشستگان در روزنامه چاپ مي‌كنيد در مورد مطالبات ما بارها مطلب نوشتيد اما خبري نشد. بازنشستگان چه گناهي كرده‌اند؟
محمد شهرآشوب- قائمشهر- 18062
يارانه‌هاي معوق: افراد زيادي هستيم كه چند ماه اول پرداخت يارانه‌ها به علت قصور وزارت رفاه و اداره آمار، يارانه دريافت نكرديم. بعد از پيگيري ما را به استانداري و از آنجا هم به دبيرستان البرز تهران ارجاع دادند. با اين كه دولت اعلام كرد كساني كه تقصيري نداشتند، يارانه‌هاي معوقه را به آنها پرداخت كنيد ولي تاكنون هيچ اقدامي صورت نگرفته است. ضمناً اگر محل يا تلفني براي جوابگويي اين مشكل وجود دارد، اعلام نماييد.
محمدحسن لطفي- 17656
ثبت سختي كار: كارگري هستم كه 15 سال كار سخت و زيان‌آور داشتم. با توجه به دستور مقام محترم رياست جمهوري كه گفتند سنوات كارهاي سخت 5/1 برابر مي‌شود، با اين شرايط سوابق بنده از 35 سال بيشتر مي‌شود اما هر موقع به وزارت كار و تأمين اجتماعي مراجعه مي‌كنم، مي‌گويند «ورژن برنامه سختي كار» در كامپيوتر ثبت نشده است. لطف كنيد تكليف مردم را روشن كنيد.
رضايي- اراك- 17660
تشكر: بعد از 47 سال من توانستم يك وام 500 هزار توماني بگيرم و قهوه‌خانه خود را راه بيندازم. از كارمندان كميته امداد انزلي بويژه از قائم مقام آن كه با سعه صدر و خوشرويي با ارباب رجوع برخورد مي‌كنند، تشكر مي‌نمايم.
حسين اميرگهر- انزلي- 17647
جواب نامه: ساكن اسلامشهر- شهرك سعيديه، كوچه 7 پلاك 37 هستم. زماني كه جناب آقاي احمدي‌نژاد به اسلامشهر تشريف آوردند، در دو مرحله، دو نامه تقديم ايشان كردم؛ يك نامه هم براي دفتر ايشان ارسال كردم اما متأسفانه تاكنون پاسخي به من نداده‌اند. ما آقاي احمدي‌نژاد را دوست داريم. اميد ما اول خدا و بعد ايشان است.
احمد- 18061
بنچاق‌هاي گران: حدود 8-7 روز است سازمان ثبت اسناد و املاك كشور اوراقي را كه امور مردم در آن ثبت مي‌شود يعني «بنچاق تنظيم سند» را نمي‌دهد و ادعا مي‌كند چون در تحريم هستيم، به ما نمي‌دهند. مردم در تمام دفاتر سرگردان هستند و كسي اوراق ندارد كه سند تنظيم بكند. اوراقي كه هر برگ آن با قيمت 200 ريال به دفاتر اسناد رسمي واگذار مي‌شد، اكنون در بازار آزاد هر برگ 20 هزار تومان خريد و فروش مي‌شود. لطفاً منعكس كنيد تا قوه قضائيه فكري بكند. در سازمان ثبت هيچ كس پاسخگو نيست.
نام و شماره محفوظ- 17645
حقوق بيمارستاني‌ها: بيمارستان شهيد مصطفي خميني قبلاً وابسته به بنياد شهيد بود و در حال حاضر وابسته به دانشگاه شاهد است. پرسنل اين بيمارستان مشكلات فراواني دارند. مسئولان حق و حقوق اين پرسنل را به صورت كامل نمي‌پردازند. پائين‌ترين حقوق در سطح كشور در بيمارستان ما پرداخت مي‌شود. بعضي از كاركنان به خاطر مشكلات مالي اقدام به فروش كليه خود نموده‌اند. حتي پرسنلي داشتيم كه به همين دليل خودكشي كرد.
نام محفوظ- 18074
تشكر: از زندان مركزي سنندج تماس مي‌گيرم. رئيس محترم اين زندان امكاني را براي زندانيان فراهم كرده‌اند كه در حال حاضر هيچ زنداني‌اي وجود ندارد كه حافظ قرآن نباشد. از زحمات شبانه‌روزي رئيس محترم اين زندان جناب آقاي خسروي كمال تشكر را داريم.
فريد كرمي- 18075

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن