تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارگران از اقشار تأثيرگذار جامعه در پيروزي انقلاب بودند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: كارگران از اقشار تأثيرگذار جامعه در پيروزي انقلاب بودند
گروه خبرنگاران افتخاري / حسين اميري: رئيس اداره كار و امور اجتماعي گناباد گفت: كارگران از اقشار تأثيرگذار جامعه در پيروزي انقلاب و بعد از آن هستند.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) در گناباد، «حسن شريفي‌مقدم» رئيس اداره كار و امور اجتماعي گناباد ضمن بيان اين مطلب گفت: كارگران قشري مولد و از مفيدترين اقشار جامعه در بخش اقتصادي بوده و نقش تعيين‌كننده‌اي در شكوفايي اقتصاد كشور داشته و دارند.

وي ادامه داد: كارگران و خانواده‌هاي آن‌ها نقش ارزشمندي در پيروزي انقلاب اسلامي، حفظ و تداوم انقلاب اسلامي داشته و همواره در برهه‌‌هاي حساس در انتخابات مختلف حضور فعال و نقش مهم و اثرگذاري داشته‌اند.

رئيس اداره كار و امور اجتماعي گناباد افزود: براي فراهم‌سازي زمينه‌هاي حضور و مشاركت فعال هرچه بيشتر اين قشر زحمتكش در مراسم و آيين‌هاي بزرگداشت دهه فجر و همچنين به منظور آشنايي هرچه بيشتر كارگران و خانوده‌هاي آن‌ها با دستاوردهاي انقلاب اسلامي، اين اداره امسال براي نخستين‌بار كميته كارگري ستاد دهه فجر را در اداره كار تشكيل داده است.

شريفي‌مقدم تصريح كرد: ايجاد ايستگاه صلواتي در ورودي شهر و پذيرايي از مسافران، ايجاد غرفه در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب و به تصوير كشيدن فعاليت‌ها و عملكرد چندساله اداره كار، برگزاري مسابقه بزرگ فرهنگي دهه فجر ويژه كارگران و خانوده‌هاي آن‌ها و اعطاي جايزه به 30 نفر از برندگان از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اجرايي اين كميته و اداره كار در ايام دهه فجر است.

وي تصريح كرد: هماهنگي با كميته ورزشي ستاد دهه فجر براي شركت تيم‌هاي ورزشي كارگري در مسابقات ورزشي دهه فجر، هماهنگي لازم با كميته فرهنگي و هنري ستاد دهه فجر به‌منظور شركت و استفاده كارگران از جشن‌هاي پيروزي انقلاب، تكريم و پاسداشت جانبازان عرصه كار، توليد و جنگ تحميلي، بازديد اعضاي كميته كارگري ستاد دهه فجر از تعدادي از كارگاه‌ها و معادن زير پوشش در دهه فجر و شركت پرشور اعضاي كميته كارگري و كارگران در راهپيمايي 22 بهمن‌ماه از ديگر برنامه‌هاي كميته كارگري و اداره كار در دهه فجر است.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن