تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ده‌بزرگي در گفت‌وگو با فارس:با حل مساله پرداخت هزينه‌هاي بيمارستاني مرخص مي شوم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ده‌بزرگي در گفت‌وگو با فارس:با حل مساله پرداخت هزينه‌هاي بيمارستاني مرخص مي شوم
خبرگزاري فارس: احد ده‌بزرگي شاعر آييني و انقلاب گفت: پزشكان حال عمومي‌ام را مساعد توصيف كردند و اگر مسأله پرداخت هزينه‌هاي بيمارستاني ام حل شود، خيلي زود مرخصم مي‌كنند.


احد ده‌بزرگي شاعر انقلاب و آييني كه چهارشنبه هفته گذشته به دليل گرفتگي سه رگ قلبش در بيمارستان M.R.I شيراز تحت عمل جراحي قرار گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بيان داشت: اگر مسأله پرداخت هزينه‌هاي بيمارستانم حل شود، مرخصم مي‌كنند. من بيمه 4 نهاد را دارم اما هر كدام تنها بخش اندكي از هزينه اين جراحي را كه مبلغي سرسام آور است، قرار است پرداخت كنند. با اين اوضاع من باز هم مقروض خواهم شد.
وي ادامه داد: از نظر اوضاع و شرايط جسمي به گفته پزشكان در شرايط مناسبي قرار دارم، اما احساس مي‌كنم اين مشغله‌اي كه به سراغم آمده شديداً تحت فشارم قرار داده است. دوستان و نزديكان مي‌دانند كه من يك بازنشسته ساده آموزش و پرورش هستم و حتي منزل شخصي‌ام (بهتر است بگويم همه زندگي‌ام را) فداي انقلاب عزيزمان كردم اما اين بي‌مهري‌هاي امروز ناراحتم مي‌كند. احمد عزيزي هم مدت‌هاست كه در بستر بيماري است و بي‌مهري ياران به بيماري‌اش دامن زده است.
شاعر مجموعه شعر «نينواي نينوا» در ادامه صحبتش اظهار داشت: در ميانه دهه 60 منافقين منزل شخصي من در شيراز را (كه محل رفت و آمد و تجمع فعالين سياسي بود) منفجر كردند و همه زندگي‌ام را نابود كردند، اما من با ايمان به راه انقلاب اين اتفاق را به فال نيك گرفتم. در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس دوشادوش بسياري از سرداران، سرلشكران و رزمندگان اسلام در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل ايستادگي كرديم تا وظيفه‌مان را نسبت به انقلاب عزيزمان به انجام برسانيم. بسياري از آقاياني كه امروز در مناصب مختلف هستند هم‌رزم ما بودند.
اين شاعر انقلاب و دفاع‌مقدس در ادامه تصريح كرد: ما همواره در چشم همه انقلابيون بوديم و خالصانه تلاش مي‌كرديم كه اهداف انقلاب را پيش ببريم، اما چه بسا بودند بسياري كه پا روي كمر امثال من گذاشتند و بالا رفتند؛ اما امروز هيچ‌چيزي را به‌ياد نمي‌آورند. تنها كسي كه در اين‌ سال‌ها همواره به من التفات داشته‌اند، رهبر عزيزمان - حفظه الله - بودند.
«احد ده‌بزرگي» شاعر آييني در سال 1328 در شيراز و در يك خانواده مذهبي متولد شد.
تاكنون از احد ده‌برگي مجموعه‌ شعرهايي چون «نماز سرخ خون»، «از كربلا تا كربلا»، «درآينه شقايق»، «روايت نور»، «قصه گرگ و آهو»، «داستان‌هاي راست»، «نينواي نينوا»، «پنجره نور»، «آيات سبز»، «سرود سحر»، «خطبه خون»، « آرزوي كربلا»، «لحظه‌هاي رنگين»، «‌كشتي زيباي نجات»، « مرغ سحر» منتشر شده است.
انتهاي پيام/

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن