تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش «نماز، نياز به درگاه دوست» در اداره زندان گنبدكاووس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: همايش «نماز، نياز به درگاه دوست» در اداره زندان گنبدكاووس برگزار شد
گروه خبرنگاران افتخاري / خليل حق‌شناس: مديركل زندان‌هاي استان گلستان در همايش «نماز، نياز به درگاه دوست» در اداره زندان گنبدكاووس با تاكيد برضرورت توسعه و ترويج فعاليت‌هاي فرهنگي به ويژه فرهنگ نماز درجامعه، ترويج اين فرهنگ‌ها را در كاهش برخي آسيب‌هاي اجتماعي بسيار موثر دانست.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، «عباسعلي عرب» مديركل زندان‌هاي استان گلستان روز يكشنبه در همايش «نماز، نياز به درگاه دوست» درجمع مددجويان مجتمع اداره زندان گنبدكاووس، گفت: سازمان زندان‌هاي كشور براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي تلاش‌هاي گسترده‌اي را در توسعه فعاليت‌هاي فرهگي به ويژه نماز انجام مي‌دهد.

وي، هدف از برگزاري اين همايش را اهميت دادن به نماز و معرفي جايگاه آن و نيز آثار و بركات نماز درزندگي و همچنين دعوت بيشتر مددجويان به اين امر واجب الهي برشمرد.

عرب همچنين اضافه كرد: اداره كل زندان‌هاي گلستان طي دو سال پياپي موفق به كسب رتبه برتر درامر اقامه نماز معرفي شده است.

امام جمعه «نگين شهر» از توابع شهرستان آزادشهر درشرق گلستان نيز دراين همايش با تاكيد برضرورت انجام فريضه الهي نماز، گفت: نماز سبب خشوع و خضوع انسان در برابر خدا و نزديك كردن انسان به ذات باري‌تعالي است.

حجت الاسلام والمسلمين «علي‌اصغر اطهري» افزود: انسان‌ها با خواندن نماز از خدا كمك مي‌گيرند و موجبات رستگاري خود را فراهم مي‌كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين «حمزه علي صادقي» رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس نيز در اين همايش با اشاره به آيات مربوط به نماز در قرآن، گفت: اهميت اين واجب الهي به حدي است كه از مجموع 114 سوره قرآن، در 90 سوره به نماز و اقامه آن اشاره شده است.

درپايان اين همايش نيز از هفت مددجوي اداره زندان گنبدكاووس كه در مسابقات فرهنگي با موضوع نماز موفق به كسب رتبه‌هاي برتر شده بودند با اعطاي هدايايي تجليل شد.

شهرستان 290 هزار نفري گنبدكاووس در شرق گلستان واقع است.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن