تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي انقلاب در بجنورد گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي انقلاب در بجنورد گشايش يافت
خبرگزاري فارس: نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي انقلاب در بجنورد مركز اين استان گشايش يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد، در آيين گشايش اين نمايشگاه كه پيش از ظهر امروز در سالن جمعيت هلال احمر اين استان برگزار شد، استاندار خراسان شمالي نعمت استقلال و آزادي را از بركات جمهوري اسلامي دانست كه خداوند به مردم كشورمان هديه كرده است.
محمدحسين جهانبخش با بيان اينكه درحالي جشن‌هاي سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب را برگزار مي‌كنيم كه تحولات چشمگيري در عرصه‌هاي مختلف كشور شكل گرفته است، گفت: اين در حاليست كه پيش از انقلاب در بسياري از بخش‌ها وابسته به خارج از كشور بوديم.
وي افزود: امروز ايران اسلامي مفتخر است كه در عرصه‌هايي چون انرژي هسته‌اي، پزشكي، كشاورزي و صنعتي به پيروزي‌هاي سترگي دست يافته كه اين افتخارات همه رهاورد نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده است.
نماينده عالي دولت در خراسان شمالي با اشاره به اينكه همه مسئولان بايد با خدمت به مردم قدرشناس آنان باشند، تصريح كرد: كارنامه خدمتگزاران نيز در عرصه اطلاع‌رساني روشن است و امروز مسئولان نظام جمهوري اسلامي اين افتخار را دارند كه براي خدمتگزاري به مردم تلاش مي‌كنند.
وي تاكيد كرد: حقيقت انقلاب اسلامي ايران و شكوه عظمت نظام را امروز جهانيان به خوبي باور كرده‌اند.
اين مسئول با اشاره به تاثيرگذاري جوانان در حوزه‌هاي مختلف فناوري يادآور شد: دانشمندان جوان ما با تكيه بر خودباوري توانسته‌اند گوي سبقت را از ديگر كشورها بروبايند و اينها در حقيقت افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
وي ادامه داد: ما طي دهه فجر در خراسان شمالي 820 پروژه عمراني را افتتاح خواهيم كرد كه براي اجراي آن بالغ بر 199 ميليارد و 800 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.
جهانبخش گفت: پروژه‌هايي كه در دهه فجر در خراسان شمالي افتتاح مي‌شوند، از نظر اعتباري، حدود هفت برابر پروژه‌هاي عمراني است كه طي دو برنامه پنج ساله در اين استان اجرا شده‌اند.
وي يادآور شد: اينها ذره‌اي از خدمات نظام جمهوري اسلامي و دولت نهم به مردم شهيدپرور اين استان است.
استاندار خراسان شمالي اظهار داشت: ما طي 30 سال انقلاب همواره رو به جلو گام برداشته‌ايم و همه مسئولان براي توسعه و عمران و آباداني كشور تلاش كرده‌اند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي و مسئول برگزاري اين نمايشگاه نيز در اين مراسم برپايي نمايشگاه دستاوردهاي 30 ساله جمهوري اسلامي اين استان را فرصتي براي آشنايي و اطلاع عموم مردم به خصوص جوانان از تلاش‌هاي انجام گرفته در بخش‌هاي مختلف از سوي مسئولان دانست.
علي باقرزاده‌فاروجي گفت: با برپايي اين نمايشگاه اثربخش، روحيه اميد به آينده نسل جوان براي مشاركت تقويت خواهد شد.
وي افزود: قالب غرفه‌ها، به صورت مقايسه‌اي وضعيت قبل از انقلاب و خدمات نظام جمهوري اسلامي را به نمايش گذاشته‌اند.
اين مسئول برپايي نشست‌هاي علمي، جلسات گفتمان ديني، ايستگاه نقاشي كودكان، پخش برنامه‌هاي راديويي و گزارش دهي مسئولان و انتشار ويژه‌نامه روزانه را از جمله برنامه‌هاي جنبي اين نمايشگاه ذكر كرد.
نمايشگاه بزرگ دستاوردهاي انقلاب اسلامي در بجنورد كه در فضايي به وسعت يك هزار متر مربع و 74 غرفه برپا شده است، تا پايان دهه فجر همه روزه از ساعت 9 تا هفت بعدازظهر پذيراي عموم شهروندان خواهد بود.
انتهاي پيام/ش10

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن