تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
عضو كميته داوران فدراسيون فوتبال:
نيكبخت مي تواند برابر استقلال بازي كند

سليماني عضو كميته داوران فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال كه آيا عليرضا واحدي نيكبخت مي تواند برابر استقلال بازي كند يا نه ؟ گفت: نيكبخت مي تواند براي پرسپوليس در بازي با استقلال به ميدان برود.
وي در گفت و گو با ايسنا افزود: در پاسخ به حواشي و صحبت هايي كه پيرامون ممنوعيت نيكبخت از حضور در بازي با استقلال به خاطر اخراج در بازي پرسپوليس مقابل پيام مطرح است، بايد بگويم كه اين بازيكن مي تواند تيمش را مقابل استقلال تهران همراهي كند.
وي افزود: واحدي نيكبخت در بازي با پيام از فغاني كارت قرمز دريافت كرد و پيش از اين هم دو كارت زرد را در پرونده خود داشت، بنابراين او به خاطر كارت قرمزي كه دريافت كرد ، بازي هفته بيست و پنجم تيمش مقابل داماش گيلان را از دست داده و با احتساب همان دو كارت زرد قبلي در پرونده اش مي تواند مقابل استقلال به ميدان رود.

جايگاه ويژه بازسازي مي شود
آغاز تعميرات براي استاندارد سازي
ورزشگاه آزادي

با هدف استانداردسازي ورزشگاه آزادي تهران، جايگاه ويژه مسئولان و مقامات اين ورزشگاه در دست تعمير قرار گرفته است.
تاكيد كنفدراسيون فوتبال آسيا بر تجهيز ورزشگاه هاي محل برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به امكانات مختلف، مسئولان ورزشگاه آزادي را به تكاپو انداخته است تا ورزشگاه ملي كشورمان را تا زمان آغاز اين مسابقات به شرايط مورد نظر AFC برسانند.
در همين راستا از يك هفته قبل كار مرمت جايگاه مقامات و مسئولان ورزشگاه آزادي تهران آغاز شده و كماكان در حال پيگيري است. قرار است علاوه بر تعمير و مرمت سقف و ديوار اين جايگاه مبله شود.
تلاش مسئولان ورزشگاه آزادي بر اين است تا جايگاه مقامات ورزشگاه را تا روز بازي ايران - كره جنوبي (23 بهمن ماه) مهياي پذيرايي از مهمانان كنند.

كريم باقري كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس:
پيرواني و بازيكنان تحت فشارند

كريم باقري كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص شرايط كنوني تيم پرسپوليس گفت: براي پايان يافتن حاشيه ها بايد هرچه سريع تر تكليف كادرفني مشخص شود ، چرا كه ، افشين پيرواني و تمامي بازيكنان پرسپوليس تحت فشار هستند، من معتقدم بايد كادرفني و كل تيم را از بلاتكليفي فعلي خارج كرد.
وي افزود: اگر تصميم بر اين است كه مربي خارجي بيايد يا كادر تغيير كند بهتر است هرچه سريع تر اين كار انجام شود و اگر هم تصميم اين نيست شرايط به گونه اي فراهم شود كه هم افشين و هم بازيكنان بتوانند با آرامش به كار خود ادامه دهند.
باقري درباره بازي با پيام گفت: به دليل همراهي تيم ملي از ابتدا در تركيب نبودم. در هر صورت زماني كه به ميدان رفتم تلاش خود را انجام دادم و خوشحالم كه با كمك تمامي بازيكنان توانستيم سه امتياز را بدست آوريم.
وي افزود: پيام بسيار بسته بازي كرد اما، در هر صورت پرسپوليس بايد سه امتياز را كسب مي كرد كه موفق شديم.
باقري درباره شعارهاي هواداران نيز گفت: اين كار نبايد انجام مي گرفت، در هيچ كجا از دقيقه 50 عليه تيم و كادرفني شعار نمي دهند.

نيكبخت واحدي سه اخطاره نيست
شماره 10 برابر استقلال بازي مي كند
عليرضا واحدي نيكبخت مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس سه اخطاره نيست و مي تواند در ديدار روز 25 بهمن ماه برابر استقلال به ميدان برود.
عليرضا واحدي نيكبخت در دقايق پاياني ديدار پرسپوليس - پيام با محسن ارزاني درگير شد كه همين درگيري منجر به اخراج عليرضا واحدي نيكبخت از زمين مسابقه شد.
عليرضا فغاني داور ديدار پرسپوليس - پيام در پاسخ به اين پرسش كه آيا نيكبخت در اين ديدار كارت زرد دريافت كرد به مهر، گفت: نيكبخت به علت درگيري با محسن ارزاني با كارت قرمز از زمين مسابقه اخراج شد. اين بازيكن در طول مسابقه كارت زردي دريافت نكرد و در گزارش ما فقط براي وي يك كارت قرمز ثبت شده است.
با اين اظهار نظر اين بازيكن فقط از همراهي تيم پرسپوليس در ديدار با داماش گيلان محروم خواهد بود و مي تواند در بازي برابر استقلال به ميدان برود.
در بازي پرسپوليس - پيام مشهد، عليرضا فغاني به مسعود زارعي، مازيار زارع و محمد منصوري از تيم پرسپوليس و مرتضي برگي زر و ابراهيم شكوري از تيم پيام مشهد كارت زرد نشان داد و به عليرضا واحدي نيكبخت و رحمان رضايي از تيم پرسپوليس و محسن ارزاني از تيم پيام كارت قرمز نشان داد.

پادرمياني باقري براي بخشش خداداد

كريم باقري كاپيتان تيم ملي فوتبال كشورمان براي كاهش يا بخشش محروميت خداداد عزيزي با رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفتگو كرد.
به گزارش مهر، در مسير بازگشت تيم ملي فوتبال كشورمان از بانكوك به تهران، كريم باقري در گفتگو با مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خواستار كاهش محروميت يا بخشش خداداد عزيزي سرمربي پيشين تيم فوتبال پيام مشهد شد.
مجتبي شريفي با تاييد اين خبر كه كريم باقري در خصوص بخشش خداداد عزيزي با وي صحبت كرده است، گفت: محقق شدن اين موضوع نيازمند سير مراحل قانوني است و از اختيارات كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خارج است.
وي در مورد سير مراحل بخشش خداداد ادامه داد: ابتدا بايد عزيزي نامه درخواست بخشش خود را به فدراسيون ارائه دهد و سپس با موافقت كفاشيان و رسيدگي اين پرونده از سوي شورايعالي استيناف، در مورد بخشش يا كاهش محروميت قائم مقام پيشين باشگاه پيام مشهد تصميم گيري خواهد شد.

داوران استراليايي ديدار ايران و كره جنوبي را قضاوت مي كنند

ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و كره جنوبي در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 را داوران استراليايي قضاوت خواهند كرد.
چهارمين و آخرين ديدار از دور رفت مسابقات مقدماتي جام جهاني 2010 در گروه دوم روز 23 بهمن بين تيم هاي ايران و كره جنوبي برگزار خواهد شد كه اين مسابقه را "بنجامين جان ويليامز" با كمك" كريگ زتر" و "هاكان آناز" از استراليا قضاوت خواهند كرد.
از سوي فيفا همچنين "هاني بالان" از قطر و "تاكاهيرو ماسودا" از ژاپن به ترتيب به عنوان ناظر داوري و ناظر اين مسابقه تعيين شده اند.
در حال حاضر تيم فوتبال كره جنوبي با 7 امتياز در صدر گروه دوم مسابقات مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا قرار دارد و تيم هاي ايران ، كره شمالي به ترتيب با 5 و 4 امتياز دوم و سوم هستند. تيم هاي عربستان و امارات به ترتيب با 4 و 1 امتياز در رده چهارم و پنجم جدول ايستاده اند.

مهندس محمد علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني:
دخالتي براي انتخاب سرمربي خارجي
پرسپوليس نمي كنم

مهندس محمد علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني در خصوص انتخاب سرمربي خارجي براي تيم پرسپوليس گفت: دخالتي در زمينه انتخاب كادر فني خارجي براي تيم فوتبال پرسپوليس نمي كنم.
وي در گفت و گو با فارس ، درباره جذب سرمربي خارجي براي پرسپوليس افزود: در اين موارد دخالت نمي كنم. اين موارد جز» كارهاي تخصصي است و مربوط به مدير عامل و هيات مديره است. در اين باشگاه سمت رئيس مجمع را دارم; اما با انتخاب اعضاي هيات مديره، به مسايل آن وارد نمي شويم.
وي راجع به حضور يك سرمربي خارجي براي پرسپوليس اظهار داشت: خواست بنده به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس اين است كه كساني را براي هدايت تيم بياورند تا بتوانند روند تيم را به جلو هدايت كنند.
علي آبادي در مورد برنامه سازمان تربيت بدني براي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: با زحمات فدراسيون، توانسته ايم 4 سهميه در ليگ قهرمانان داشته باشيم. اين رشد خيلي خوبي در فوتبال ايران است. بايد از اين تيم ها حمايت كنيم تا در اين راه براي ايران مقام هاي ارزنده اي را كسب كنند.

3 بازيكن دو اخطاره در تركيب استقلال
فرهاد مجيدي بازي با راه آهن را از دست داد

فرهاد مجيدي مهاجم تيم فوتبال استقلال به دليل محروميت مقابل راه آهن غايب خواهد بود.
اين بازيكن با دريافت كارت زرد در بازي مقابل استقلال اهواز 3 اخطاره شد تا بازي هفته بيست و پنجم مقابل راه آهن را از دست بدهد.
بدين ترتيب مجيدي از اكنون بايد خود را مقابل پرسپوليس آماده كند.
در جمع آبي پوشان 3 بازيكن دو اخطاره است كه در صورت 3 اخطاره شدن دربي را از دست مي دهند. هادي شكوري، خسرو حيدري و حسين كاظمي بازيكناني هستند كه مقابل راه آهن بايد مراقب 3 كارته شدن خود باشند.

افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس:
بيمار نيستم; ناراحتم
افشين پيرواني سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران به دليل ناراحتي از نحوه برخورد تماشاگران در ديدار مقابل پيام در تمرين ديروز اين تيم حاضر نشد.
در حالي كه پس از غيبت افشين پيرواني در تمرين ديروز پرسپوليس، بيماري دليل اين غيبت اعلام شده بود اما، پيرواني به دليل ناراحت روحي كه پس از انتقادهاي شديد تماشاگران در بازي مقابل پيام رخ داد، تصميم گرفت تا در تمرين پرسپوليس حاضر نشود.
پيرواني در اين باره به ايسنا گفت: به هيچ عنوان مشكل بيماري ندارم اما، اتفاقات روز شنبه سبب شد تا به تمرين پرسپوليس نروم.
وي پس از بازي نيز از اقدام تماشاگراني كه از دقيقه 50 برعليه بازيكنان و كادرفني تيم شعار دادند، انتقاد كرد.

پنج قوچ سمبل بازي هاي آسيايي گوانگجو

مسئولان برگزار كننده بازي هاي آسيايي گوانگجو، تصوير پنج قوچ را به عنوان نماد اين مسابقات انتخاب كردند.
به گزارش فارس، گوانگجو ميزبان بازي هاي آسيايي 2010، شهري است كه ارتباط قديمي و طولاني با قوچ ها دارد به گونه اي كه شهر پنج قوچ لقب دارد.
آيي، آرو، آهه، ژيانگ، لي يانگ يانگ اسامي اين پنج قوچ هستند.
ژيانگ به معني خجستگي و فرخندگي است، آهه به معني موافق و موزون است، آرو و آيي به معني رضايت و شعف از يك آرزو هستند و لي يانگ يانگ به معناي شادي است.
زمانيكه اين اسامي در كنار هم قرار مي گيرند يك آرزوي قوي را به نمايش مي گذارند كه به اين معني است كه بازي ها گوانگجو صلح، خجستگي و شادي را به مردم آسيا هديه مي دهد.
همچنين اين نمادها نشانگر پنج رنگ حلقه المپيك نيز هستند.

از سوي فدراسيون
استفاده از محافظ لثه در مسابقات تكواندو اجباري شد

از اين پس مسابقات مختلف تكواندو با استفاده از محافظ لثه انجام خواهد شد.
اين قانون كه مدت هاست از سوي فدراسيون جهاني اجرا مي شود، به تازگي از طرف فدراسيون ايران نيز لازم الاجرا شده است.
از اين پس تمامي مسابقات با استفاده از اين محافظ انجام مي شود.
در همين راستا هفته ششم ليگ برتر تكواندو جمعه هفته جاري با استفاده از اين محافظ ها در بندرعباس پيگيري خواهد شد.

برگزاري مسابقات جام ستارگان
وزنه برداري ايران در مشهد

مسابقات جام ستارگان وزنه برداري ايران امروز در مشهد برگزار مي شود.
شاهاني، رييس هيات وزنه برداران خراسان رضوي در گفت وگو با ايسنا با بيان اين خبر افزود: افرادي كه در سطح تيم ملي هستند و كساني كه در سطح مسابقات برون مرزي هستند و در رشته وزنه برداري در رتبه هاي برتر كشور هستند، در مسابقات جام ستارگان وزنه برداري ايران حضور دارند.
وي افزود: از ميان استان هاي صاحب نام در ورزش وزنه برداري خراسان شمالي، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، مازندران، گلستان، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و اردبيل براي شركت در مسابقات دعوت شده اند. شاهاني تصريح كرد: اين مسابقات به مناسبت دهه فجر و تجليل از حماسه سازان غزه برگزار مي شود.

كيش صدرنشين ليگ برتر تيراندازي با كمان زنان

رقابت هاي ليگ برتر تيراندازي با كمان زنان در رشته ريكرو و كامپوند كه به ميزباني كيش برگزار شد، با صدرنشيني اين تيم پايان يافت.
در اين مسابقات در رشته ريكرو تيم كيش با 18 امتياز صدرنشين اين مسابقات است و تيم هاي طرشت و پاس همدان با 14 و 11 امتياز در جايگاه هاي دوم و سوم قرار دارند.
هم چنين در رشته كامپوند; تيم كشت صنعت ميلاد خراسان با 12 امتياز در جايگاه نخست قرار دارد و تيم راه سازي 115 كرمان دوم شد.

مدير تيم هاي ملي تيروكمان:
ركورد ريكرو مردان افزايش يافته است

شمس الدين حائري مدير فني تيم هاي ملي تيراندازي با كمان پيش از مسابقات جايزه بزرگ تايلند گفت: در ريكرو مردان شاهد ركوردهاي تازه اي هستيم كه پيش از اين وجود نداشتند.
وي در گفت وگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت تيم هاي ريكرو و كامپوند اعزامي به مسابقات جايزه بزرگ تايلند گفت: در رشته ريكرو، مردان و زنان كماندار تمرينات مستمر و بدون تعطيلي را پشت سر گذاشتند. در اين بخش تنها مطلب اميدوار كننده آمادگي مناسبي است كه در بخش مردان شاهد آن هستيم. خوشبختانه اكنون ركوردهاي آن به حدي افزايش يافته كه تاكنون ما چنين ركوردهايي نداشتيم و در حد قابل قبولي بالا رفته است.
وي افزود: اميدواريم در تايلند اتفاقات جالبي بيفتد و با ركوردشكني خوبي در بخش مردان مواجه شويم. در مجموع عملكرد آنها بسيار رضايت بخش است. ركوردهاي بانوان نيز تثبيت شده كه اين مهم نيز دستاورد بزرگي است كه پيش از اين وجود نداشته است. البته، مسايلي چون سرما در ركوردهاي بانوان بي تاثير نبوده است.

ايوان پتروويچ بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس:
اگر داور 10 بار ديگر هم ضربه پنالتي را تكرار مي كرد باز هم گل مي زدم
ايوان پتروويچ بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص وضعيت خودش در تيم پرسپوليس و شرايط اين تيم گفت : پس از سفري كه به كشورم داشتم براساس نظر كادر فني ديگر نتوانستم در تركيب ثابت پرسپوليس قرار بگيرم.
وي افزود: به عنوان يك بازيكن حرفه اي اعتراضي به اين موضوع ندارم و به نظر كادر فني احترام مي گذارم. وي اضافه كرد: خوشبختانه از روزي كه به پرسپوليس آمدم به عنوان يك بازيكن تاثير گذار در بين هواداران خود را مطرح كرده ام و اين موضوع حضور در پرسپوليس را براي من لذت بخش كرده است. پترويچ درخصوص ديدار در مقابل پيام، گفت: تيم پيام بازي بسته اي را در دستور كار خود قرار داده بود و از ابتداي اين ديدار دل به ضد حملات بسته بود.
وي افزود: تيم ما در اين ديدار شايسته پيروزي بود و خوشبختانه توانست با گل من به اين مهم دست پيدا كند. بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص تكرار ضربه پنالتي از سوي داور خاطرنشان كرد: داور در اين ديدار در كمال تعجب، پنالتي را سه بار تكرار كرد و مطمئن هستم اگر داور 10 بار ديگر هم ضربه پنالتي را تكرار مي كرد من توپ را به گل تبديل مي كردم. پترويچ در خصوص اعتراض هواداران به سبك بازي پرسپوليس در مقابل پيام ، اظهار كرد: هواداران از ما برد مي خواهند و ما هم بايد تمام تلاش خود را انجام دهيم تا بتوانيم انتظارات آنها را برآورده كنيم.

عليرضا عباسفرد مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران:
از آمدن مهاجم جديد استقبال مي كنم

عليرضا عباسفرد مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص جذب مهاجم جديد از طرف استقلالي ها گفت: اگر قرار باشد مهاجمي به جمع ما اضافه شود از آمدن او استقبال مي كنم.
وي در گفت و گو با فارس، در خصوص اينكه قلعه نوعي قصد دارد يك مهاجم ديگر به استقلال اضافه كند گفت: از آمدن مهاجم جديد استقبال مي كنم و مطمئن باشيد با آمدن انگيزه دو چنداني مي گيرم. وي در مورد پيروزي پرگل تيمش مقابل استقلال اهواز عنوان كرد: استقلال براي كسب 3 امتياز راهي اهواز شده بود و گل زود هنگام سياوش اكبرپور كارمان را راحت تر كرد.
وي ادامه داد: زمين مسابقه بسيار بد بود ولي همين كه در اين زمين نامساعد هر 3 امتياز را گرفتيم، خوشحاليم. مهاجم استقلال درباره اينكه در دو ديدار رفت و برگشت مقابل استقلال اهواز 6 امتياز توسط تيمش كسب شده و 9 گل هم به ثمر رسيده گفت: استقلال اهواز تيم بدي نيست. آنها حتي در دقايقي روي دروازه ما فشار آوردند، البته بازي رفت از اين بازي جداست. تيم ما در دور رفت شرايط خوبي نداشت و از همين بازي با استقلال اهواز بود كه استقلال تهران درست مثل يك آتشفشان فوران كرد ولي متاسفانه پس از پايان آن بازي عده اي ما را متهم به تباني كردند ولي ديديد كه اين تيم را در خانه هم با گل هاي زياد شكست داديم. عباسفرد در مورد دو ديدار گذشته تيمش كه موفق به گلزني شده گفت: تلاش خودم را مي كنم و لطف خدا نيز شامل حال من مي شود. از ابتداي فصل هم هرگاه به زمين رفتم هركاري از دستم برآمده انجام دادم خوشبختانه در دو ديدار گذشته هم گل زدم و هم پاس گل دادم . اميدوارم بتوانم باز هم براي تيمم مثمر ثمر باشم.

شكايت باشگاه سپاهان از كمك داور ديدار با ذوب آهن

مسئولان باشگاه سپاهان در نامه اي به مسعود عنايت، رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال از آنچه به زعم خود ناهماهنگي بين داوران بازي تيم شان مقابل ذوب آهن مي دانستند، شكايت كردند. به گزارش مهر، در اين نامه كه خطاب به مسعود عنايت، رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال تنظيم شده، آمده است: " تيم داوري پراشتباه و ناهماهنگ داوري اين ديدار كه در صحنه گل دوم ذوب آهن ناهماهنگي هاي خود را بيش از پيش نشان داد، در نتيجه مسابقه تاثير محسوس خود را گذاشت. در نامه باشگاه سپاهان به كميته داوران فدراسيون فوتبال ضمن تاكيد بر سلامت اين كميته از مسعود عنايت خواسته شده است تا در ادامه مسابقات ليگ برتر براي اشتباهات مخرب كه هميشه با اين استدلال كه جزيي از خطاهاي داوري است از آنها عبور شده، راهكاري انديشيده شود."

برگزاري نخستين همايش علمي پينگ پنگ

به همت و ابتكار انجمن پينگ پنگ اداره كل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نخستين همايش علمي پينگ پنگ برگزار مي شود.
نخستين همايش علمي پينگ پنگ با موضوعات مديريت، روانشناسي، حركت شناسي، بيومكانيك، تغذيه، بدنسازي، استعداديابي، آسيب شناسي، علم تمرين، تكنولوژي تجهيزات، شيوه هاي جديد آموزش و ايمني و بهداشت از بين مقالات ارسالي متعدد با گزينش 38 مقاله كه 21 مقاله در سخنراني و 17 مقاله به صورت پوستر است، كار خود را از15 بهمن ماه سال جاري به ميزباني دانشگاه صنعتي اميركبير آغاز و در16 بهمن به پايان مي رساند.
جان فرانسيس كن، رييس كميته علوم ورزشي فدراسيون جهاني پينگ پنگ ضمن ارسال پيام تبريك به مهدي طالب پور رييس فدراسيون ملي ورزش هاي دانشگاهي اين حركت را اقدامي غرور آفرين و باعث افتخار براي ورزش دانشگاهي ايران و همه ايرانيان دست اندركاران دانست و ابراز اميدواري كرد در سال هاي آينده نيز ورزش دانشگاهي ايران شاهد موفقيت و پيروزي هاي بيشتري در عرصه هاي بين المللي باشد.
خانم ليموچي، دبير علمي اين همايش نيز اهداي گواهينامه نخستين دوره كلاس مربي گري بين المللي پينگ پنگ به كساني كه در سال گذشته دوره را با موفقيت پشت سر گذاشته اند، تقدير و تشكر از پيشكسوتان و قهرمانان پينگ پنگ از سوي اداره كل تربيت بدني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري را برخي از برنامه هاي جانبي همايش برشمرد و حضور پرشور محققان جوان كشور در اين همايش و حمايت كامل كليه مدرسان و اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور را يكي از ويژگي هاي بارز اين همايش دانست.

فهيمه اميريان سرمربي تيم پينگ پنگ بانوان پتروشيمي تهران :
حضور در مسابقات جهاني پينگ پنگ انگيزه هاي بازيكنان را افزايش داده است

فهيمه اميريان سرمربي تيم پينگ پنگ بانوان پتروشيمي تهران در خصوص كيفيت مسابقات ليگ پينك پنگ بانوان گفت : با توجه به اينكه پيكارهاي جهاني پينگ پنگ ارديبهشت ماه سال آينده در كشور ژاپن برگزار مي شود بنابراين بانوان پينگ پنگ باز كشور نيز براي حضور در اين رقابت ها و كسب تجربيات مفيد از انگيزه و روحيه بسيار بالايي برخوردار هستند.
وي افزود: رقابتهاي جهاني پينگ پنگ ارديبهشت ماه سال آينده در يوكوهاماي كشور ژاپن برگزار مي شود و بازيكنان زيادي از كشورهاي مختلف در اين مسابقات حضور خواهند داشت.
وي اضافه كرد: تيم پينگ پنگ بانوان كشور همپاي مردان دراين رقابتها شركت خواهند كرد و با حضور در اين مسابقات سطح كيفي بازي خود را افزايش داده و در كنار بازيكنان مطرح و تواناي خارجي مي توانند با تجربيات و ميدان هاي بزرگ مسابقه آشنايي يافته و براي شركت در مسابقات آينده با علم بيشتري در كنار حريفان خود قرار گيرند.
وي گفت: طي روزهاي آينده مسابقات انتخابي بانوان نيز در كشور برگزار شده و در طي آن بازيكنان راه يافته به اين پيكارها مشخص مي شوند و بنابراين پينگ پنگ بازان حاضر در تركيب تيم هاي مختلف ليگ برتر از انگيزه هاي فراواني براي حضور در اين مسابقات برخوردار هستند.

سرمربي تيم پينگ پنگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامي :
النا تيتارنكو، در كسب موفقيت هاي دانشگاه آزاد اسلامي موثر است

ايران الياس وند، سرمربي تيم پينگ پنگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص وضعيت اين تيم در مسابقات ليگ برتر و چگونگي آمادگي بازيكنانش گفت : تيم دانشگاه آزاد اسلامي از وضعيت خوبي بر خوردار است و در ميان بازيكنان ،النا تيتارنكو، يكي از بازيكنان موفق و بسيار تواناي حاضر در تركيب تيم و به عنوان اصلي ترين مهره تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاد اسلامي محسوب مي شود و وجودش در تركيب اين تيم در كنار ساير بازيكنان ، زنگ خطري براي تيم هاي حاضر در ليگ برتر است.
وي افزود: اين بازيكن چيره دست و تواناي اوكرايني با ازدواج در كشور ايران، سال ها است كه در تركيب تيم پينگ پنگ دانشگاه آزاد اسلامي قرار گرفته و از هموطنان مان محسوب مي شود و يكي از اصلي ترين مهره هاي تيم دانشگاه آزاد اسلامي و همچنين يكي از عوامل موثر در كسب موفقيت هاي تيم در اين مرحله از رقابت ها است.
وي اضافه كرد: در هفته دوم از رقابت هاي ليگ برتر، در برابر حريف قدرتمند خود يعني تيم پينگ پنگ ذوب آهن اصفهان قرار گرفتيم و شاهد ارائه يك ديدار بسيار نفس گير و جذاب از دو تيم بوديم و با توجه به اينكه يكي از بازيكنان توانا و اصلي تركيب تيم به دليل آسيب ديدگي توانست بازي را ادامه دهد، بنابراين ناچار شديم از وجود بازيكن ذخيره در تركيب خود استفاده كرده و ديدار را دنبال كنيم.
وي خاطرنشان كرد: با بكارگيري تكنيك هاي حرفه اي و سرعتي در مرحله برگشت ليگ برتر، نسبت به فصل گذشته بازيكنان بسيار توانا و باانگيزه تر ظاهر مي شوند و به روزهاي اوج خود نزديك تر شده اند و با توجه به اينكه بازيكن اصلي غايب در فصل گذشته در تركيب تيم حاضر شده است، بنابراين انسجام و نظم خاصي در تيم به وجود آمده و بازيكنان به هماهنگي هاي لازم در اين زمينه دست يافته اند.
وي تصريح كرد: تيم پينگ پنگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامي حضوري مستمر و پرسابقه در ليگ برتر داشته و به نتايج قابل قبولي نيز دست يافته است، بنابراين ما تلاش مي كنيم جايگاه خود را در جدول مسابقات افزايش داده و به روزهاي اوج خود بازگرديم.

نعيم سعداوي مربي تيم پرسپوليس:
كريمي به اشتباه به ورزشگاه انقلاب رفته بود
نعيم سعداوي مربي تيم پرسپوليس تاخير علي كريمي براي حضور در تمرين روز يكشنبه تيم را عمدي ندانست و گفت:كريمي به اشتباه به ورزشگاه انقلاب رفته بود و براي همين با تاخير به تمرين آمد.
وي در گفت و گو با ايرنا،افزود: كريمي از مكان تمرين روز يكشنبه اطلاع نداشت و به اشتباه به ورزشگاه انقلاب رفته بود.به همين دليل با 20 دقيقه تاخير در تمرين حاضر شد.
وي درخصوص وضعيت تيم بعد از بازي با پيام مشهد، گفت: هم اكنون بازيكنان و تيم در وضعيت خوبي قرار دارند و همه چيز ايده آل است.بازيكناني كه در بازي با پيام ثابت بودند ريكاوري كرده و ساير بازيكنان نيز تمرينات هميشگي خود را انجام دادند.
مربي پرسپوليس ادامه داد: رحمان رضايي به دليل مصدوميت از ناحيه فك و نيكبخت واحدي، عليرضا محمد و نبي الله باقري ها نيز به دليل آسيب ديدگي از ناحيه عضله پا تمرين نكردند.ابراهيم توره نيز با اجازه من، در تمرينات حاضر نشد.
سعدواي با اشاره به غيبت پيرواني در تمرينات تاكيد كرد: غيبت سرمربي تيم دليل خاصي نداشت و وي ازروز دوشنبه با قدرت در تمرينات حاضر خواهد شد.
وي با تشكر از مديريت باشگاه بخاطر حمايت از كادر فني، يادآور شد: خوشبختانه مديريت تاكنون حمايت خوبي از كادر فني به عمل آورده است و مطمئن باشيد تا زماني كه در تيم هستيم تمام تلاش خود را براي جبران نتايج از دست رفته به كار مي گيريم.
سعدواي در پايان گفت: در حال حاضر برخي ها تلاش مي كنند براي كادر فني ايجاد مزاحمت و دردسر كنند تا تيم نتيجه نگيرد.با اين حال آنها مطمئن باشند كه در ايجاد حاشيه ها براي تيم موفق نخواهند شد.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن