تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821012712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باند سارقان حرفه اي منازل شناسايي و متلاشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: باند سارقان حرفه اي منازل شناسايي و متلاشي شد
گروه حوادث: اعضاي 5 نفره باند سارقان حرفه اي منازل در شهرستان رباط كريم دستگير و به 27 فقره سرقت اعتراف كردند.
به گزارش مردم سالاري به نقل از مركز اطلاع رساني پليس استان تهران، سرهنگ خيرخواهان سرپرست فرماندهي انتظامي رباط كريم در تشريح جزئيات اين خبر گفت: با افزايش سرقت منازل در منطقه «نسيم شهر» شهرستان رباط كريم، تحقيقات جامع پليسي جهت شناسايي سارقان كه احتمال مي رفت همگي اعضاي يك باند باشند آغاز شد.
وي تصريح كرد: با فعال سازي چندين اكيپ ويژه از ماموران، كليه ترددهاي سارقان سابقه دار منطقه تحت كنترل پليس قرار گرفت تا اينكه پس از انجام اقدامات اطلا عاتي مشخص شد شخصي به نام «رضا ب» معروف به «رضا خپل» كه از سارقان سابقه دار مي باشد مدتي است كه از زندان آزاد و به همراه 4 نفر سابقه دار ديگر به نام هاي «حبيب ع» معروف به «حبيب خال كوب» ، «نادر خ» ، « جعفر ح» و «وحيد ح» معروف به «وحيد سوسكه» با تشكيل باندي اقدام به سرقت منازل مي كنند.
خيرخواهان افزود: پس از احراز اين موضوع كه همگي سرقت ها از سوي اين باند صورت گرفته است، كليه مخفيگاه هاي اعضاي اين باند شناسايي و طي عمليات هاي جداگانه اي هر 5 متهم دستگير شدند.
«رضا خپل» متهم اصلي و سردسته باند با اعتراف به 27 فقره سرقت منزل در خصوص شگرد سرقت هايشان به پليس گفت: يكي از ما در ساعات خلوت ظهر محل خروج فاضلاب منازل را چك مي كرد و چنانچه متوجه مي شد كه فاضلا ب كاملا خشك است واز صبح آبي از آن خارج نشده است اقدام به زدن درب منزل مي كرد و پس از اطمينان از عدم حضور شخصي در منزل با صدا كردن بقيه اعضاي باند، وارد منزل مي شديم و كالا هاي كم حجم قيمتي را به سرقت مي برديم.
متهم ادامه داد: پس از سرقت اموال از منازل ، آنها را به دو نفر مالخر به نام هاي «آرش» و «مهرداد» مي فروختيم.
سرهنگ خيرخواهان در پايان گفت: با شناسايي مخفيگاه مالخران و محل اختفاي اموال مسروقه، دو مالخر دستگير و به همراه ساير متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن