تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حداد عادل: حضور نامزدهاي جبهه متحد در ساير فهرست ها منعي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: حداد عادل: حضور نامزدهاي جبهه متحد در ساير فهرست ها منعي ندارد
انوار- يك روز پس از آن كه منوچهر متكي دبير اجرايي جبهه متحد اصول گرايان به نوعي از ممنوعيت حضور كانديداهاي اين جبهه در ليست جبهه متحد خبر داد و افزود: جبهه پايداري جرات انتشار يك ليست كاملا واحد در تهران را داشته باشد حداد عادل چهره برجسته جبهه متحد اصول گرايان گفت: حضور نامزدهاي جبهه در ساير فهرست ها منعي ندارد.به گزارش مهر، غلامعلي حداد عادل در حاشيه مراسم ۱۲بهمن، سالروز ورود امام خميني به ميهن اسلامي با حضور در جمع خبرنگاران درباره ليست نهايي جبهه متحد اصولگرايان گفت: اسامي نامزدهاي نمايندگي به صورت نهايي نزديك شده است اما بررسي ها هنوز ادامه دارد و به زودي فهرست جبهه متحد اصولگرايان اعلام خواهد شد. عضو شوراي مركزي جبهه متحد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر كه از وي پرسيد نظر شما در خصوص اين كه گروه هاي مختلف اصولگرا اسم شما را به عنوان سرليست در فهرست خود قرار دهند، چيست؟ گفت: اصولا جبهه متحد به سمت وحدت حداكثري حركت مي كند و بر اين اساس اگر ساير گروه هاي اصولگرا اسامي نامزدهاي جبهه متحد را در فهرست خودشان قرار دهند، مانعي ندارد.وي همچنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مهر كه از وي پرسيد، به جز شما آيا شخص ديگري هم سرليست فهرست جبهه متحد اصولگرايان خواهد بود؟ افزود: درباره سرليستي جبهه متحد هنوز تصميم قطعي گرفته نشده است.حداد عادل همچنين در پاسخ به سوال ديگري درباره مشتركات فهرست جبهه متحد و جبهه پايداري تصريح كرد: از ليست جبهه پايداري خبري ندارم، اما احتمال دارد كه اسامي مشترك در ليست تهران و شهرستان هاي جبهه متحد و جبهه پايداري وجود داشته باشد.وي در ادامه گفت: معتقديم بايد يك فهرست داده شود اما اگر در نهايت اين اتفاق نيفتاد هرچه اسامي مشترك بين دو ليست بيشتر باشد بهتر است.

ترقي: اكثر اعضاي جبهه متحد مخالف حضور در ديگر ليست ها هستند

در همين حال حميدرضا ترقي عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي و فعال سياسي در گفت وگو با خراسان در اين باره اظهار داشت: از آن جايي كه آيت ا... مهدوي كني بر حفظ وحدت و جلوگيري از تعدد فهرست كانديداهاي جبهه متحد اصولگرايان تاكيد دارند يكي از راهكارها اين است كه اسامي كانديداهايي كه در ليست جبهه متحد هستند در ساير فهرست هاي اين جريان حضور نداشته باشند.وي افزود: اين راهكار در شوراي مركزي بحث شده اما هنوز قطعي و نهايي نشده است. برخي از دوستان نظرشان درباره اين مسئله قطعي نشده اما اكثريت اعضا با اين راهكار موافق اند. به نظر من ديدگاه هاي مختلفي كه آقايان مطرح كرده اند به دليل اين اختلاف نظر است.ترقي تاكيد كرد: اين مسئله تا زماني كه سخنگوي جبهه يعني آقاي ولايتي آن را اعلام نكند قطعي نخواهد بود. در همين حال توانگر مسئول روابط عمومي جبهه متحد اصولگرايان گفت: تا پايان هفته آينده ليست اوليه حوزه انتخابيه تهران جبهه مشخص مي شود.

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن