تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820817015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار و گفت‌وگوي مشعل با رئيس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ديدار و گفت‌وگوي مشعل با رئيس جمهور
رئيس جمهور آمادگي كامل مقاومت در شرايط پس از پيروزي را بسيار ضروري عنوان و خاطرنشان كرد: صهيونيست‌هاي شكست خورده و زبون حتي در نقطه پاياني شكست نيز دست از فتنه بر نمي‌دارند و ممكن است دوباره دست به تجاوز بزنند.
رئيس جمهوري در ديدار با رئيس دفتر سياسي حماس ايمان به خدا و مقاومت را عوامل اصلي پيروزي در غزه دانست.

به گزارش مهر احمدي‌نژاد در ديدار با خالد مشعل همه پيروزي‌ها، آرامش مردم و ساكنان غزه و رعب و وحشت صهيونيست‌ها را از ناحيه خداوند و فضل الهي برشمرد و تصريح كرد: ايمان به خدا و ايستادگي و مقاومت به عنوان عوامل اصلي در كسب پيروزي عظيم در غزه، بايد براي پيروزي نهايي و تحقق آرمان فلسطين حفظ و تقويت شود.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه بازسازي و كمك به مردم غزه و باز شدن راه‌ها بايد به سرعت پيگيري شود، اظهارداشت: محاكمه سران رژيم صهيونيستي بايد با همه توان دنبال و كالاهاي صهيونيست‌ها تحريم شود و فشار سياسي جهان عليه رژيم صهيونيستي ادامه پيدا كند.

رئيس جمهور آمادگي كامل مقاومت در شرايط پس از پيروزي را بسيار ضروري عنوان و خاطرنشان كرد: صهيونيست‌هاي شكست خورده و زبون حتي در نقطه پاياني شكست نيز دست از فتنه بر نمي‌دارند و ممكن است دوباره دست به تجاوز بزنند.

احمدي نژاد با بيان اينكه ضربات حيثيتي، سياسي و نظامي شديدي در مقاومت 22 روزه به رژيم صهيونيستي وارد شده است، تاكيد كرد: امروز مقاومت پرچمدار و پيگير آرمان اصلي و به حق فلسطين است و پيروزي در مقاومت ايماني و شجاعانه 22 روزه مقدمه پيروزي‌هاي بعدي و بزرگتر است.

رئيس جمهور پيروزي در غزه را داراي ابعاد و دستاوردهاي گوناگون و بي‌شمار دانست و گفت: افشا شدن چهره منافقان و تقويت روحيه مقاومت و ايستادگي تنها بخشي از دستاوردهاي فراوان مقاومت 22 روزه است.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه مردم و مقاومت در غزه، به نمايندگي از همه دنيا در برابر مستكبران عالم ايستادند، خاطرنشان كرد: با ادامه مقاومت، جبهه مقاومت در جهان بسيار گسترده مي‌شود.

خالد مشعل رئيس دفتر سياسي حماس نيز در اين ديدار ضمن ارايه گزارش كاملي از مقاومت و نبرد 22 روزه غزه و پيروزي مقاومت اسلامي و تحولات سياسي مربوط به اين جنگ، تصريح كرد: مردم غزه، ملت فلسطين و دولت مردمي اسماعيل هنيه همواره شكرگزار خداوند و قدردان حمايت‌هاي معنوي و سياسي رهبر معظم انقلاب اسلامي، رييس جمهور، دولت و ملت ايران هستند و قطعاً جمهوري اسلامي ايران در پيروزي مردم غزه، سهم بزرگي دارد و در اين پيروزي شريك است.

رئيس دفتر سياسي حماس جنگ 22 روزه در غزه را پيروزي بزرگ و معجزه خداوند ارزيابي كرد و اظهارداشت: خداوند در جنگ 22 روزه به مقاومت، ملت فلسطين، كشورهاي حامي مقاومت و فلسطين عزت بخشيد و آمريكا، رژيم صهيونيستي و سران برخي كشورها را خوار و ذليل كرد.

خالد مشعل با بيان اينكه بايد هر فرصتي براي حمله و تكرار جنايات از رژيم صهيونيستي گرفته شود، تاكيد كرد: امروز همه فلسطينيان معتقدند مقاومت تنها راه نجات فلسطين و پيروزي بر صهيونيست‌ها است.

رئيس دفتر سياسي حماس تصريح كرد: دولت مردمي و قانوني فلسطين و مقاومت درصدد رفع محاصره از غزه، باز شدن گذرگاه‌ها از جمله رفح، كمك به خانواده شهدا، زخمي‌ها و آسيب‌ديدگان، بازسازي اماكن و زيربناها و محاكمه جهاني سران رژيم صهيونيستي هستند.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن