تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از انديمشك فاز اول طرح هادي در بخشي از روستاهاي انديمشك به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: چند خبر از انديمشك فاز اول طرح هادي در بخشي از روستاهاي انديمشك به بهره برداري مي رسد


انديمشك - خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس اداره بنياد مسكن شهرستان انديمشك ازبهره برداري فاز اول طرح هادي روستاهاي شهيد بهشتي ،كلگدره و شهرك آزادي در انديمشك خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"مهندس مرتضوي گفت:به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي پروژه بهسازي روستاي شهيد بهشتي با اعتباري بالغ بر 230 ميليون تومان ، پروژه بهسازي روستاي كلگدره يك با اعتباري بالغ بر 130 ميليون تومان و پروژه بهسازي شهرك آزادي با اعتبار 315 ميليون تومان به بهره برداري مي رسند.
وي افزود:فاز اول طرح هادي روستاهاي شهيد بهشتي و كلگدره و همچنين شهرك آزادي شامل زيرسازي و آسفالت ،جدول بندي و رنگ آميزي جداول ، كاشت نهال و اجراي فضاي سبز ،پيس و آسفالت ،كف پوش ،موزائيك و بتن ريزي پياده رو ها و... هستند.

**برگزاري همايش تجليل از بانوان ايثارگر در انديمشك
مراسم تجليل از خواهران ايثارگر شهرستان انديمشك با عنوان همايش حضرت رقيه (س) در حسينيه امام خميني (ره) اين شهرستان برگزار شد.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي انديمشك در اين مراسم گفت: ما هر چه داريم از زحمات پيامبر اكرم (ص) است كه طي سالهاي شريف عمرشان كشيدند و امروز به واسطه ائمه (ع) و فقها و امام راحل (ره) به دست ما رسيده است.
حجت الاسلام عليپور اظهار كرد: اين انقلاب مرهون خون شهداست و آسايشي كه ما داريم به واسطه جانهايي است كه در اين راه هديه شده است.
وي با اشاره به واقعه خونبار كربلا گفت: امام حسين (ع) اسلام را با شهادت خود ،خانواده و ياران با وفايش دوباره جان تازه اي دادند و قعا امام حسين (ع) مي دانستند كه در كربلا چه وهقعه اي پيش خواهد آمد اما رفتند و شهادت را انتخاب كردند ، امام خميني نيز قيام كردند و جان و آبروي خود را در اين راه به خطر انداختند تا راه شهداي صدر اسلام تا كنون را ادامه دهند و درنهايت اين اتقلاب به ثمر نشست ، انقلابي كه در سال 61 هجري با شهادت امام حسين و يارانش صورت گرفت در انقلاب ما هم صورت گرفت.
رئيس سازمان تبليغات اسلامي انديمشك به نقش زنان در پيروزي انقلاب اشاره كرد و اضافه كرد: بچه هايي كه در مقابل تانكها و مسلسلهاي دشمنان ايستادگي كردند از دامان پاك مادراني چون شما تربيت يافته بودند و قطعا تلاشهاي شما ذخيره آخرت شما خواهند بود.

**برگزاري مسابقه دوچرخه سواري ويژه نوآموزان انديمشكي
رئيس اداره تربيت بدني انديمشك از برگزاري مسابقه دوچرخه سواري ويژه مهد كودكهاي شهرستان خبر داد.
به گزارش "ايسكانيوز"نعمت اله مريدي گفت : مسابقه دوچرخه سواري ويژه نوآموزان مهدهاي انديمشك با حضور 150 كودك در پيست استاديوم شهيد سروندي برگزار شد.
وي افزود: اين كودكان دختر و پسر در غالب 6 تيم در اين مسابقات حضور يافتند كه به تيم هاي اول تا سوم اين مسابقات كاپ قهرماني و لوح تقدير و همچنين به نفرات برگزيده اول تا دهم جوايز نفيسي اهدا شد.
رئيس اداره تربيت بدني هدف از اجراي اين گونه مسابقات را ترويج امر مهم ورزش در بين افراد جامعه از همان كودكي عنوان كرد.

**100 دوچرخه سوار در انديمشك به رقابت پرداختند
يك سري مسابقه دوچرخه سواري با حضور 100 دوچرخه سوار در انديمشك برگزار شد.
رئيس اداره تربيت بدني انديمشك با اعلام اين خبر گفت: اين دوچرخه سواران انديمشكي از ميدان راه آهن تا استاديوم شهيد سروندي را ركاب زدند كه در نهايت به نفرات برگزيده جوايزي اهدا شد.

**اجراي برنامه هاي مختلف ورزشي در شهرستان انديمشك
رئيس اداره تربيت بدني انديمشك از اجراي برنامه هاي مختلف ورزشي در انديمشك خبر داد.
نعمت اله مريدي با اشاره به اهميت امر ورزش گفت:به مناسبت ايام دهه فجر برنامه هاي ورزشي مختلفي در انديمشك تدارك ديده ايم كه بخشي انجام شده يا در حال برگزاري هستند و برخي ديگر از اين برنامه ها در در چند روز آينده اجرا خواهند شد .
وي اضافه كرد : مسابقات تكواندو و كبدي و طناب كشي بانوان ،دو همگاني ويژه بانوان و برگزاري مسابقه جودو بين جودوكاران انديمشك و دزفول از جمله برنامه هايي هستند كه برگزار شده اند.
رئيس اداره تربيت بدني انديمشك گفت: مسابقات ميني فوتبال ادارات شهرستان انديمشك با حضور 6 تيم از ادارت شهرداري ، آموزش و پرورش ،سپاه پاسداران ،سد كرخه ،شبكه بهداشت و درمان و همچنين سد دز در حال برگزاريست و نتايج اين مسابقات تا پايان دهه فجر اعلام خواهد شد.
وي افزود:برگزاري مسابقه فوتبال پيشكسوتان بين تيم هاي نيرو و ياد ياران انديمشك و تيم هاي شوش و دزفول ،برگزاري مسابقه فوتسال بانوان با حضور تيم هاي دزفول ، شوش و انديمشك و همچنين برپايي همايش كوهپيمايي بانوان در مسير جاده سد دز از جمله برنامه هاي ورزشي هستند كه تا انتهاي ايام دهه فجر برگزار خواهند شد.
حاج نعمت اله مريدي در آخر به برگزاري مسابقه پرورش اندام استان خوزستان در انديمشك اشاره كرد و گفت : مسابقه پرورش اندام بين 12 تيم استان خوزستان در روز 18 بهمن در خانه كشتي انديمشك برگزار خواهد شد.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن