تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057680




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي آبادي:900 نفري هم حمله كنند ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علي آبادي:900 نفري هم حمله كنند ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان تربيت بدني گفت: اگر مخالفان 900 نفري هم حمله كنند ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد علي آبادي در حاشيه مراسم معرفي حامي تيم ملي اظهار داشت: كارهاي كه انجام مي دهيم زير نظر متخصصان ورزشي است و به همين دليل پويا و زنده است.
رئيس سازمان تربيت بدني افزود: برنامه ورزش كشور توسط متخصصان زير ذره بين است و اگر برنامه بهتري باشد در آن تغيير ايجاد مي كنيم. در بخش فوتبال برنامه اي تنظيم كرديم به نام ايران 89 . اين برنامه از 3 سال پيش شروع شد كه من خبر آن را مي خواهم به مناسبت دهه فجر بدهم. امروز در تمام استان هاي كشور با لطف خدا و تلاش مسئولان مجموعه هاي ورزشي زيبا و بزرگ فوتبال در حال ساخت است.
علي آبادي تصريح كرد: در پايان سال 89 استاني نخواهيم داشت كه يك استاديوم كامل با ظرفيت هاي 15 ، 20 ، 30 ، 50 و 70 هزار نفري نداشته باشد. يكي از زيباترين ورزشگاه هاي كه در آسيا به وجود مي آيد در استان فارس خواهد بود. فاز اول آن سال آينده افتتاح مي شود. اگر مشكل مالي نبود زودتر اين ورزشگاه افتتاح مي شد. در اصفهان روند كار تعجب انگيز و ديدني است. اگر هر هفته عكس بگيريم اين تغييرات را به وضوح خواهيم ديد. با سرعتي باور نكردني ورزشگاه 75 هزار نفري در حال تكميل شدن است.
علي آبادي ادامه داد: ورزشگاه ثامن مشهد و ورزشگاه هاي استان هاي گلستان، كرمانشاه، همدان و 20 هزار نفري هرمزگان و استان هاي ديگر در حال تكميل و بهره برداري است. اهالي فوتبال بدانند كه هيچ استاني در كشور نيست كه حداقل شبيه استاديوم قم در آن وجود نداشته باشد. 42 ورزشگاه فوتبال با ظرفيت هاي مختلف در كشور در حال ساخت است. به طوري كه امروز در آسيا به اين اندازه ورزشگاه تحت ساخت وجود ندارد.
رئيس سازمان تربيت بدني افزود: ورزشگاه 40 هزار نفري سر پوشيده مخصوص بانوان از افتخاراتي است كه متخصصان ايراني اجراي آن را بر عهده دارند و مسئول اجراي آن هم يك بانوي مهندس ايراني است.
علي آبادي افزود: به قول دوستان فوتبالي در وضعيت فعلي بايد رونالدو را ول كرد و غضنفر را چسبيد. 80 و 90 نفري كه بر سر ورزش ريخته اند و ورزش را تقسيم مي كنند از يك شير شكسته در ورزشگاه ها فيلم مي گيرند كه نشان مردم بدهند. آنها با برنامه ريزي اين كار را انجام مي دهند. در واقع الان بايد رونالدوها را ول كنيم و غنضفرها را بچسبيم .
وي تاكيد كرد: در حالي كه از اي اف سي مي آيند و ورزشگاه يادگار امام قم را از بهترين ورزشگاه ها مي نامند آنها 50 مورد ايراد از اين ورزشگاه مي گيرند. 90 نفري كه هيچ؛ 900 نفري هم حمله كنند ما كارمان را انجام مي دهيم. آنها به بازيكنان و مربيان رحم نمي كنند و با يك برنامه ريزي از پيش تعيين شده آنها را تخريب مي كنند. من همين جا اعلام مي كنم ما كار خودمان را مي كنيم و به اهدافي كه مدنظرمان است به زودي خواهيم رسيد.
رئيس سازمان تربيت بدني خاطر نشان كرد: موضوعي كه باعث شد كه امروز اينجا گرد هم بيايم اين بود كه حامي تيم هاي ملي را معرفي كنيم. از رئيس جمهوري تشكر مي كنم. امروز در فوتبال كشور 5 برنامه محوري و اساسي داريم كه همه حساس هستند. ليگ برتر را برنامه ريزي كرده ايم. مسابقات تيم ملي براي صعود به جام جهاني 2010 را پيش رو داريم كه كاري سنگين و نفس گير است و مربيان را تحت فشار قرار داده است چرا كه چشم 70 ميليون ايراني به تيم ملي است. اميدوارم تيم ملي به جام جهاني 2010 صعود كند. علاوه بر آن 4 باشگاه ليگ برتر در مسابقات آسيايي قدم گذاشته اند و مسابقات مقدماتي جام ملت هاي آسيا و جام حذفي فوتبال ايران را نيز در پيش داريم.
وي تصريح كرد: در جلسه اي اين حساسيت ها را به رئيس جمهوري بازگو كرديم. ايشان هم حمايت كردند و به وزارت نفت دستور دادند كه كمك هاي خوبي از طرف آنها به فدراسيون فوتبال شد.
علي آبادي اظهار داشت: حامي تيم هاي ملي بايد ايراني باشد. خارجي ها پيشنهادهاي زيادي به فدراسيون فوتبال ارائه دادند اما ما دوست داشتيم اين حامي ايراني باشد. خوشبختانه با مديرعامل شركت خودرو سازي سايپا به توافق رسيديم. سايپا در ورزش سرمايه گذاري خوب و كلاني كرده است. ما مي خواستيم اسپانسر تيم ملي ايراني باشد و اين كار را انجام داديم.
انتهاي پيام/ا

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن