تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816328546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از 70 فعاليت ديني و قرآني در دهه فجر انجام مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بيش از 70 فعاليت ديني و قرآني در دهه فجر انجام مي‌شود
مدير كل تبليغات اسلامي مازندران گفت: بيش از 70 فعاليت ديني و قرآني در دهه فجر در مازندران از سوي اين سازمان برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار برنا از مازندران، حجت الاسلام شكريان گفت: نمايشگاه فرهنگ مناسبت‌هاي مذهبي اين استان كه توسط واحد تشكل‌هاي ديني اين اداره كل برگزار مي‌شود از جمله اين برنامه‌ها مي‌باشد.

وي با اشاره به اينكه مجري اين طرح هيئت قمربني هاشم (ع) شهرستان ساري است، افزود: اين نمايشگاه در 50 غرفه اعم از هنرهاي تجسمي اهل بيت (ع)، محصولات فرهنگي، عملكرد هيئات مذهبي، نرم افزار و... از 20 بهمن آغاز و تا پايان اين ماه ادامه دارد.

مسئول كميته قرآن و هيات‌هاي مذهبي مازندران با اشاره به اينكه امسال از پرچم‌هاي ايران، فلسطين و حزب الله لبنان جهت به اهتزاز درآمدن و پرچم‌هاي اسرائيل و آمريكا جهت لگدمال كردن در راهپيمايي‌هاي سطح استان استفاده خواهد شد، تصريح كرد: اداره كل تبليغات اسلامي مازندران بودجه خاصي را براي خريد تعداد دو هزار پرچم در اختيار ادارات شهرهاي مختلف براي استفاده در راهپيمايي 22 بهمن اختصاص داد.

وي خاطر نشان كرد: صدور بيانيه به‌مناسبت دهه مبارك فجر و حمايت از دستاوردهاي 30 ساله انقلاب اسلامي و نيز دستاوردهاي دولت نهم، برگزاري مراسم جشن به‌مناسبت دهه فجر توسط هيئات مذهبي و تشكل‌هاي ديني در سطح مساجد و اماكن متبركه، برپايي مراسم زيارت عاشورا در كليه شهرها، ديدار هيئت مذهبي كليه شهرها و روستاهاي سطح اين استان با خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگر دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، توزيع 30 هزار كارت اينترانت رايگان تبيان، ارسال پيامك‌هاي ديني و مذهبي به‌مناسبت دهه فجر از طريق سامانه پيامك اداره كل تبليغات اسلامي مازندران، برگزاري گفتمان ديني در مدارس و مساجد مازندران با رويكرد پاسخ به شبهات جوانان در خصوص مسائل مربوط به انقلاب و اسلام و غيره از برنامه‌هاي دهه فجر كميته قرآن و هيئت مذهبي اين استان است.

شكريان همچنين اظهار داشت: همايش بزرگ جوانان خميني و مداحان حسيني در روز 21 بهمن ماه در امامزاده عباس ساري با حضور 200 نفر از مداحان جوان مازندران برگزار مي‌شود.

رئيس سازمان تبليغات اسلامي مازندران خاطر نشان كرد: حضور 3 هزار هيئت مذهبي به‌صورت گروهي در راهپيمايي 22 بهمن، اعزام روحانيون گروه راستگو به مدارس با رويكرد تشريح و توصيف رخدادهاي انقلاب اسلامي در سال 57، چاپ تعداد 20 هزار برگ بروشور تبليغاتي با موضوع انقلاب اسلامي، فرمايشات مقام معظم رهبري، اهداف انقلاب اسلامي و دستاوردهاي انقلاب از ديگر برنامه‌هاي اين ايام مي‌باشد.

وي با بيان اينكه كميته قرآن و هيئت مذهبي با مسئوليت سازمان تبليغات اسلامي مشغول فعاليت است، تصريح كرد: طرح قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد در روز 22 بهمن در شهرهاي بابل، ساري، قائمشهر و نوشهر، برگزاري همايش قرآن در شهرهاي تنكابن، ساري و بهشهر در روزهاي 16 و 17 و 18 بهمن، تهيه پوسترهاي تبليغاتي با موضوع قرآني، اعزام كاروان نور متشكل از قاريان و حافظان بين المللي به شهرهاي ساري، بابل، نكا و چالوس جهت برپايي محافل انس با قرآن، مسابقه اينترنتي 30 سال، 30 سئوال از 30 جزء قرآن، مسابقه جدول قرآني، مسابقه قرائت قرآن به‌صورت تلفني، مسابقه اذان و قرائت قرآن به‌صورت خصوصي‌، برپايي نمايشگاه عكس و نقاشي با موضوعات قرآني برپايي جشنواره كودك و نوجوان در تمام شهرهاي اين استان و مسابقه وبلاگ نويسي با موضوعات قرآني و نقش آن در پيروزي انقلاب اسلامي از ديگر برنامه‌هاي اين كميته مي‌باشد.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//174 - 174 - 78//www.BornaNews.ir

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن