تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813188175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت 30 تيم امدادي در روستاهاي آذربايجان غربي آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فعاليت 30 تيم امدادي در روستاهاي آذربايجان غربي آغاز مي شود
اروميه - خبرگزاري مهر: مدير عامل جمعيت هلال احمر آذربايجان غربي از آغاز فعاليت 30 تيم امدادي در روستاهاي اين استان در طول دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر از اروميه، قادر مختاري ظهر امروز در نشست مطبوعاتي خود با اعلام اين خبر افزود: اين تيمها به دليل دوري روستاها از امكانات، كم سوادي اهالي روستاها، عدم وجود مسئولان پاسخگو، وجود بافتهاي فرسوده در روستاها و قرار گرفتن روستاها در مسير سيلابها و دامنه كوه ها به منظور كاهش خطرات ناشي از اين عوامل ازعزام مي شوند.

وي ادامه داد: همچنين جمعيت هلال احمر استان در راستاي كاهش خطرات حاصل از حوادث در روستاها، اقدام به اجراي پروژه امدادگر روستا كرده است.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان از اجراي اين طرح در 321 روستاي پرجمعيت استان خبر داد و اظهار داشت: با اجراي طرح امدادگر روستا، 12هزار و 131 نفر امدادگر در اين روستا ها مستقر شدند.

مختاري در خصوص طرح مهر محرم نيز گفت: اين طرح در 320 روستاي پرجمعيت استان در اوايل ماه محرم اجرا شد و طي آن 14 هزار نفر از روستاييان با نحوه امداد و نجات در حوادث گوناگون آشنا شدند.

وي در خصوص تعداد اعضاي جمعيت هلال احمر استان در بين اقشار مختلف مردم نيز اظهار داشت: هم اكنون 26 كانون دانشجويي با 3 هزار نفر عضو، 700 كانون دانش آموزي با 45 هزار نفر عضو، 18 كانون آزاد با 2 هزار و 800 نفر عضو در سطح استان فعال هستند و كانون هاي طلاب و كارگري نيز در حال تاسيس و عضوگيري مي باشند.

مختاري افزود: همچنين طي يك فراخوان آزاد در سال جاري 62 هزار و 593 نفر در سطح استان جذب جمعيت هلال احمر شدند.

وي از برقراري كشيك امدادگري سيار در روستاهاي استان نيز خبر داد و خاطر نشان كرد: مطالعات خطرپذيري روستاها و شهرهاي استان توسط ستادهاي حوادث شهرستان ها و استان در حال اقدام است.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن