تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821069840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام قربانپور:امام (ره) آغازگر عصر جديدي در تاريخ اسلام و تفكر ديني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حجت الاسلام قربانپور:امام (ره) آغازگر عصر جديدي در تاريخ اسلام و تفكر ديني است
زاهدان - خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در نشست مشترك روحانيون شيعه و سني زاهدان اظهار داشت: امام خميني (ره ) با قيام الهي خود آغازگر عصر جديدي در تاريخ اسلام و تفكر ديني در دنيا بود .

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، در اين گردهمايي كه امروز در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، حجت الاسلام صفر قربانپور، گفت: انقلاب اسلامي برخواسته از جريان رسالت نبوي بود و همين مسئله سبب ماندگاري و اقتدار آن شده است .

وي گفت: مردمي بودن و شخصيت بارز و مقتدر حضرت امام راحل (ره) از ويژگيهاي اين انقلاب و اعتقاد و ايمان راسخ مردم به آن است .

حجت الاسلام قربانپور تصريح كرد: متزلزل شدن پايه هاي استيلاي همه جانبه تفكرات الحادي و مادي دنياي امروز و تبلور بيش از پيش آثار جهاني قيام امام خميني (ره )، بسياري از انديشمندان و صاحبنظران را بر آن داشت تا به تحليل و تبيين ويژگيهاي مهم اين پديده عظيم جهاني بپردازند.

وي در ادامه بيان كرد: بي شك نقش كليدي امام خميني (ره ) در برپايي انقلابي بزرگ در كشوري كه ظلم و استبداد همه گير شده بود بر كسي پوشيده نيست.

مشاور استاندار سيستان و بلوچستان در امور روحانيون تأكيد كرد: اين انقلاب با رهبري عالمي روحاني و شجاع واقعيتي را براي بشريت آشكار كرد كه انسان نبايد ظلم و بي عدالتي را بپذيرد .

حجت الاسلام صفر قربانپور گفت: بسياري از دانشوران و صاحبنظران اسلامي بر اين باورند كه امام خميني (ره ) با قيام الهي خود آغازگر عصر جديدي در تاريخ اسلام و تفكر ديني در دنيا بود.

وي عنوان كرد: انديشمندان اسلامي معتقدند كه نداي قدسي امام خميني (ره ) جهان را به لرزه درآورد و به واسطه سيره فكري و عملي امام (ره ) اسلام بار ديگر جلوه خود را در سراسر جهان نشان داد.

حجت الاسلام قربانپور تأكيد كرد: ويژگيهاي انقلاب اسلامي از زواياي مختلف، تأثيرات زيادي بر مسايل اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي كه ايران و جهان اسلام گذاشته است .

مدير كل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان اعلام كرد: انقلاب اسلامي ايران اكنون به الگويي برتر براي جهانيان تبديل شده و بسياري از كشورها و ملتهاي دنيا از آن تبعيت مي كنند .

حجت الاسلام صفر قربانپور، خاطر نشان كرد: موفقيت ها و پيشرفتهاي كشور در حالي به دست آمده كه در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از كج انديشان براي اين انقلاب سرانجام خوبي را پيش بيني نمي كردند .

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن