تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816515430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون صدا خبر داد: افزايش برنامه‌هاي طنز راديو در ايام دهه‌ي فجر


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون صدا خبر داد: افزايش برنامه‌هاي طنز راديو در ايام دهه‌ي فجر
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

برنامه‌هاي راديو در ايام الله دهه فجر امسال علاوه بر معرفي دستاوردهاي كشور در حوزه صنعتي، علمي ، فني و هنري به تبيين و تكريم مقام زن و خانواده و مبحث بيداري اسلامي مي پردازند.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، محمد حسين صوفي ـ معاون صداي رسانه ملي ـ درباره‌ي برنامه‌هاي راديو در مناسبت ايام الله دهه فجر اظهار كرد: دهه فجر نقطه عطفي در تاريخ كشور است كه در آن ملت مسلمان ايران تحت رهبري حضرت امام (ره) كه فقيهي جامع الشرايط و مرجعي بزرگ بود با اتكا به آموزه هاي ديني پس از سال‌ها مبارزه بر نظامي ديكتاتور كه خود را ژاندارم منطقه مي دانست پيروز شدند.

صوفي تصريح كرد: پس از 33 سال كه وقايع را ارزيابي مي كنيم مشاهده مي شود، ملتي كه در سال 1357 انقلاب كردند در سال 1390 عليرغم تمامي فشارها، تهديدها و ارعاب‌ها با اتكا به خداوند متعال و داشته هاي بومي خود از ژاندارم منطقه بودن زير نظر آمريكا تبديل به يك قدرت بلامنازع در منطقه و جهان شدند كه اين قدرت علاوه بر محور نظامي و دفاعي در ابعاد سياسي، علمي، فني و ... قابل مشاهده است و اين توفيقات مرهون انقلاب اسلامي و ايستادگي مردم بر اصول و پايبندي آنها بر ارزش‌هاست.

وي افزود: رسانه ملي از جمله راديوي جمهوري اسلامي ايران براي تجليل و تكريم از پديدآورندگان اين انقلاب، همچنين يادآوري ايثارگري شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام اقدامات وسيع و گسترده اي را براي ايام الله دهه فجر در دستور كار خود قرار داده است.

معاون صدا اظهار كرد: امسال با توجه به تقارن دهه فجر با ايام پربركت ماه ربيع الاول و سالروز تولد نبي مكرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و قرار گرفتن در ايام هفته وحدت، راديو علاوه بر توليد و پخش برنامه‌هاي شادي آفرين به معرفي دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران در 33 سال گذشته، تحليل و بررسي حضور مشاركت مردم در استمرار جمهوري اسلامي، بررسي زندگي ساده و در عين حال مبارزاتي حضرت امام (ره)، بررسي و تحليل عملكرد دولت‌ها و حاكميت و نظام جمهوري اسلامي در حوزه هاي اقتصادي ، سياسي ، اجتماعي، فرهنگي، بررسي پيشرفتهاي 33 ساله در حوزه علمي ، سلامت، دانشگاهي آشنا سازي كودكان و نوجوانان با دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مقايسه پيشرفتهاي 33 سال انقلاب با تمامي سالهاي قبل از آن، تبيين و تحليل ارزشهاي انقلاب مثل استقلال، خودكفايي و خودباوري ، بررسي نقش انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي، تحليل و بررسي مباني قرآني انقلاب اسلامي ، بررسي دستاوردهاي انقلاب اسلامي در زمينه هاي فرهنگي و هنري به ويژه جشنواره هاي فيلم فجر، تئاتر و موسيقي فجر، تحليل و بررسي الگوپذيري جهانيان بويژه آزادگان جهان از اهداف انقلاب اسلامي خواهد پرداخت.

صوفي تصريح كرد: از ويژگي برنامه هاي توليد شده براي ايام الله دهه فجر توسط راديو وجود انعطاف و تنوع در آنهاست كه در قالب 195 عنوان و تعداد 1885 عدد برنامه و بيش از 53 هزار دقيقه به سمع مخاطبان خواهند رسيد و شامل برنامه هاي گزارش ، مستندهاي تاريخي، اجتماعي، سياسي، گفتگو، طنز و نمايش مي شود و گفتني است نمايش هاي توليد شده در 27 عنوان و 290 قسمت و موضوعات گوناگون و متنوع شاد و تاريخي و حماسي از شبكه هاي مختلف پخش خواهند شد.

معاون صدا افزود: در ايام دهه فجر پخش برنامه هاي طنز راديو افزايش خواهد يافت و در تمامي اين ايام برنامه هاي طنز خواهيم داشت و در كنار اين برنامه ها به معرفي دستاوردهاي علمي و فناوري خصوصاً در بخشهاي سلولهاي بنيادين ونانو و معرفي دستاوردها و پيشرفتهاي علمي صورت گرفته در 33 سال گذشته و مقايسه آن با قبل از انقلاب اسلامي، بيان خاطرات قبل و بعد از انقلاب اسلامي، تهيه گزارش از مراجع تأثيرگذار، روحانيون، جوانان و دانشگاهيان خواهيم پرداخت.

صوفي عنوان كرد: در اين ايام حضور مخاطبان راديو در شبكه‌هاي راديويي افزايش خواهد يافت كه با حضور فيزيكي آنان در برنامه ها، پخش پيام ها، تلفن ها و پيامك هاي آنها اين امر صورت خواهد گرفت. معرفي چهره هاي ماندگار در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي، هنري، سياسي ، اجتماعي و تكريم مقام زن و خانواده و همچنين بحث بيداري اسلامي، دستاوردهاي فرهنگي در زمينه فيلم ، نمايش، برگزاري انواع مسابقات علمي ، فرهنگي، موسيقي، كتاب و افزايش سينماها از ديگر مولفه هايي بود كه معاون صدا براي برنامه هاي دهه فجر راديو مد نظر قرار داد.

صوفي تصريح كرد: شيب پخش برنامه هاي مهيج و شاد راديو براي مناسبت ايام الله دهه فجر از اول ربيع الاول يعني پنجم بهمن ماه شروع شده است و اين شيب تا پايان دهه فجر ادامه مي يايد و سپس با وقفه اي وارد ايام نوروز مي شود و براي ايام انتخابات مجلس شوراي اسلامي هم ويژه برنامه هايي توليد و پخش خواهد شد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 268]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن