تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816452517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با تازه ترين يافته هاي جهان پزشكي آشنا شويد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: با تازه ترين يافته هاي جهان پزشكي آشنا شويد
حوزه سلامت و پزشكي از جمله حوزه هايي است كه به صورت روزانه اخبار و اطلاعات جديدي در مورد آن منتشر مي شود. سعي ما بر اين است تا در اين مطلب شما را با تازه ترين دستاوردها و نتايج تحقيقات انجام شده در عالم پزشكي آشنا كنيم.


به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران،حوزه سلامت و پزشكي از جمله حوزه هايي است كه به صورت روزانه اخبار و اطلاعات جديدي در مورد آن منتشر مي شود. در اين مطلب چند نمونه از اين يافته هاي جديد را براي شما انتخاب كرده ايم.

_در جديدترين تحقيق انجام شده در كشور فرانسه، مشخص شده است كه افرادي كه بيشتر آب مي نوشند كمتر در معرض خطر ابتلا به ديابت هستند. در اين تحقيق 9 ساله مشخص شده است كه نوشيدن روزانه 1 ليتر آب بيشتر از حد معمول باعث كاهش 36 درصدي احتمال ابتلا به ديابت مي شود. پرفسور "رونن روسل" در مورد نتيجه اين تحقيقات اين گونه توضيح مي دهد: زماني كه شما تشنه هستيد مغز شما هورموني را ترشح مي كند كه به كبد دستور مي دهد تا "گلوكوز" كه يك ماده قندي است را ترشح كنيد. پس در صورتي كه از تشنگي جلوگيري كنيم مي توانيم از ابتلا به ديابت نيز تا حدودي جلوگيري كنيم.

_در تحقيقي كه اخيرا بر روي خواب مردان صورت گرفته مشخص شده است كه مرداني كه بر روي تشك هاي نرم يك چرت 45 دقيقه اي دارند 40 درصد نسبت به مرداني كه بر روي تخت هاي عادي براي همين مدت به استراحت مي پردازند زودتر مي خوابند. بر اساس اين مطالعه نرمي موجود بر روي تشك باعث مي شود كه شما احساس راحتي كرده و پيام هايي به مغز شما ارسال شود كه شما را به خوا فرو مي برد.

_بسياري از ما اين توصيه پليس را شنيده ايم كه در هنگام رانندگي از صحبت با تلفن همراه و يا ارسال پيامك خودداري كنيد. اما آيا در زمان راه رفتن در خيابان هم بايستي مراقب بود؟
در تحقيقات انجام شده در كشور انگلستان مشخص شده كه فرستادن پيامك در حال راه رفتن خطرناك است. براي نمونه در زماني كه در حال عبور از خيابان هستيد و همزمان در حال ارسال پيامك نيز هستيد مغز شما به صداهاي اطراف توجهي نشان نمي دهد و اين ممكن است موجب تصادف شما با خودروهاي عبوري شود.

_تحقيقات جديد در آمريكا مشخص كرده است كه اين تنها ميوه و سبزيجات نارنجي رنگ و ويتامين A نيستند كه از بينايي شما حفاظت مي كنند. بلكه ويتامين C نيز براي تقويت بينايي و جلوگيري از ابتلاء بيماري در چشم مفيد است. ويتامين C مي تواند از سيستم عصبي شما حفاظت كرده و فعاليت عادي اين سيستم در طول روز را تضمين كند. يك پرتقال متوسط كه حاوي 90 ميلي گرم ويتامين C است نياز روزانه شما به اين ويتامين را برطرف مي كند.

_در تحقيقي كه اخيرا در كشور مكزيك انجام شده مشخص شده است كه ماده " كافئين" تنها يك ماده انرژي زا نيست و بلكه حاوي آنتي اكسيدان نيز هست. اين تحقيق مشخص كرده است كه اين آنتي اكسيدان ها از بيماري هاي قلبي و آلزايمر جلوگيري خواهد كرد./ ق پ

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2027]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن