تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816399512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پذيرش آزمايشی دانشجوی دكترای حرفه‌ای فيزيوتراپی 90


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور:

پذيرش آزمايشی دانشجوی دكترای حرفه‌ای فيزيوتراپی 90

پرتال دانشگاهی کشور:

معاون آموزشي وزارت بهداشت از طراحي دوره باليني طب سنتي در برنامه پنج ساله پنجم توسعه و پذيرش پايلوت دانشجو در دوره دكتراي حرفه‌اي فيزيوتراپي در سال تحصيلي جديد خبر داد.
محمد علي محققي در نشست خبري كه روز دوشنبه برگزار شد، در خصوص نحوه پذيرش دانشجو در دوره دكتراي حرفه‌اي فيزيوتراپي، گفت: شوراي عالي برنامه‌ريزي علوم پزشكي با كليات آن موافقت كرده است، ولي جزييات‌ آن مستلزم تصويب در اين شوراست.
وي با بيان اينكه برنامه‌ پيشنهاده شده براي اين دوره برنامه ضعيفي است، اظهاركرد: 65 درصد اين برنامه با دوره دكتراي تخصصي اين رشته همپوشاني داشت كه ديدگاه‌هاي مخالف زيادي راجع به آن وجود داشته است.
معاون وزير علوم افزود: دوره دكتراي حرفه‌اي فيزيوتراپي در سال تحصيلي جديد به صورت‌ آزمايشي در يك دانشگاه علوم پزشكي كه امكان دارد دانشگاه علوم پزشكي تهران يا شيراز باشد اجرا مي‌شود، البته بايد جزئيات آن نيز مورد بررسي وارزيابي قرار گيرد.
محققي از طراحي دوره باليني طب سنتي در برنامه پنج ساله پنجم توسعه خبر داد و افزود: افق آينده طب سنتي بسيار خوب است و بايد طراحي دوره باليني آن به صورتي باشد كه هويت اين طب حفظ شود.
وي در خصوص همپوشاني اسناد طراحي شده، گفت: سند چشم انداز20 ساله يك سند ملي است كه آرمان‌هاي خيلي سنگين در آن مشخص شده است و سند جامع علمي،‌ نقشه راه براي اين سند اول است، همچنين برنامه پنج ساله پنجم توسعه، سند آمايش سرزمين و‌ سند تحول از ديگر اسنادي است كه بايد در صورت همپوشاني برنامه‌هاي اين اسناد، برنامه‌هاي موازي در قالب يك برنامه انجام شود.
پذيرش دانشجوي كارشناسي ارشد ژورناليسم پزشكي از امسال
معاون آموزشي وزارت بهداشت از پذيرش دانشجو در رشته كارشناسي ارشد ژورناليسم پزشكي از امسال خبر داد و افزود: كارگروه موظف است كه اين برنامه را طراحي كند و در آينده نزديك در دانشگا‌ه‌هاي علوم پزشكي اجرا شود.
وي گفت: از انجايي كه اين رشته، رشته‌اي بين بخشي است طيف وسيعي از رشته‌ها را در بر مي‌گيرد وامكان دارد از ديگر رشته‌ها هم وارد اين دوره شوند.
محققي با اشاره به جزئيات نقل و انتقال دانشجو، تصريح كرد: انتقال دانشجو در رشته‌هاي علوم پزشكي به ويژه رشته دندانپزشكي بسيار كم است، چرا كه يك دانشگاه بايد امكانات لازم براي تغيير را در ظرفيت خود ايجاد كند.
بيش از 200 نفر متقاضي انتقال هستند
به گزارش ايسنا، در ادامه اين نشست خبري محمود قاضي خوانساري،‌ رييس مركز خدمات آموزشي وزارت بهداشت نيز با بيان اينكه نقل وانتقال و ميهماني در سال اول امكانپذير نيست مگر در شرايط بسيار خاص و اضطراري، اظهار كرد: براي امسال بيش از 200 نفر متقاضي انتقال هستند.
وي افزود: مهلت درخواست نقل وانتقال معمولا قبل از شروع دروه آموزشي مي‌باشد.
حائري دبير شوراي آموزش پزشكي وزارت بهداشت نيز در اين نشست خبري با بيان اينكه ايران اولين كشور در دنيا است كه با ادغام آموزش پزشكي جهش كيفي در اين زمينه انجام داده است، اظهار كرد: الگو برداري دنيا نشانگر اين است كه خدمات بسيار شاياني در اين زمينه انجام شده است.
وي با بيان اينكه ميزان درصد قبولي فارغ‌التحصيلي ايران در كشورهاي خارجي نشانگر پيشرفت‌هاي وزارت بهداشت در حوزه آموزش پزشكي است، در خصوص طرح ريفرم آموزش پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، گفت: حدود يك سال و چند ماه از فارغ‌التحصيل شدن اولين دوره پذيرفته شدگان اين طرح باقي مانده است كه بايد مشاهده كرد كه اين فارغ‌التحصيلان چه تفاوتي با فارغ‌التحصيلان شيوه فعلي دارند.



1390/06/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن