تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش جهاد اقتصادي با تاكيد بر بهره وري ملي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش "جهاد اقتصادي با تاكيد بر بهره وري ملي" برگزار مي شود
تهران- رييس دانشگاه عالي دفاع ملي اعلام كرد:همايش "جهاد اقتصادي با تاكيد بر بهره وري ملي"، با هدف تبيين و عملياتي كردن تدابير مقام معظم رهبري، بستر سازي، ايجاد تحرك، نشاط و پويايي در جامعه علمي كشور از سوي اين دانشگاه برگزار مي شود.


به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي ايرنا، ابراهيم حسن بيگي روز سه شنبه در نشستي خبري با اشاره به برگزاري همايش جهاد اقتصادي با تاكيد بر بهره وري ملي در هفدهم اسفند سال جاري ، افزود: امروزه هيچ پيشرفت، توسعه ملي و يا حركت اساسي همانند جهاد اقتصادي بي نياز از شاسايي ظرفيتهاي ملي و استفاده بهينه از منابع ملي يا بهره وري ملي نيست.

رييس همايش جهاد اقتصادي با بيان اين كه آسيب شناسي اقتصاد ايران در مطالعات مختلف نشان مي دهد كه چهار دسته اقدام اساسي براي حل مشكل بهره وري ملي و ارتقاي آن در ايران ضروري است گفت: كارآمد سازي بخش عمومي ،اصلاحات نهادي و ساختاري ، توانمندسازي بخش خصوصي و اصلاحات فرهنگي و اجتماعي اقدامات ضروري مورد نياز در اين بخش است.

وي در ادامه اين نشست درباره اهداف اين همايش گفت: تبيين مفهومي و ترسيم نقشه عملي جهاد اقتصادي و تبيين الزامات و راهكارهاي تحقق آن، تبيين موانع اساسي مرتبط با عملكرد كلي اقتصادي ملي در تبديل منابع به ثروت و رفاه عمومي و ايجاد زمينه علمي برطرف كردن موانع جهاد اقتصادي در جهت اهداف سند چشم انداز بيست ساله جمهوري اسلامي ايران از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.

حسن بيگي ياد آور شد: " تبيين رويكرد جهاد اقتصادي در گفتمان مقام معظم رهبري"، " الزامات بهبود محيط اقتصاد ملي در جهت ارتقاي بهره وري ملي با رويكرد جهاد اقتصادي"، " بهبود عملكرد بخش عمومي در جهت ارتقا بهره وري ملي با رويكرد جهاد اقتصادي" و "اصلاحات نهادي در جهت ارتقا بهره وري ملي با رويكرد جهاد اقتصادي " از جمله محورهاي اصلي در اين همايش است.

"فرهنگ سازي جهادي در جهت ارتقاي بهره وري ملي"، " تقويت و كگسترش عدالت اجتماعي با رويكرد جهاد اقتصادي"، " ارتقاي بهره وري منابع و عوامل توليد با رويكرد جهاد اقتصادي " و " ارتقا بهره وري در بخشهاي اقتصادي با رويكرد جهاد اقتصادي از ديگر محورهاي مورد بررسي در همايش جهاد اقتصادي با تاكيد بر بهره وري ملي است.

سيام**1478 1418

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30790996

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن