تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816445034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور وزير دفاع؛ خط توليد انبوه سامانه جعبه سياه هواپيما افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: با حضور وزير دفاع؛ خط توليد انبوه سامانه جعبه سياه هواپيما افتتاح شد
خط توليد انبوه سامانه جعبه سياه انواع هواپيما با حضور وزير دفاع صبح امروز در آستانه سالروز 12 بهمن افتتاح شد.


به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، صبح امروز در آستانه 12 بهمن سالروز ورود تاريخي رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و دهه مبارك فجر خط توليد انبوه سامانه جعبه سياه انواع هواپيما، بالگرد و خط اورهال و بهينه سازي سامانه پدافند هوايي هوشمند ارتفاع پست با حضور سردار احمد وحيد وزير دفاع و فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء افتتاح شد.

وزير دفاع در مراسم بهره برداري از اين خطوط گفت: متخصصان و نخبگان جوان شركت صنايع الكترونيك وزارت دفاع با تلاش، نبوغ، خلاقيت و نوآوري خود موفق شدند گام بلند ديگري در خودكفايي صنايع دفاعي كشور بردارند و با طراحي، ساخت و توليد قطعات و تسترهاي سامانه‌هاي فرماندهي و كنترل آتش پدافند هوايي ارتفاع كم، خط بازسازي و بهينه سازي سامانه هاي موجود در كشور را راه اندازي كنند.

وي افزود: بهينه سازي اين سامانه موجب افزايش توان عملياتي در ارتفاع كم و دفاع نقطه اي از مناطق حساس و استراتژيك در مقابل هواپيماهاي جنگي، بالگردها و هواپيماهاي بدون سرنشين و همچنين موشك هاي هوا به زمين دشمن مي شود. وزير دفاع، جستجو و تعقيب همزمان اهداف در ارتفاع پست، استفاده همزمان از جستجوي فعال راداري و غيرفعال اپتيكي، ايجاد امكان فرماندهي و كنترل همزمان انواع سامانه هاي توپخانه اي و موشكي، قابليت جابجايي سريع سامانه ها و مقابله جنگ الكترونيك را از ويژگي اين سامانه ذكر كرد.

سردار وحيدي در خصوص سامانه جعبه سياه "شاهد" نيز اظهار داشت: با كمك اين سامانه مي توان نسبت به ثبت پارامترهاي پروازي، تصاوير و صداي كابين خلبان در انواع پرنده ها اقدام كرد.

وي با بيان اين كه روش بكارگرفته در اين سامانه يك روش نوين و ابتكاري است، اظهارداشت: با افتتاح اين خط توليد علاوه بر تأمين نيازمندي هاي داخلي با توجه به مشخصات و قابليت هاي منحصربه فرد آن جزو اقلام صادراتي وزارت دفاع قرار مي گيرد.

وزير دفاع، نامحدود بودن پارامترهاي قابل ثبت، امكان تطبيق و سازگاري با هرنوع پرنده، تكنيك نوين پردازش و تفسير هوشمند صوت و تصوير، مقاومت در برابر شرايط سخت محيطي مطابق با استانداردهاي بين المللي را از ويژگي هاي سامانه جعبه سياه شاهد برشمرد.

سردار وحيدي تصريح كرد: در پياده سازي سنسورها هيچ تداخلي با تجهيزات هواپيما صورت نمي گيرد. وي ادامه داد: اين سامانه قابليت حجم ذخيره سازي داده پردازي (FDR) براي 2200 ساعت، ذخيره سازي صوت كابين خلبان (CVR) براي 40 ساعت از سه كانال صوتي و ذخيره سازي تصاوير داخلي كابين از 30 دوربين براي 10 ساعت را دارا است.

وزير دفاع، افتتاح اين دو خط مهم را از مصاديق برجسته و بارز ناكارآمدي تحريم ها ذكر كرد و افزود: هرچه تحريم ها شدت مي گيرد، انگيزه ، اراده و توانمندي متخصصان و فجرآفرينان عرصه صنعت دفاعي براي نيل به خودكفايي محكم تر مي شود.

سردار وحيدي با قدرداني از تلاش متخصصان شركت صنايع الكترونيك وزارت دفاع تأكيد كرد: اين دستاوردها در سايه ايمان، دانش، تعهد و ولايت مداري مديران و متخصصان اين صنعت پويا وفعال بدست آمده است و ريشه در انقلابي دارد، كه با خروش ملت ايران به رهبري خميني كبير (ره) در بهمن 57 به پيروزي رسيد و موجب رهايي و سرافرازي ملت ايران و شكوفا شدن استعدادهاي جوانان اين مرز و بوم شد.

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن