تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806844632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با دهه فجر؛760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در يزد به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با دهه فجر؛760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در يزد به بهره برداري مي رسد
يزد - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استاندار يزد از افتتاح و بهره برداري 760 پروژه استاني و 60 پروژه ملي در ايام الله دهه فجر در اين استان خبر داد.

سيد محمد مير سعيدي در گفتگو با خبرنگار مهر در يزد اظهار داشت: اين پروژه ها با اعتبار 650 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد كه عمده سرمايه گذاري اين پروژه ها دولتي و بخشي از آن نيز توسط بخش خصوصي تامين شده است.

وي با گراميداشت ايام الله دهه فجر افزود: به مناسبت گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران، برنامه هايي در سطح ملي براي بهره برداري از پروژه ها پيش بيني شده است.

وي ادامه داد: در هر استان حداقل 30 پروژه بزرگ همزمان در سراسر كشور و به طور مستقيم، به دستور رياست جمهوري و به دست مسئولان استاني افتتاح و راه اندازي مي شود.

معاون استاندار يزد با اشاره به ديگر پروژه هاي قابل افتتاح در اين دهه بيان داشت: با توجه به گستردگي پروژه هاي قابل افتتاح در سطح شهرستانها، هر روز تعدادي از پروژه هاي شاخص هر شهرستان با حضور مسئولان استان افتتاح و به بهره برداري مي رسد.

ميرسعيدي در تشريح پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري اين دهه گفت: در اين ايام هفت پروژه برق منطقه‌اي، 120 پروژه مخابراتي، شش پروژه آب و فاضلاب روستايي، چهار پروژه آب و فاضلاب شهري، هفت پروژه تعاون، 30 پروژه شركت توزيع نيروي برق،‌ 170 پروژه مسكن محرومين كميته امداد امام خميني(ره)، 22 پروژه سازمان تبليغات اسلامي، 25 پروژه در سطح استاني و 15 پروژه در سطح ملي در زمينه تخريب و بازسازي مدارس توسط نوسازي مدارس و ‌11 پروژه توسط منابع طبيعي به بهره برداري مي رسد.

وي ادامه داد: همچنين 49 پروژه در مجموع شهرداريهاي استان، 95 پروژه مستقيم و مرتبط از طريق جهاد كشاورزي، شروع به كار 64 تعاوني اداره تعاون، 14 پروژه صنايع و معادن، 11 پروژه دانشگاهي، پنج پروژه بنياد شهيد، 25 پروژه ميراث فرهنگي،‌ گردشگري و صنايع دستي و 18 پروژه مربوط به راه و ترابري به بهره برداري خواهد رسيد.

معاون استاندار يزد با اشاره به پروژه هاي آماده كلنگ زني در اين دهه عنوان كرد: 97 پروژه با اعتبار 12 ميليارد تومان آماده كلنگ زني و شروع عمليات اجرايي است كه 83 مورد با اعتبار استاني و 14 پروژه با اعتبار ملي ساخته مي شود.

وي افزود: اين پروژه ها مراحل قانوني را طي كرده و مجوزهاي لازم را دريافت نموده و در رديف پروژه هاي كددار قرار گرفته اند.

سيد محمد ميرسعيدي در بخش ديگري از اين گفتگو از پروژه هاي راه آهن يزد - شيراز و خط دوم انتقال آب، دوبانده كردن محور يزد - بافق، بهسازي محور خاتم و مطالعه باند دوم يزد - طبس به عنوان شاخص ترين طرحهاي عمراني براي پيشرفت استان يزد ياد كرد.

وي با اشاره به طرح مسكن مهر به عنوان يكي از سياستهاي دولت نهم در رفع مشكل مسكن جامعه يادآور شد: خوشبختانه با تلاش استاندار و مسئولان اداره تعاون و سازمان مسكن و شهرسازي و همت مردم شروع اين طرح در استان با وضعيت خوبي روبرو بوده است.

ميرسعيدي ادامه داد: يكي از مشكلاتي كه به نظر مي رسيد در اين طرح به وجود آيد، بحث ارائه تسهيلات بود كه خوشبختانه با پيگيري مسئولان امر و ستاد مسكن كشور و حمايت رئيس جمهور اين مشكل رفع شده و در حال حاضر تعاوني هايي كه مدارك خود را كامل كرده اند، وام آماده سازي رادريافت كرده اند.

وي بر مشترك بودن اين طرح بين مردم و دولت تاكيد كرد و گفت: دولت در اين راستا به ارائه زمين و تسهيلات و فراهم كردن خدمات و رفع موانع مي پردازد و گام اصلي را اعضاي تعاوني ها با تامين آورده خود كه مبلغي بين 10 تا 15 ميليون تومان است با تفاهم اعضا و اعتماد به مديران برمي دارند.

ميرسعيدي افزود: به تازگي با نظام مهندسي و مسكن شهرسازي جلساتي برگزار شد تا تخفيفاتي در اين زمينه به مسكن مهر اختصاص داده شود و در زمينه تامين امكانات زيرساخت تا ورودي محل احداث مساكن كه بر عهده دولت است نيز كارگروه هايي تشكيل شده و اعتباراتي به اين منظور از محل اعتبارات استاني تخصيص يافته است.

وي در زمينه امور روستايي به استفاده بيش از 90 درصد از روستاييان از جاده آسفالته اشاره كرد و گفت: احداث مجتمع هاي آبرساني روستايي، توسعه نواحي صنعتي در كنار شهرهاي كوچك و روستاها، تهيه طرح هادي براي روستاهاي كم جمعيت و تامين راه آسفالت براي روستاها از مهمترين و شاخص ترين پروژه ها در زمينه روستايي است.

معاون عمراني استاندار يزد همچنين با تشريح ديگر طرحها و اقدامات نهادها در ايام دهه فجر اعلام كرد: كليه ادارات و نهادهاي استان در اين ايام برنامه هاي ويژه اي دارند كه اميدواريم همه آنها با موفقيت اجرا شود.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن