تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806365902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه شهرستانها
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به منظور گسترش فرهنگ صرفه جويي و اصلاح الگوي مصرف لامپهاي پرمصرف و رشته اي خيابانها و معابر استان جمع آوري ميشود. بنا به گزارش روابط عمومي شركت توزيع برق استان اين طرح از ابتداي سالجاري آغاز شده است . بنا به گزارش فوق از اول سالجاري توزيع لامپ كم مصرف در استان شروع و تاكنون 550 هزار لامپ كم مصرف بين شهروندان در سطح استان توزيع شده است و هم اكنون در استان 250 فروشگاه لوازم الكتريكي به توزيع لامپهاي كم مصرف مشغولند.
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي نه ماهه سالجاري 130 كتابخانه در استان مركزي تجهيز شده اند . حجت الاسلام رضائيان مديركل تبليغات اسلامي استان با اعلام خبر فوق گفت : اين تجهيز شامل 44 كتابخانه روستايي 75 كتابخانه شبستاني در شهر و ده كتابخانه ويژه حوزه مي باشد و بيش از 30 هزار جلد كتاب طي مدت مذكور به كتابخانه هاي تحت پوشش اهدا شده است . وي ساماندهي و ثبت يكهزار و 300 هيات مذهبي شركت 85 روحاني در طرح هجرت و ثبت 20 انجمن اسلامي را از جمله برنامه هاي فرهنگي برشمرد . مديركل سازمان تبليغات اسلامي استان در ادامه سخنان خود با عنوان اينكه در سالجاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال نوآوري و شكوفايي نام گذاري شده است افزود : هدف مقام معظم رهبري نوآوري در كليه بخشها و از جمله بخش فرهنگي بود تا هنرمندان متعهد بتوانند در قالب نوآوري ادبيات و هنر زمينه جهاني شدن اسلام را بيشتر مهيا كنند. وي برگزاري كلاسهاي قرآن و آموزش قرآن براي ده هزار و 600 نفر تشكيل 37 مركز قرآني مردمي در شهر و روستا اهدا 7 هزار و 626 جلد كلام الله مجيد بين خانه هاي قرآن روستايي و هياتهاي مذهبي و مراكز قرآني را از ديگر فعاليتهاي انجام شده طي نه ماهه سالجاري برشمرد.
اراك ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : طي دو سال گذشته 9 هزار و 333 طرح در قالب بنگاههاي كوچك اقتصادي و كارآفرين در سطح استان به بهره برداري رسيده است . اميراحمدي رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان با ذكر خبر فوق گفت : اين طرحها در بخش صنعت كشاورزي خدمات و مسكن بوده كه با انجام آن 21 هزار و 566 فرصت شغلي ايجاد شده است . وي افزود : از اين تعداد 4 هزار و 45 طرح در بخش كشاورزي يكهزار و 982 طرح در بخش صنعت سه هزار و 254 طرح در بخش خدمات و 52 طرح در بخش مسكن بوده است . اميراحمدي گفت تسهيلات پرداختي بنگاههاي اقتصادي زودبازده براساس اولويتهاي جمعيت مهاجرت پذيري نرخ بيكاري و ضريب محروميت توزيع شده است .
نور ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : شهردار ايزدشهر اظهار داشت : در كمتر از 3 سال از تاسيس شهرداري ايزدشهر بودجه اين شهر به هفت برابر افزايش پيدا كرده است . توكلي افزود : بودجه شهرداري ايزدشهر در سال جاري به 21 ميليارد ريال رسيده است . وي افزود : با تصويب متمم بودجه سرانه هر شهروند ايزدشهري 1 5 برابر افزايش يافته است . توكلي سرانه بودجه هر شهروند ايزدشهري را 310 هزار تومان اعلام كرد . وي جمعيت اين شهر را 6 هزار و 888 نفر اعلام نمود و گفت : در سال نخست تاسيس شهرداري كه سال 84 بود بودجه اين شهرداري فقط 3 ميليارد ريال بوده است . شهردار ايزدشهر از ايجاد اتوماسيون اداري در شهرداري اين شهر خبر داد و افزود : سايت اينترنتي شهرداري نيز فعال است و عموم شهروندان مي توانند از اخبار و اطلاعات مربوط به اين شهرداري آگاه شوند.
بوشهر ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت : امسال 27 هزار سفركارت براي كاركنان دولت در استان بوشهر صادر شده است . دكتر احمد دشتي افزود : دستگاه هاي دولتي اعم از سازمانها و ادارات آمار پرسنل خود را براي دريافت سفر كارت به شركت سرمايه گذاري ايرانگردي و جهانگردي ارائه كرده اند. وي با بيان اين كه سفر كارت براي تمامي كارمندان دولتي اعم از رسمي پيماني و قراردادي صادر مي شود گفت : سعي شده با اماكن تفريحي رفاهي ورزشي و سينماها نيز مكاتباتي صورت گيرد تا در صورت موافقت دارندگان سفر كارت بتوانند در هنگام مسافرت از اين اماكن و تخفيفات آن بهره مند شوند. وي خاطرنشان كرد : هر سازمان موظف است از اعتبارات استاني خود براي شارژ سفر كارت پرسنل استفاده كند كه از يك ميليون ريال تا شش ميليون ريال در هر سازمان متفاوت است ! رئيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان بوشهر گفت : همچنين دستگاه هاي اجرايي مجاز هستند با استفاده از انعقاد قراردادهاي تجسمي با دفاتر و تاسيسات گردشگري با دريافت تخفيف 35 درصد و استفاده از اعتبار پيش بيني شده در بودجه سالانه با هماهنگي سازمان نسبت به ارايه تسهيلات در قالب بن سفر جهت انجام سفر كاركنان خود اقدام كنند. دشتي افزود : دفاتر و تاسيسات گردشگري نيز مكلفند ضوابط و مقررات سازمان را در خصوص ارايه خدمات با كيفيت استاندارد رعايت كنند.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن