تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816471542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: از شكست دادن پرسپوليس سير نميشويم


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مظلومي: از شكست دادن پرسپوليس سير نميشويم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: به دلايلي پيروزي مقابل تراكتورسازي به من خيلي چسبيد.

به گزارش سايت باشگاه استقلال، پرويز مظلومي پس از پيروزي تيمش مقابل تراكتورسازي و البته در آستانه ديدار روز پنجشنبه اين تيم مقابل پرسپوليس در خصوص مسائل مختلف صحبت هاي زير را انجام داده است.

*موفق شديد تراكتورسازي را در تبريز شكست دهيد تا يكبار ديگر صدرنشيني‌تان را بيش از پيش تثبيت كنيد.

ترجيح مي‌دهم ديگر در مورد اين بازي صحبت نكنم چرا كه براي ما تمام شده است، فقط به ذكر اين جمله بسنده مي‌كنم كه اين برد بنا بر دلايلي به خود من خيلي چسبيد.

*اما در كنار برد شما مسئله ديگري كه در اين بازي به آن پرداخته شد بحث داوري محسن تركي بود كه با اعتراض تراكتوري‌هاي نيز همراه بود.

از قديم گفتند هميشه شعبان، يكبار هم رمضان. در همين فصل جديد بازي‌هاي زيادي بوده كه ما به لحاظ داوري ضربه خورده‌ايم و حالا اين اتفاق براي رقيب مي‌افتد، حريف براي ما تيم بسيار قابل احترامي بود اما من و تيمم فقط به سه امتياز اين بازي فكر مي‌كرديم كه موفق شديم آن را هم به دست بياوريم.

*حالا با اين برد با روحيه‌اي بهتر آماده دربي ۷۴ مي‌شويد. ارزيابي‌تان از اين بازي چيست؟

مثل تيم بارسلونا كه از بردن رئال‌مادريد هيچ‌وقت خسته نمي‌شود، استقلال هم هيچ‌گاه از بردن پرسپوليس سير نمي‌شود. پرسپوليس تيم بسيار خوب، قابل احترام و با هواداراني فهيم است كه حالا مربيگري آن برعهده دنيزلي است، با اين حال ما مقابل اين تيم هم به برد فكر مي‌كنيم چرا كه هدف ما قهرماني است و نام حريفان براي ما چندان تفاوتي ندارد، ضمن اينكه به شخصه معتقدم دليل اصلي جذابيت ليگ ايران اين دو تيم پرطرفدار است كه بازي‌هايشان نيز نقش بسزايي در جذابيت هرچه بيشتر ليگ ايران دارند.

*خسرو حيدري و ساموئل با كارت زردهايي كه در ديدار مقابل تراكتورسازي دريافت كردند بازي با پرسپوليس را از دست دادند!

استقلال يك تيم و يك خانواده بزرگ است كه همه بازيكنان آن قابل اطمينان هستند، ما در بازي‌هاي بسياري چندين مهره‌مان را در اختيار نداشتيم، اما نتيجه گرفته‌ايم. حتي با تيم دوم‌مان هم به پرسپوليس نباخته‌ايم. اينكه مي‌گوييم خانواده هستيم يعني همين. منظورم از خانواده بودن يك خانواده چند نفره نيست، بلكه منظور من خانواده چهل‌ميليون نفري است كه استقلال را دوست دارند و براي موفقيتش تلاش مي‌كنند. ما به اينكه در بازي‌هايمان بخواهيم از بازيكنان جايگزين استفاده كنيم عادت كرده‌ايم چون اين اتفاق بارها براي‌مان افتاده، با اين حال هميشه از پس كار برآمده‌ايم.

*يعني نگران غيبت اين مهره‌هاي خود نيستيد؟

نه، همان‌طور كه گفتم مثل هميشه متحد و همدل براي موفقيت استقلال تلاش مي‌كنيم. ما به كار گروهي‌مان يقين داريم، مثل بازي با تراكتورسازي كه بازيكنانم توانستند بيش از ۴۰۰ پاس سالم بدهند و نسبت به حريف سرتر بودند. نمايش گروهي ما همواره با نتايج مثبت همراه بوده ضمن اينكه اين نكته را اضافه كنم كه هر وقت به بازي دربي مي‌رسيم، نگراني‌هايمان كمتر مي‌شود چون بازيكنانم بهتر و مصمم‌تر از قبل تمرين مي‌كنند به طوري كه كار‌مان براي انتخاب ۱۱ بازيكن ثابت خيلي سخت‌تر از بازي‌هاي قبلي‌مان مي‌شود.

*كارلوس كي‌روش هم بازي شما و تراكتورسازي را از نزديك تماشا مي‌كرد، در حالي كه طي چند روز قبل صحبت‌هايي نيز ميان شما و او مطرح شده بود.

حرف‌هايي كه از قول من زده شده بود بعضا درست نبودند، ضمن اينكه در مورد ساير موضوعات من نه تنها در مورد استقلال كه در مورد همه ليگ حرف زدم و در واقع حرف من حرف مربيان ليگ بود. ما همه غمخوار تيم‌ملي كشورمان هستيم و دوست داريم كه ايران به جام‌جهاني صعود كند، اما خواهش مي‌كنم من و كي‌روش را رودرروي هم قرار ندهند چرا كه ما كنار هم هستيم، اگر هم بحثي بين ما پيش مي‌آيد بحث مربيگري‌ است آن هم براي ارتقاي هرچه بيشتر فوتبال ايران. وقتي بازي‌هاي فشرده‌تر باشد مصدومان هم بيشتر مي‌شوند و اينچنين تيم‌ملي ضرر مي‌كند. درد من هم درد تيم‌ملي است نه فقط استقلال. ما استقلال را بزرگ و مقتدر و قوي مي‌خواهيم تا تيم‌ملي هم بزرگ و مقتدر و كوبنده باشد. ما بهترين همكاران تيم‌ملي هستيم، به همين خاطر من و بقيه استقلالي‌ها آرزو مي‌كنيم كه ايران با كي‌روش موفق شود.

*در آستانه دربي چه صحبتي با هواداران استقلال داريد؟

از آنها مي‌خواهم مثل بازي سال قبل‌مان مقابل النصر كه حمايتي بي‌نظير از ما داشتند و هرگاه توپ به دست حريف مي‌افتاد با سوت‌هاي كر كننده ورزشگاه را به لرزه درمي‌آوردند، براي اين بازي نيز حمايتي ۹۰دقيقه‌اي از ما داشته باشند. اميدوارم كه آن لشكر چندده‌هزار نفري را روز پنجشنبه در ورزشگاه ببينم چرا كه ما هر كدام به نوعي سرباز استقلال هستيم و استقلال اگر حركتي رو به جلو دارد، به خاطر هواداران بسيار پرشورش است.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن