تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين جشنواره ملي بهره وري 11 بهمن برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سومين جشنواره ملي بهره وري 11 بهمن برگزار مي شود
تهران - سومين جشنواره ملي بهره وري با معرفي شركت هاي برتر و موفق در حوزه بهره وري روز سه شنبه 11 بهمن ماه جاري در تهران برگزار مي شود.


"فرشيد شكر خدايي" دبير سومين جشنواره ملي بهره وري عصر دوشنبه در نشستي با خبرنگاران عنوان كرد: اين جشنواره توسط اتاق ايران برگزار شده و به موضوع بهره‌وري در رتبه‌بندي كارت‌هاي بازرگاني فعالان كسب و كار مي پردازد.

وي افزود: از مجموع 890 شركت صنعتي و توليدي، 700 شركت در اين جشنواره وارد ميدان رقابت شده و از اين تعداد 62 شركت در آزمون نهايي موفق شدند.

وي گفت: در دو دوره گذشته، سامانه ملي بهره‌وري با بيش از 150 عنوان افتتاح و شاخص‌هاي بيش از 480 شركت براي دوره اي حداقل پنج ساله محاسبه شد.

شكر خدايي اظهار داشت: بر اساس اقدامات انجام ‌شده، براي 25 گروه اقتصادي در بازه زماني 1384 تا 1388 سالنامه ملي بهره‌وري منتشر شده و امسال اين‌ كار، تصويب و حمايت هيات دولت را به‌ همراه داشته است.

وي افزود: براي داوري اين جشنواره بيش از 150 استاد دانشگاه مشاركت دارند و امسال در فراخوان اعلام شده بيش از شش هزار داور جديد براي همكاري دعوت شده‌اند.

شكرخدايي گفت: خودروسازي، داروسازي، فولاد، سيمان، كاشي، سراميك، لاستيك‌سازي و ساير صنايع از حوزه‌هاي اين جشنواره محسوب مي شوند.

وي افزود: بخش اصلي اين جشنواره بهره وري كار، سرمايه و كل عوامل خواهد بود و بخش ويژه آن نيز به نفت و انرژي اختصاص دارد.

اقتصام **1601**1594

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30788798

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن