تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814809306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهم خواهي هاي گروهي بر گفتمان اصولگرايي چيره شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: سهم خواهي هاي گروهي بر گفتمان اصولگرايي چيره شده است
دبيركل جبهه بصيرت و بيداري اسلامي گفت:در حال حاضر سهم خواهي هاي گروهي بر گفتمان اصولگرايي چيره شده و انتخابات بر مبناي گروه گرايي دنبال مي شود و اين در حالي است كه بايد برنامه محوري در رأس باشد.


به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، شهاب الدين صدر در همايش بزرگ بصيرت انتخابات، گفت: با توجه به حساسيت هاي انتخاباتي مجلس نهم، ايجاب مي كند كه همه گروه هاي سياسي اصولگرا، تعاملات ويژه اي با يكديگر داشته باشند؛ تا هر گروه به وظايف خود نسبت به مواضع انتخابات آگاه شود.

رئيس همايش بصيرت و انتخابات ادامه داد: اين همايش بزرگ در راستاي ارائه راهكارهاي مثبت و سازنده در ميان احزاب اصولگرا شكل گرفته؛ چرا كه اين اولين انتخابات پس از فتنه 88 است و بايد در مقابل فتنه هاي احتمالي مقاوم باشيم.

صدر افزود: پس از انتخابات رياست جمهوري 88 و اغتشاشات جاري آن دوره دشمنان نظام درپي القاي فتنه هاي 88 در جريان انتخابات مجلس نهم هستند و اين در حالي است كه فتنه سال 88 حضور 40 ميليوني مردم در پاي صندوق هاي رأي را وارونه جلوه مي داد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي هر سال يك انتخابات در كشور برگزار شده، اما انتخابات مجلس نهم به دليل حساسيت ويژه اي كه در شرايط فعلي دارد، مورد توجه مردم و حتي بدخواهان نظام است.

وي در تحليل فتنه هاي احتمالي در جريان انتخابات مجلس نهم، گفت:‌ تخريب سلامت انتخابات مساله مورد توجه فتنه گران است تا اعتماد مردم را به اين حركت سياسي زير سؤال ببرند و حتي با القاي اصل تقلب كه از فتنه 88 تا امروز هنوز هم مورد توجه سران فتنه است، حضور مردم را كمرنگ كنند.

صدر طرح شائبه تقلب را تهمتي آشكار براي نظام جمهوري اسلامي دانست و تصريح كرد: طبق بيانات رهبري بايد احترام انتخابات را حفظ كنيم و دستگاه هاي برگزاركننده انتخابات شامل هيئت هاي اجرايي، هيئت هاي نظارتي و شوراي نگهبان بايد با دقت تمامي مسائل را مورد توجه قرار دهند تا فتنه گران نتوانند بار ديگر مسأله تقلب در انتخابات را مطرح كنند.

وي خاطر نشان كرد: طرح عدم تاثير رأي مردم در انتخابات يكي از فتنه هايي است كه در جهت دلسرد كردن مردم در شرايط فعلي دنبال مي شود و اين در حالي است كه به فرموده امام راحل(ره) ميزان، رأي ملت است.

صدر تصريح كرد: تحريم انتخابات يكي ديگر از القائاتي است كه توسط دشمنان نظام از مدت ها پيش دنبال مي شود تا با اين ترفند ديرينه حضور مردم را كمرنگ كنند و اين در حالي است كه ديگر اين فتنه هاي نخ نما شده تاثيري در مشاركت مردم ندارد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در تحليل استقبال اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات، گفت: برخي از ليدرهاي اصلاح طلبان تلاش كردند با طرح تحريم انتخابات مانع حضور ساير اصلاح طلبان انقلابي شود، اما علي رغم خواست بدخواهان ما در اين دوره شاهد ثبت نام جمع كثيري از اصلاح طلبان بوديم.

شهاب الدين صدر خطاب به فتنه گران سال 88 ، گفت: هر كس از دايره نظام خارج شود، مورد حمايت هيچ فرد اصولگرايي نيست و حتي ديديم كه در اين فتنه رئيس جمهور آمريكا از يكي از نامزدهاي شكست خورده رياست جمهوري به شدت حمايت كرد، اما مردم به اين حمايت ها توجهي نكردند.

رئيس همايش بصيرت و انتخابات در تحليل فعاليت هاي جريان انحرافي در كشور، گفت:‌ طي ماه هاي گذشته موجي از جريان هاي انحرافي در گوشه و كنار كشور با طرح مواضعي عليه نظام براي دستيابي به كرسي هاي مجلس نهم فعاليت مي كنند و حتي اين گروه با وارد كردن فشار به دستگاه هاي اجرايي مثل شوراي نگهبان تلاش مي كند اين دستگاه ها را به سمت ارائه موضع انفعالي سوق دهد و برخي رد صلاحيت شدگان را تاييد صلاحيت كنند.

وي تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي كشور بايد در چارچوب نظام و انقلاب حركت كنند و خواستار اجرايي شدن مـُرّ قانون باشند.

صدر از ديگر فتنه هاي انتخابات مجلس نهم اين چنين ياد كرد: طرح چالش امنيتي در فضاي كشور از ديگر هجمه هايي است كه دشمنان با تجربه فتنه 88 حتما در اين دوره دنبال مي كنند تا بار ديگر حضور حداكثري مردم را زير سؤال ببرند.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، خاطر نشان كرد: نكته ديگري كه حتما بايد مورد توجه همه احزاب اصولگرا باشد، اين است كه دشمنان نظام سعي دارند انقلاب اسلامي را ناكارآمد جلوه دهند و با طرح شائبه هاي مختلف مردم را نسبت به نظام بي اعتماد كنند.

وي در مورد مجلس هشتم، تصريح كرد: مجلس هشتم، دولت و ساير نهادهاي كشور با حضور مديران اصولگرا در رأس كار بسياري از مسائل جاري كشور را دنبال كردند، اما همه ما بايد مرزبندي شفاف خود را با فتنه 88 و جريان انحرافي روشن كنيم.

صدر با بيان اينكه هنوز تبعات فتنه 88 براي برخي خواص تبيين نشده است، افزود: هنوز هم برخي نمي خواهند باور كنند كه فتنه 88 در جهت براندازي نظام طراحي شده بود و همچنان به همكاري با دشمنان نظام در خارج از مرزهاي ايران ادامه مي دهند.

وي تاكيد كرد: آنچه در انتخابات مجلس نهم بايد مورد توجه همه قرار بگيرد اين است كه همه گروه هاي سياسي و جبهه هاي شكل گرفته با رويكرد اصولگرايي با توجه به منشور مدون جامعتين حركت كنند و احترام به جايگاه روحانيت برجسته اي چون آيت الله مهدوي كني، مصباح و آيت الله يزدي مسير حركت خود را با جديت دنبال كنند.

رئيس همايش بصيرت و انتخابات در تحليل گلايه رهبري از ساكتين فتنه گفت: برخي از خواص در فتنه 88 مواضع روشني نسبت به نظام نشان ندادند و با سكوت خود هيزم بر آتش دشمن ريختند؛ چنين افرادي صلاحيت حضور در موقعيت هاي حساس و كليدي كشور را ندارند و مورد حمايت اصلوگرايان هم نيستند.

صدر ادامه داد: در شرايط كنوني با وجود توصيه هاي اكيد مقام معظم رهبري در مورد نزديك نشدن به پايگاه هاي قدرت و ثروت، اما متاسفانه مي بينيم كه برخي از افراد اصولگرا به اين كانون‌ها نزديك شده اند.

وي در هشدار به اصولگرايان تصريح كرد: هر زمان كه نسبت به مسائل عالي انقلاب كوتاهي كرده ايم كشور با آسيب هاي جدي مواجه شده است. كوتاهي ما حق را به مسلخ مي برد پس همه بايد توجه داشته باشيم كه وحدت حداكثري حول محور ولايت و رهنمودهاي رهبري محقق مي شود.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفتمان اصولگرايي را خلع مسائل امروز خواند و خاطر نشان كرد: در حال حاضر سهم خواهي هاي گروهي بر گفتمان اصولگرايي چيره شده و انتخابات بر مبناي گروه گرايي دنبال مي شود و اين در حالي است كه بايد برنامه محوري در رأس باشد.

صدر ادامه داد:‌ سهميه دادن به اشخاص و گروه ها دردي از مردم دوا نمي كند و بايد برنامه هايي ارائه شود كه هم منويات رهبري را محقق كند و هم در راستاي برنامه پنجم توسعه كشور باشد.

وي توجه به گفتمان انقلاب اسلامي را يكي ديگر از ضرورت هاي امروز نظام دانست و افزود: مشاركت سياسي گروه هاي اصولگرا بايد بر مبناي گفتمان انقلاب اسلامي دنبال شود تا مردم از مشكلات اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي كه با آنها دست به گريبان هستند، رها شوند.

رئيس همايش بصيرت و انتخابات ادامه داد: ما در دهه چهارم انقلاب اسلامي قرار داريم و در اين مسير نيازمند مجلسي قدرتمند هستيم تا مسائل جاري كشور را دنبال كند. اين مجلس بايد مستقل باشد و نمايندگان آن مبتني بر قانون اساسي و گفتمان انقلاب حركت كنند.

صدر تصريح كرد: پشتوانه قوي مردمي از اركان مهم شكل گيري مجلسي قدرتمند است و براي محقق شدن چنين مجلسي همه احزاب و گروه هاي سياسي بايد اختلاف نظرها را كنار بگذارند.

وي هشدار داد: شرايط فعلي كشور نمي تواند در افزايش مشاركت مردم تاثيرگذار باشد و احزاب اصولگرا بايد در اين زمينه تدابير جدي انديشه كنند. /ن

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن