تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش تمرين آبي پوشان/مظلومي پشت درهاي بسته/ جباري نيامد و عمران‌زاده تمرين نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تمرين آبي پوشان/مظلومي پشت درهاي بسته/ جباري نيامد و عمران‌زاده تمرين نكرد
مظلومي پشت درهاي بسته/ جباري نيامد و عمران‌زاده تمرين نكرد
تمرين امروز تيم فوتبال استقلال درحالي در غياب جباري برگزار شد كه سرمربي آبي‌پوشان در ابتداي تمرين براي دقايقي پشت درهاي بسته رختكن ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستين تمرين تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي برابر تراكتورسازي از ساعت 13 امروز دوشنبه و در حضور 30 تماشاگر در ورزشگاه دستگردي برگزار شد. پرويز مظلومي نخستين نفري بود كه امروز در محل تمرين حضور يافت اما با توجه به بسته بودن در ورودي رختكن‌ها، حدود 15 دقيقه پشت در معطل ماند!

در اين تمرين مهدي رحمتي، علي حمودي، پژمان منتظري و مهدي اميرآبادي زير نظر مولايي، مربي بدنساز تيم استقلال قبل از شروع مراحل آماده سازي تيم حدود 15 دقيقه وزنه زدند و سپس در تمرينات گروهي شركت كردند. حنيف عمران‌زاده هم به دليل سرماخوردگي شديد، پس از حدود پنج دقيقه صحبت با پرويز مظلومي و كادر پزشكي تنها شاهد تمرين همبازي‌هاي خود بود.

مجتبي جباري كه در بازي با تراكتورسازي از ناحيه رباط پا كمي دچار آسيب ديدگي شده است، امروز در تمرين حضور نداشت و طبق اعلام رضايي پزشك تيم براي مداواي پايش به كلينيك رفته است.

در ابتداي تمرين پرويز مظلومي حدود 10 دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد و پس از صحبت‌هاي اين مربي بازيكنان استقلال زير نظر مربي بدنساز خود به دويدن پرداخته و پس از حدود 10 دقيقه بازيكناني كه مقابل تراكتورسازي به ميدان رفته بودند دور زمين دويده و كارهاي كششي و سرعتي انجام دادند و بنا به دستور كادر فني جهت رفع خستگي به استخر رفتند.

ساير بازيكنان زير نظر "ميشائيل هنكه" و بهتاش فريبا كارهاي سرعتي انجام داده و سپس در قالب دو تيم آبي و صورتي در نيمي از زمين، فوتبالي درون تيمي را برگزار كردند.

همچنين طبق اعلام منصور پورحيدري تمرين استقلال در روزهاي سه‌شنبه و چهارشنبه پشت درهاي بسته انجام خواهد شد و هيچ خبرنگار، عكاس و تماشاگري حق حضور در تمرينات را ندارد. پورحيدري در اين خصوص گفت: ما براي خبرنگاران و عكاسان احترام خاصي قائليم اما با توجه به اينكه دربي تهران هميشه حساس بوده، مي‌خواهيم بازيكنان در اين دو روز با آرامش و به دور از هياهو تمرينات خود را انجام دهند.

تمرين تيم فوتبال استقلال تهران ساعت 14:40 به پايان رسيد. تمرينات اين تيم از ساعت 13 فردا جهت ديدار مقابل پرسپوليس تهران پيگيري مي‌شود.

تيم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه و از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي شهرآورد هفتاد و چهارم خود را مقابل پرسپوليس برگزار خواهد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن