تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806873600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باقري‌لنكراني در پاسخ به «خبرگزاري دانشجو»: آيت الله مهدوي كني را شخصيتي بي بديل در انقلاب اسلامي مي دانيم


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: باقري‌لنكراني در پاسخ به «خبرگزاري دانشجو»: آيت الله مهدوي كني را شخصيتي بي بديل در انقلاب اسلامي مي دانيم
سخنگوي جبهه پايداري با اشاره به اينكه ما آيت‌الله مهدوي كني را به عنوان يكي از شخصيت‌هاي بي‌بديل در انقلاب اسلامي مي‌دانيم، گفت: برخي افراد حرف‌هايشان را به حساب برخي بزرگان مي‌گذارند كه اين درست نيست.


باقري لنكراني امروز در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، مبني بر تلاش رسانه‌هاي نزديك به ارگان شهرداري براي اختلاف‌افكني بين جبهه پايداري و آيت‌الله مهدوي كني و ارزيابي خود از اقدام اين گونه رسانه‌ها گفت: ‌آيت الله مهدوي كني جزو شخصيت‌هاي اثرگذار در انقلاب اسلامي به شمار مي‌آيد و نقش بي‌بديلي در انقلاب اسلامي داشته؛ وي از جمله شخصيت هاي روحاني است كه در سمت نخست‌وزيري مسئوليت داشته است.

وي به حضور آيت‌الله مهدوي كني در واقعه 8 شهريور اشاره و خاطرنشان كرد: ما از حضور وي در رياست مجلس خبرگان رهبري بسيار خوشحاليم؛ چرا كه با حضور آيت الله مهدوي كني در رياست مجلس خبرگان، اين مجموعه بهتر عمل كرد.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد‌: ما نسبت به اين عالم بزرگوار ارادت داريم و نكته‌اي را كه بايد به آن توجه داشته باشيم اين است كه برخي افراد حرف‌هايشان را به حساب برخي بزرگان مي‌گذارند كه اين درست نيست.

باقري لنكراني اضافه كرد: به طور مثال با وجود ارادتي كه نسبت به آيت‌الله مصباح داريم، اما بحث ما اين نيست كه ليدر ما وي باشد؛ چرا كه خود آْيت الله مصباح نيز مطرح كرده كه من ليدر جبهه پايداري نيستم و اينكه ما يك رهبر بيشتر نداريم و وظيفه ما حمايت از مقام ولايت است.

وي با اشاره به اينكه وظيفه ما اين است كه اگر در صحنه سياسي حضور پيدا مي كنيم توانايي‌هايمان را براي اجراي منويات مقام معظم رهبري به كار گيريم، گفت: اگر كسي هم حرفي و نكته‌اي دارد بايد آن را مطرح كند.

سخنگوي جبهه پايداري با اشاره به اينكه آنچه در صحنه سياسي و رقابت سياسي اهميت دارد، فراهم آوردن شرايط براي حضور گسترده مردم است، خاطرنشان كرد: نبايد به جهت حضور در صحنه سياسي، طرف مقابل را از دين و ايمان بري بدانيم.

باقري لنكراني با بيان اينكه ما احدي را از دايره انقلاب اسلامي خارج نمي دانيم، تاكيد كرد: ‌ما تمام كساني را كه مي‌گويند اصولگرا هستيم به عنوان اصولگرا قبول داريم، اما مي‌گوييم شما كه به عنوان اصولگرا مطرح هستيد، آيا عمل اصولگرايانه هم داشته‌ايد.

وي خاطرنشان كرد: اميدواريم منازعات سياسي به منازعات صلح ناپذير تبديل نشود.

سخنگوي جبهه پايداري با تاكيد بر حاكميت حفظ ارتباطات، برادري و نگاه مشاركتي تصريح كرد: كسي نبايد انتظار داشته باشد كه ما مثل آنها فكر كنيم، لذا اگر موفق به اصلاح چنين ادبياتي شويم ارتقاي مهمي در فضاي سياسي و اجتماعي كشور خواهيم داشت.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن