تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821271000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور بيانيه دين‌ستيزي در هاليوود در دومين كنفرانس هاليووديسم و سينما


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: صدور بيانيه دين‌ستيزي در هاليوود در دومين كنفرانس هاليووديسم و سينما


خبرگزاري آريا- بيانيه دين‌ستيزي در هاليوود در دومين كنفرانس «هاليووديسم و سينما» و در جريان سي‌امين جشنواره فيلم فجر صادر خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، هم‌زمان با سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، دومين كنفرانس بين‌المللي هاليووديسم و سينما در روزهاي 13 تا 15 بهمن ماه ١٣٩٠ با شركت چهره‌هاي برجسته سينمايي و فرهنگي اروپايي و آمريكايي برگزار مي‌شود.
هاليووديسم و انحطاط بشريت، روايت‌گري در هاليووديسم، هاليووديسم و صهيونيسم، نفوذ هاليوود بر افكار عمومي و تخريب آن، هاليوود و گسترش خشونت، تكنيك‌هاي هاليوودي جهت منحرف‌سازي وقايع جهاني تحت سياست‌هاي صهيونيسم و نقش سينما در بيداري جهاني محورهاي اصلي دومين كنفرانس هاليووديسم و سينما را تشكيل مي‌دهند.
در بخش روايت‌گري در هاليووديسم وهاليووديسم و صهيونيسم، حاضران در كنفرانس به بررسي موضوعاتي مانند تكنيك‌هاي روايت‌گري جهت منحرف سازي وقايع جهاني (هاليوود و هولوكاست)، نفوذ هاليوود بر افكار عمومي (هاليوود، اسلام‌هراسي و ايران‌هراسي) و راهكارهاي مقابله با نفوذ لابي صهيونيزم در هاليوود و اروپا و آمريكا مي‌پردازند.
همچنين در بخش نقش سينما در بيداري جهاني نيز شركت كنندگان در نشست به بررسي جنبه‌هاي مختلف جنبش اشغال در اروپا و آمريكا (وال استريت) ، استفاده از سينما جهت گسترش موج بيداري جهاني و يافتن راهكارهايي براي حمايت از جنبش اشغال وال‌استريت مي‌پردازند.
در اختتاميه دومين كنفرانس هاليووديسم و سينما كه در انتهاي روز پانزدهم بهمن برگزار مي‌شود، شركت كنندگان با اعلام و ارائه بيانيه‌اي با موضوع دين‌ستيزي در هاليوود، اين دوره از كنفرانس هاليووديسم و سينما را به پايان مي‌برند.
حاضران در روز شانزدهم بهمن ماه از برج ميلاد و موزه سينما بازديد به عمل مي‌آوردند.
كنفرانس هاليووديسم و سينما در روزهاي 13 تا 15 بهمن ماه امسال در جريان برگزاري سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در مركز پژوهش‌هاي فرهنگي وزارت امور خارجه (مجتمع ايرانيان) به دبيري غلامرضا منتظمي برگزار مي‌‌شود.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن