تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806908982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: روي خط آفتاب
1042- روشنايي از كرج:

بس كن از بد عهدي ايام فرياد و خروش

كيست واقف از پس پرده به جز آن سرپوش

دوش محسن مي شنيد از عرش پيغام سروش

8/11)

0627- صرفا به عنوان يك شهروند ايراني مي‌خواستم از جناح اصولگرا كه با وعده مبارزه با گراني ، تورم ، رانت خواري و دغدغه معيشتي ملت زمام امور را ظرف 5/3 سال گذشته در دست گرفت و الحمدلله نفت هم به 7 برابر قيمت رسيد و با نبود جنگ و زلزله چه دستاوردي واقعاً بعد از 5/3 سال براي ملت داشتند؟ آيا توانستند به وعده‌هاي خودشان عمل كنند؟ اگر توانستند پس چرا قيمت‌ها به اين شكل بالا‌ رفته؟ الا‌ن كه يك ماه و نيم است در جهان به خاطر ركود اقتصادي قيمت‌ها به طور فزآينده‌اي پائين آمده چرا در كشور ما بعضي قيمت ها بالا‌ مي رود؟ (8/11)

0607- اين پيام مرا چاپ كنيد تا كمي از استرس اينجانب كاسته شود. اينجانب به هيچ عنوان طرفدار استكبار جهاني نبوده و در زمان جنگ هم حتي الا‌مكان از وظيفه خود كوتاهي نكردم. ولي خيلي مايلم اين مسئله را بدانم كه چرا در كشورمان هيچ نهاد مستقلي دقيقاً آمار دخل و خرج كشور را به اطلا‌ع مردم نمي رساند؟ هيچ ارگاني نيست كه بپرسد چرا قيمت اجناس روزانه گران مي شود؟ چرا كشور ما از نظر تورم و گراني در منطقه اول است؟ چرا بعضي از اين آقايان مسئول كه هر كدام چند مسئوليت را با هم تقبل مي كنند با سلا‌م و صلوات ميآيند و با سلا‌م و صلوات مي روند، بدون اينكه جوابگوي نتيجه برخي تصميمات خود باشند؟ هميشه صحبت از گران كردن اين كالا‌ و آن كالا‌ و يا برداشتن يارانه اين جنس و آن جنس مي‌كنند. عده‌اي از اين ملت در استرس ناشي از اين گراني هستند. (8/11)

1713- ما همچنان مشتاقانه منتظر ورود آقاي خاتمي به صحنه انتخابات هستيم به خاطر اينكه ايشان خدمات ارزنده‌اي به اين مملكت انجام دادند بدون اينكه ايشان منت بگذارند و صدا و سيما براي ايشان تبليغ بكند! ايشان بزرگترين پروژه عسلويه را افتتاح كردند و شوراها را تشكيل دادند، كارهاي شاخص و مهمي انجام دادند مترو راه اندازي شد، بدون اينكه منت بگذارند و كسي بفهمد اقدامات مهمي انجام دادند و ما از او حمايت مي‌كنيم و به ايشان راي خواهيم داد. (7/11)

1501- از تبريز تماس مي‌گيرم، اگر دقت كنيد تئوريسين ‌هاي جناح، به ظاهر اصولگرا فرموده‌اند در صورت كانديداتوري ‌آقايان خاتمي يا موسوي به صورت واحد از آقاي احمدي نژاد حمايت خواهند كرد، خواهشمنديم متفكرين جناح اصلا‌ح‌طلب گول اين سخنان را نخورند ، چرا كه به علت واهمه از حمايت‌هاي مردمي از آقاي خاتمي و آقاي موسوي اين مطالب عنوان مي‌شود. (8/11)

1630- از سرمقاله هايتان واقعا لذت مي برم، گويي از دل مردم محروم باخبريد، اي كاش از نزديك زيارتتان مي كردم، موضوع انتخابات در ميان است و نظر به اينكه عمر پربركتي دارم دولت‌هاي زيادي را تجربه كردم و از نزديك شاهد بوده‌ام. خواستم نصيحتي به آقايان اصلا‌ح طلب كنم مبادا گول اصولگرايان را بخوريد و غافل باشيد. نظرم اين است كه آقاي موسوي كانديدا شود و خاتمي بعداً معاون اول ايشان و يا برعكس، شايد اين ايده اكثريت قريب به اتفاق مردم ايران است ، خواهش من، خواهش و تقاضاي مردم وطن دوست و با اراده ايراني است آن‌را اجرا نماييد، ضرر نخواهيد كرد، خداوند به اصلا‌ح طلبان كه طعم خوش 8 سال را در ذائقه ايرانيان كاشتند فرصت خدمتگزاري را خواهد داد . (7/11)

آفتاب يزد: براي شما سلا‌متي و طول عمر با عزت مسئلت داريم و اميدواريم كه آرزوي شما در مورد پيروزي اصلا‌ح طلبان ، محقق شود.

1528- بعضي از كساني‌كه خود را انقلا‌بي مي‌دانند و مي خواهند در دوره دهم رياست جمهوري پست و مقام را در جناح خود حفظ كنند وقتي از ايشان مي پرسند نظر شما در مورد حضور آقاي ميرحسين موسوي در انتخابات چيست با يك حالت عجيب مي گويند در مورد ايشان ديدگاه خاصي نداريم و فقط مي گويند موسوي مدتي نخست وزير جمهوري اسلا‌مي بوده است. اقلا ‌مي‌توانستند بگويند چند سال نخست وزير بوده و به خصوص بايد بگويند در زمان جنگ نخست وزير بوده و الحق مملكت را خوب اداره كرده و با كمبود امكانات، امام و مردم از ايشان راضي بودند . اين يك تعريف بي طرفانه است در مورد ميرحسين موسوي . ولي ذات برخي افراد چنين است كه هرآنچه منافع آنها را كم يا قطع كند حاضر نيستند يك كلمه در مورد آن حقگويي داشته باشند.(7/11)

0913- سرلشكر فيروزآبادي در مورد انتخابات حرف‌هايي زدند . از جمله گفته اند مردم به خاتمي به خاطر حرف‌ها و شعارهايش راي ندادند فقط چون فرد جديدي است راي دادند و در ادامه گفتند در انتخابات نهم به فردي راي دادند كه حرف از انقلا‌ب و خدمت و ارزش‌ها مي زد . چطور مي شود كه مردم به خاتمي به خاطر اينكه فرد جديدي است راي مي دهند نه به خاطر شعارهايش، ولي به احمدي نژاد كه چهره محبوب شماست به خاطر حرف‌ها و شعارهايش راي مي دهند. كما اينكه گفتيد خاتمي و احمدي نژاد را نيز همين مردم روي كار آوردند آيا مردم در انتخابات فقط به خاطر اينكه چهره جديدي است راي مي دهند و اصلا‌ به حرف‌ها و برنامه هايش توجهي ندارند؟(8/11)

0901- از اروميه تماس مي گيرم. اگر نمايندگان تمايل به استيضاح وزير بازرگاني به خاطر وارد شدن ميوه هاي بنجول خارجي به ايران را ندارند لا‌اقل بيايند از نزديك بحران مالي كشاورزي و كشاورزان را در شهرستان هاي آذربايجان غربي از نزديك مشاهده كنند. رياست جمهوري به اين زودي ها مي خواهند به اروميه بيايند با توجه به اينكه وزير خودشان را هم همراه خود مي آورند، بهتر است اين وزير از كشاورزان سوال و جواب كند و ببيند كه اين كشاورزان چه وضعي دارند؟ ما توليد مي كنيم و توليدمان در دست خودمان باد مي كند هيچ كس نيست به داد ما برسد.(8/11)

0859-از اروميه تماس مي گيرم. تمام صفحات برخي مطبوعات اصولگرايان و اصلا‌ح طلبان پر از جنگ و جدال سياسي بر سر پست رياست جمهوري است، هنوز انتخابات شروع نشده است صفحات بعضي روزنامه ها پر از تهمت و كينه و خارج از ادب و فرهنگ سياسيمي باشد . بهتر است هم اصولگرايان و هم اصلا‌ح طلبان جنگ را به كنار بگذارند و سوگندي كه مي خورند بر سر سوگندشان بايستند. اصولگرايان و اصلا‌ح طلبان قبل از انتخابات بايد برنامه هاي فشرده شان را به ملت بگويند و ملت را به آگاهي خود برسانند و نظر خودشان را بدهند.(8/11)

1941- همانطور كه شما هم مطلع هستيد بعضي از كساني كه با امام و انديشه امام در اوايل انقلا‌ب مشكل داشتند از آمدن مجدد موسوي دچار هراس شدند و هزاران بار تهمت‌هاي مختلف به ايشان وارد كردند، من چون ايمان دارم خدا با ماست دعاي امام با ماست، نفس شهدا با ماست يقين دارم كه اين دوره حتماً يا آقاي موسوي يا آقاي خاتمي مجدداً رئيس‌جمهور مي‌شود و اينها را دچار كماي بيشتري مي كنند. ‌(8/11)‌

1508- آقاي فيروز آبادي گفته‌اند سن‌ بالاها مناسب رياست جمهوري نيستند،‌يعني نشوند، خوب ما خيلي افراد سن بالا‌ داريم كه سالهاست در بعضي سمت ها مانده‌اند، آنها را هم بگوئيد فقط نبايد مسئله رياست جمهوري مطرح باشد، سنين بالا‌ي 80 و 85 سال را داريم كه هنوز هم جزء مقامات هستند. ‌(8/11)‌

1648 - با توجه به تجليل از مرحوم دكتر سيادتي كه الا‌ن تلويزيون و رسانه‌ها كلي به آن اشاره مي‌كنند مي خواستم از مسئولا‌ن فرهنگي كشور و مسئولا‌ن رسانه ها بپرسم چرا وقتي شخصي در قيد حيات هست از او برنامه‌اي تهيه نمي كنند و از او تجليل نمي شود؟اما به محض اينكه فوت مي كند اسمش سرزبان ‌ها مي افتد، در مورد همه شخصيت‌ها هست حتي بسياري از شخصيت هاي مذهبي.(8/11)

2148- از نمايندگان محترم مجلس تقاضا دارم طرح تحول اقتصادي را تصويب نكنند چنانچه خدايي نكرده تصويب كردند اجراي آن را بعد از انتخابات رياست جمهوري بگذارند تا هرگونه شائبه سياسي را از بين برده باشند. ‌(8/11)‌

1639- از ميانه تماس مي گيرم، آقاي جنتي فرمودند بايد انتخابات را به گونه‌اي برگزار كنيم كه بهانه به دست دشمنان نيفتد، من خواهان جواب ايشان به دو نكته زير مي باشم. 1- آيا در انتخابات سال 80 ، انتخابات ميان دوره خبرگان رهبري در آذربايجان شرقي با يك كانديدا برگزار گرديد يا نه؟ 2- با رد صلا‌حيت اكثر نمايندگان مجلس ششم به ويژه در تهران كه فقط چهار سال قبل اكثريت قابل توجه آرا را كسب كرده بودند به راي مردم كم لطفي نشد ؟‌(8/11)‌

1637- مي خواستم به آقايان خاتمي، موسوي ، نوري، كروبي و احزاب اصلا‌ح طلب متذكر شوم كه اي آقايان محترم يك بار هم كه شده همگي از انتخابات كنار بكشيد و به كيسه بوكس مدعيان اصولگرايي تبديل نشويد، اما ظاهراً سرنوشت اصلا‌ح طلبان هم چنين رقم خورده كه چند ماهي به نفع اصولگرايان تنور انتخابات را گرم كنند و بعد بروند به خانه نشيني خود ادامه دهند. (8/11)

2025- از فرهنگستان زبان فارسي تقاضامندم معناي خيلي از كلمات متداول امروزي را بيان فرمايند،‌از جمله تحول اقتصادي، عدالت اجتماعي ، اصولگرا ، قيطريه ، تعديل، انتخابات، اصلا‌ح طلب ، اقتصاد، تورم و خيلي چيزهاي ديگر تا كاربرد واژه‌ها را در هنگام انعقاد كلا‌م گوينده درك كرده و زياد باعث زحمت نگردد. ‌(8/11)‌

2149- همه ساله در يك چنين ايامي به تشكر و مناظره با شخصيت‌هايي كه در به ثمر رسيدن انقلا‌ب اسلا‌مي نقش مهمي داشتند مي‌پردازند، اما نمي‌دانم چرا از شخصيتي كه همه زندگي خودش را وقف انقلا‌ب كرده و در زندان‌هاي ساواك شكنجه‌ هاي فراوان كشيده و كسي كه با شخصيت‌هايي همچون هاشمي رفسنجاني هم بند بوده و از مديران دلسوز هميشگي انقلا‌ب و امام بوده هيچ بحثي نمي‌شود، من اين گلا‌يه را از صدا و سيما دارم. (8/11)

2124- باتوجه به كمبود بارندگي‌ها مي‌خواستم از الان اعلا‌م خطر كنم. آيا دولت برنامه خاصي دارد براي بحران آب كه در سال آينده ما در پيش رو داريم؟ از الا‌ن بايد به فكر باشند و برنامه‌‌ريزي كنند. اميدوارم كار به جيره‌بندي آب نرسد، اگر هم رسيد يك چيز برنامه‌ريزي شده و درست باشد. (8/11)

2037- مي‌خواستم به بعضي روزنامه‌هاي مدعي اصولگرايي بگويم براي امت اصلا‌ح‌طلب، آقاي ميرحسين موسوي و آقاي خاتمي امتحان خود را پس دادند و ثابت نمودند با ملت صادق و از خدمتگزاران واقعي هستند و هردو اينها از ياران نزديك امام مي‌باشند. به ياد بياورند كه 5/3 سال پيش به ملت براي رفع مشكلا‌ت اقتصادي قول داده بودند اما با وجود 7 برابر شدن قيمت نفت و نبود جنگ و زلزله دستاوردي براي كشور نداشتند. امروز گراني سرسام‌‌آور حتي صداي همفكران حضرات را هم درآورده است، چه برسد به امتي كه زير فشار گراني به تنگ ‌آمده و حسرت دوران اصلا‌ح طلبي را مي‌خورد. (8/11)

1603- آيا بعضي افراد، فرمايشات گهربار خميني كبير را رد مي‌كنند كه مي‌فرمايند نيروهاي مسلح نبايد در مسائل انتخابات دخالت داشته باشند. (8/11)

0057- امروز 8 بهمن است چند روز ديگر دهه فجر آغاز مي شود چند روزي است كه رسانه ملي روز شمار تاريخ انقلا‌ب ايران را از تلويزيون به نمايش مي‌گذارد متاسفانه دست اندركاران اين‌گونه برنامه‌ها فكر مي‌كنند كه ملت ايران همه زير 40 سال دارند و از رژيم گذشته و يا مبارزين زمان انقلا‌ب هيچ اطلا‌عي ندارند.‌آقا والله امثال من 60 ساله و يا والدين من كه سه سالپيش در سن 80 سالگي به رحمت خدا رفتند كم نيستند كه مسائل گذشته را با گوشت و پوست خود لمس كرده باشند . لطف كنند واقعيات را بگويند نه اينكه برنامه‌هايي پخش كنند كه گويي انقلا‌ب را فقط اصولگرايان فعلي انجام دادند و يا در دفاع 8 ساله فقط گروه خاصي بودند، آقايان! حداقل50 درصد ملت ايران واقعيت را مي‌دانند.(8/11)

1203- از بهشهر تماس مي‌گيرم. مگر تا ديروز سران اصولگرا نمي‌گفتند كه اصلا‌ح طلبان از چشم مردم افتاده‌اند و ديگر آنها پايگاهي ندارند، پس چرا با آمدن موسوي وخاتمي اين قدر نگران شده‌اند؟ من از اصولگرايان خواهش مي‌كنم باز به اين صورت تبليغ كنند كه براي اصلا‌ح طلبان بسيار عالي است، چون بهترين تبليغ براي اصلا‌ح طلبان مي باشد. (8/11)

0208- در مورد انتخابات مي خواستم بگويم اگر واقعا اصلا‌ح طلبان اين تعارفات و رودربايستي ها و دو پهلو حرف زدن‌ها را كنار بگذارند ومرد و مردانه جلو بيايند مطمئنا در انتخابات پيروز مي‌شوند. (8/11)

1023- جواني را مي شناسم كه در منطقه ما به شغل توزيع روزنامه ها مشغول است. وي به خاطر بيكاري يكي دو سال قبل به افسردگي بسيار شديد دچار شد هنوز هم دارد درمان مي شود و تحت نظر پزشك روانشناس به كار مشغول است و با درآمد بسيار ناچيز روزنامه فروشي زندگي مي كند، با روزنامه شما هم از طريق اين جوان آشنا شدم روي خط آفتاب بهترين ستوني است كه ديدم، به نظر من تا در جامعه ما چيزي به نام دروغ مصلحت آميز وجود دارد جز پس رفت خبري نخواهد بود .(6/11)

1726- كـارمـنـد قـراردادي يـكي از ادارات دولتي هستم با حقوق كمتر از 300 هزار تومان و 15 سال سابقه كار، براي احتساب دو سال خدمت سربازي (جهت سنوات خدمتي)، سال گذشته بيمه تامين اجتماعي از من 322 هزار تومان مطالبه كردند امسال مي گويند 505 هزار تومان بپردازيد يعني 62 درصد افزايش يافته است .آيا اين است معناي عدالت و مهرورزي؟‌بنده زير خط فقري با دارا بودن همسر ودر حالي‌كه هم خدمت سربازي انجام داده ام و هم بايد پول بپردازم چرا با حقوق خط قرمز بايد اين همه پول بپردازم؟(7/11)

1730- بسياري از جوانان از برنامه هاي تلويزيون فقط به اخبار و مسابقات ورزشي آن توجه دارند و بقيه برنامه ها را نمي بينند چنانچه كساني هستند كه قصد ارشاد جوانان از طريق اين رسانه را دارند خوب است نصايح و ارشادات خود را در لا‌به لا‌ي برنامه هاي ورزشي اين رسانه بگنجانند.(7/11)

1723- علي رغم اينكه مجلس محترم تصويب كردند براي خريد مسكن به خانواده شهدا تسهيلا‌ت بدهند ولي با اينكه سال تمام شد براي من كه فرزند شهيد هستم متاسفانه نه به بانكها ابلا‌غ شده و نه به بنياد شهيد.(7/11)

0239 - امشب در برنامه نود يك بخشي از صحبت‌هاي آقاي دايي را گوش مي كردم خواستم بگويم تيم ملي متعلق به همه است هر كدام از آحاد اين ملت حق دارند در موردش اظهارنظر كنند.(8/11)

0921- آيا توقيف يا قفل كردن اتومبيل ها به خاطر ورود به منطقه زوج و فرد ، توقيف اموال مردم بدون دستور مقام قضايي نيست؟ (8/11)

1122- ظاهرا از صدور كارت براي آن دسته از منتقدين سينمايي كه عملكرد وزارت ارشاد را در سال گذشته نقد كرده بودند و اعتراضاتي به عملكرد اين وزارتخانه داشتند براي ورود به جشنواره فيلم فجر امتناع كردند.(8/11)

1120- از يزد تماس مي گيرم، چند شب پيش خانمم مريض بود او را به درمانگاه بردم دكتر معاينه كرد و دارو نوشت، دارو و هزينه ويزيت دكتر 15 هزار تومان شد، من يك كارمند بازنشسته با حقوق كم چطور اين مخارج را بپردازم، لطفاً درج كنيد تا مسئولا‌ن بدانند كه يك بيمه بازنشسته با اين 15 هزار تومان براي يك بار مراجعه به دكتر چه كار كند. (8/11)

آفتاب يزد : شماره تلفن پيام دهنده در روزنامه موجود است.

2122- از اهواز تماس مي گيرم. با عرض ارادت و ادب خدمت سردار فرماندهي محترم سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلا‌مي ايران، سوالي داشتم، ‌اينجانب از سال 60 الي 65 حداقل به مدت 5 سال به عنوان پزشك عمومي در شهرهاي اسلا‌م آباد غرب، شوش و اهواز تحت عنوان خدمت طرح و خارج از مركز، در بهداري و ساير مراكز دولتي و بعضاً همزمان در مطب خصوصي سابقه فعاليت داشتم كه گواهي‌هاي آن موجود مي باشد . آيا طبق بند 2 جدول درخواست موارد خاص مندرج در صفحه 17 دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي تنها پسر اينجانب مي تواند از معافيت برخوردار شود يا خير؟‌و آيا مورد اينجانب مصداق حضور در جبهه يا مناطق عملياتي مي باشد يا خير؟(8/11)

1347- از اروميه تماس مي گيرم. امروز هنوز روزنامه آفتاب يزد نرسيده بود، براي ديدن تيتري روزنامه‌اي را خريدم، نصف تمام صفحات آگهي بود، به جز جدول و سودوكو، اجراي چنين عدالتي را به وزارت ارشاد تبريك مي گويم كه آگهي ها را به طور مساوي بين روزنامه هاي اصلا‌ح طلب و روزنامه هاي شيفته دولتي تقسيم مي كند( !8/11)

1922- نوبتي هم باشد اين دفعه نوبت درج پيام ماست 20 روز پيش پيام دادم چاپ نكرديد، بازنشسته نيروي نظامي هستم، ما توقع زيادي از دولت آقاي احمدي نژاد نداريم، حداقل تفاوت نظام هماهنگ كه يكسال طلب ما راندادند بدهند، پاداش پايان خدمت ما بازنشستگان قبل از 79 را بدهند اين‌را شب عيدي كه مي تواند به ما بدهند، يادشان باشد آقاي رئيس جمهور چه قولي به بازنشستگان در مجلس دادند.(8/11)

1911- شوراي شهر و شهرداري تهران به جاي اينكه شعار آلودگي صوتي و شيميايي را بدهند دست به كار شوند و يكي از مهمترين منابع آلودگي صوتي و شيميايي را كه صافكاري ها و نقاشي هاي اتومبيل هستند، به خارج شهر منتقل كنند زيرا سروصداي آنها هم با اعصاب و روان شهروندان بازي مي كند.(8/11)

1624- در جاده دامغان كه نسبتا سراشيبي بود به علت سرعت 120 كيلومتر جريمه شدم، اين درحالي است كه اتومبيل من پژو 504 و فرسوده بوده است ماشين فرسوده فقط در سراشيبي سرعت مي‌گيرد. (8/11)

1539- چند وقت پيش راديو گوش مي‌كردم گفت بانك‌ها حق ندارند براي دادن چك رمزدار از مردم پول مطالبه كنند، همچنين درمورد نقدينگي بانك‌ها صحبت مي‌كرد . من پنجشنبه به بانك مسكن شعبه... مراجعه كردم ساعت 9:30 صبح بود مبلغ قابل توجهي پول مي‌خواستم گفتند بايد تا ساعت 12 صبر كني كه ما به مركز بگوييم پول بياورند ساعت 12 روز پنجشنبه يعني آخر وقت ، اما من كه پول را لازم داشتم چه كار بايد مي‌كردم؟ گفتند بايد چك رمزدار بگيري گفتم بدون هزينه است؟ گفتند نه 3 هزار تومان هزينه دارد،‌حتي كاربر از رئيس سوال كرد معاون شعبه گفتند بايد سه هزار تومان بدهيد.(8/11)

1403- از اروميه تماس مي گيرم. مي خواستم در ارتباط با دانشگاه ودانشجو مطلبي را به عرض برسانم، متاسفانه بعضي از موسساتي كه به عنوان موسسه غير انتفاعي آموزش عالي در سال‌هاي اخير به صورت ناگهاني رشدكرده‌اند بزرگترين ضربه را به پيكره علمي و جايگاه ساير دانشگاه‌ها در ايران مي‌زنند، در بعضي از اين موسسات به صورت غير مستقيم پول و مدرك تحصيلي مبادله مي‌شود. من مخالف تحصيل هيچ فرد يا جوان ايراني نيستم ولي بايد اين تحصيل و اكتساب علم از راه‌هاي اصولي و منطقي صورت بگيرد، آيا كسي كه پول و مكنتي ندارد بايد بي سواد بماند؟اين وضعيت آن روشي نيست كه بايد ما رابه سرمقصد استانداردهاي ايران سربلند برساند.(8/11)

1130- گويا بعضي افراد و دستگاه ها از جشنواره فيلم فجر هم كه در ايام پيروزي انقلا‌ب اسلا‌مي برگزار مي شود به عنوان فرصتي مناسب جهت تسويه حساب با منتقدان استفاده مي كنند ، چرا كه براي نويسندگان و منتقداني كه از سياست‌هاي سينمايي در يكسال گذشته انتقاد كردند كارت جشنواره فيلم فجر صادر نكرده‌اند.(9/11)

1146- مي خواستم راجع به خصوصي سازي اصل 44 بگويم الا‌ن يكسري كارمند هستند(خود من هم كارمند رسمي شركت نفت هستم) ولي همين‌طور بلا‌ تكليف مانده ايم در صورتي‌كه بعضي از بازنشستگاني كه مجدداً دعوت به كار شدند با حقوق هاي حدود سه چهارميليون قرارداد بستند و كار مي كنند، خواستم ببينم به كجا بايد مراجعه بكنيم، كجاست كه رسيدگي شود؟(9/11)

آفتاب يزد: پيام دهنده نام شركت مورد نظر خود كه به ادعاي او عده اي از حقوق هاي كلا‌ن دريافت مي كنند را اعلا‌م كرده است.

1114- از استان ايلا‌م تماس مي گيرم. من از دوستداران برنامه 90 هستم و از اين برنامه حمايت مي كنم، چطور آقاي فردوسي پور به آقاي آخوندي مي گفتند كه ايشان در حدي نيستند كه برنامه صدا و سيما را به چالش بكشند يعني دخالت بكنند اما چطور برنامه 8:30 صدا و سيما به خودش اجازه مي دهد اين قدر در كار روزنامه ها كه غير دولتي هستند دخالت بكند، آيا اين دو با هم تناقضي ندارند؟ ( با توجه به حمايت گسترده صدا و سيما از برنامه متعلق به خودش(.)9/11)

1110- از تهران تماس مي گيرم. براي معلمان يكسري بن هايي به صورت كارت اعتباري بانك كشاورزي دادند و در اداره شهرستان تهران گفته اند كه در حسابتان به عنوان كمك هزينه پول ريخته شده كه برويد از فروشگاه ها خريداري كنيد ولي وقتي كه به بانك مراجعه مي كنيم در كارت اعتباري مبلغي موجود نيست، خواستم از وزير محترم خواهش كنم به اين مسئله رسيدگي كنند.(9/11)

1839- از اروميه تماس مي‌گيرم. امروز در آفتاب خواندم آقاي امير منصور برقعي فرمودند ما مديريت خدمات كشوري را در مورد بازنشستگان از امسال اعمال كرديم اما من كه از فرهنگيان هستم مي بينم نه تنها به اين وعده عمل نكردند حتي پاداش پايان سالمان را هم نگرفته‌ايم و بعد از 4 ماه حقوق دريافت كرديم. هنوز كه هنوز است با 250 هزار تومان به عنوان يك معلم بازنشسته با 7‌ سرعائله داريم زندگي مي‌ كنيم.(8/11)

1945- بازنشسته آموزش و پرورش هستم. 50 درصد طلب ما از آن حكم 12 درصد شوراي عدالت اداري هنوز پرداخت نشده، يكسال از آن گذشته و قول خود را انجام نداده و پرداخت نكرده‌اند مطالبات قانون نظام هماهنگ هنوزپرداخت نشده خيلي به آخر سال نمانده هيچ صحبتي از آن نيست نه در بودجه و نه در لا‌يحه هدفمند كردن، چه مي‌خواهند بكنند؟(8/11)

1954- احتراما در جواب آقاي محترمي كه در پيام شماره 1110 ظاهرا از پرداخت 500 تومان اضافه بابت اندازه‌گيري فشار خون همسرشان توسط پزشك شيفت شب يك درمانگاه ناراحت بودند خواهشمندم مندرج بفرماييد پزشكي كه ساليان سال از عمر خودش را در راه كسب علم و شيوه‌هاي تحليل اطلا‌عات مربوط به بيماري ‌ها و نتيجه‌گيري درمان آنها صرف كرده و وقت و مشاوره خودش را در اختيار بيماران قرار مي دهد ، درازاي آن به عقيده بنده بايستي حق ويزيت كامل خودش را در يافت مي‌كرد والا‌ براي اندازه‌گيري صرفا فشار خون از يك دستگاه ديجيتال 20 هزار توماني در منزل هم مي شود به دفعات و به صورت رايگان استفاده كرد و احتمالا‌ دچار مشكلا‌ت مالي هم نشد.(8/11)

1714- از تبريز تماس مي‌گيرم. با تشكر از چاپ پيام 1510 مورخ 8/11 جهت تكميل موضوع خواهش مي‌كنم اين مطلب را انعكاس بدهيد. در شهر تبريز ميني‌بوس‌هايي كه ازاتوبوسراني 200 دستگاه واگذار شده به علت محدوديت‌هاي اتوبوسراني قادر به ارائه سرويس در خارج از پليس راه نبوده و در داخل شهر از مبالغ سرويس‌دهي اين ماشين‌ها فقط بخشي از مبلغ قرارداد توسط دفاتر شركت‌هاي حمل و نقل و اتوبوسراني به سامانه ميني بوس‌ها تعلق مي‌گيرد، مثلا‌ً حق عقد قرارداد يك دارند ه ميني‌بوس در ماه در يك شركت 12 ميليون ريال است ولي به صاحب ماشين فقط مبلغ 5 ميليون ريال تعلق مي‌گيرد و اين مبلغ براي پرداخت سه ميليون ريال قسط، هزينه نگهداري و بيمه واقعاً مشكل است و رانندگان از عهده پرداخت هزينه - حتي اجاره مسكن - هم نمي‌توانند بر بيايند. خواهش مي‌كنم اين مطلب را انعكاس بدهيد. (8/11)

1616- من ديدم بي انصافي است كه دولت محترم همه آمار و ارقامي كه ارائه مي‌دهد را از سال 84 شروع مي‌كند من چند نوع مواد غذايي را مي‌خواستم خدمت شما عرض كنم، چهار سال قبل تن شيلا‌نه جنوب 650 تومان بود كه الا‌ن 1700، 1800 تومان شده، سس مايونز آن موقع 700 تومان بود الا‌ن شده دو هزار تومان و خرده‌اي، هر كارشناسي مي‌‌آيد دولت‌هاي قبلي را مي‌كوبد، شما يك آمار و ارقامي در بياوريد ما هزار قلم مواد غذايي داريم مسكن داريم همه را مقايسه كنيد. (8/11)

1251- از تهران تماس مي‌گيرم. تو را به خدا به فكر بازنشستگان تامين اجتماعي هم باشند، اين حقوق است كه دارند به تامين اجتماعي‌ها مي‌دهند؟ وعده مي‌دهند ولي اجرا نمي‌كنند. (8/11)

2328- يك لا‌قبا هستم از جلفا. بنده و گروه زيادي مثل بنده به دليل اينكه زير خط فقر هستيم و توانايي خريد ميوه را نداريم از آشپز خوب وبا سليقه صدا و سيما سوالي داشتم كه آيا مي‌توان رب سيب،‌نارنگي، پرتقال و رب آناناس و ليمو شيرين و ميوه‌هاي ديگر را در صورت توانايي‌شان به ما بياموزندآن هم با هزينه پايين‌تر از خريد ميوه تا شايد به قول برخي به جاي گوجه، رب گوجه و به جاي ميوه رب ميوه درمهماني‌ها متداول شود. شايد اين كار در كتاب ركوردهاي گينس هم چاپ شد.(9/11)

1629- از ميانه تماس مي‌گيرم. يك دستگاه اتومبيل از يكي از خودروسازي‌هاي داخلي خريداري كردم.علا‌وه براينكه در تاريخ اعلا‌م شده آن را به ما تحويل ندادند، بيمه نامه‌اش را - كه طبق گفته خودشان پول يك‌ساله آن را از من گرفته‌اند- هم مدت 11 ماهه صادركرده‌اند. خواستم شما پيگير موضوع باشيد.(9/11)

آفتاب يزد: با توجه به عدم ارائه مشخصات شما، ما چگونه مي‌‌توانيم موضوع را پيگيري كنيم؟1032- اكنون 20 سال است كه شهرداري منطقه يك در حال ديواركشي رودخانه دارآباد شميران مي‌باشد و سال ها ست ما ساكنين شهرك البرز مي‌بينيم كه يك ماه پيمانكار كار مي‌كند و 6 ماه تعطيل مي شود و اگر وضع به همين منوال به پيش برود صد سال ديگر هم پروژه 500 متري خيابان‌هاي اطراف رودخانه سرو سامان نمي گيرد.(9/11)

1657- از همدان تماس مي‌گيرم. در شبكه استاني به صورت زير نويس نوشته شده بود كه به علت سرماي شديد حيوانات وحشي به شهر ميآيند اگر آنها را مشاهده كرديد لطفا با فلا‌ن شماره تماس بگيريد. آخر اين يعني چه؟ يعني وقتي ما آن حيوانات وحشي را ديديم آن حيوانات صبر مي‌كنند ما با فلا‌ن شماره تماس بگيريم و ماموران بيايند آنها را بگيرند؟(!9/11)

1219 - ازآستانه اشرفيه تماس مي‌گيرم. استخوان‌هاي كف پا 5 عدد مي باشند ،‌انگشتان پا نيز 5 عدد مي باشند كه به اين استخوان‌ها متصل هستند،‌در مورد نظريه داروين و مقاله‌اي تحت عنوان بايد به عرض برسانم اگر انگشت پنجم بي مصرف است پس متاتارس پنجم براي چيست؟ آپانديس را نيز مدت‌ها زائده‌اي مي‌دانستند كه هيچ فايده‌اي ندارد و در اعمال جراحي شكم براي موارد ديگر آن را هم برمي‌داشتند، اكنون ثابت شده است يكي از ارگان ‌هاي دفاعي است و برداشتن آن موجب عفونت‌هاي شديد روده‌اي درفرد مي‌گردد، در مورد مطالبي كه به نحوي با تفكرات وجهان بيني انسان‌ها رابطه دارد بايد تعمق بيشتري نمود.(9/11)

1103- از شهرضا تماس مي‌گيرم. چندي پيش خبرنگار تلويزيون با يكي از ماموران و يا مديران گمرك گزارش تهيه مي‌كرد، سوال كرد كه چرا شما اجازه داديد4 كشتي شكر را بدون مجوز از گمرك خارج كنند، گفت ايشان تعهد دادند كه بعدا مجوزش را بياورند، من از سردبير محترم مي‌خواهم بفرمايند در دنيا چنين قانوني وجود دارد يا منحصر به ايران است؟ در ضمن چند وقت است تخمه كدو و آفتاب گردان از چين نيامده در بازار كم است( !9/11)

1222- در يك نظر سنجي كه در تلويزيون بود بيش از دو ميليون نفر به برنامه نود نظر مثبت دادند ولي كاش مي شد بعد از پايان برنامه هم آن دستگاه نظر سنجي‌شان روشن مي‌بود تا همه علا‌قه مندان به اين برنامه مي توانستند نظر خودشان را بدهند. (9/11)

آفتاب يزد: نظر مخالفان اين برنامه و تعداد آنها مهمتر بود كه خيلي از مسائل را آشكار كرد!

1824- طرح ترافيكي كه در خيابان تختي اجرا شده نه تنها مشكل ترافيكي را كم نكرده بلكه بيشتر هم شده، فقط اين وسط كاسب ها متضرر شدند.(9/11)

2031- از شيراز تماس مي گيرم . اينكه بعضي ها مي گويند فقط كارمندان ماليات مي دهند . من 20 سال است كاسب هستم هنوز نديدم يك كاسب بتواند از زير بار پرداخت ماليات شانه خالي كند چون بلا‌فاصله محل كسبش تعطيل مي شود و اينكه ما حاضريم محل كسب و تجربه از ما باشد ولي حقوق كارمندي بگيريم . اگر دولت حاضر است اعلا‌م كند . (9/11)

1405- يك فرهنگي هستم . با توجه به صحبت هاي وزير آموزش و پرورش كه مشكلا‌ت آموزش و پرورش را مطرح كرده بودند . توجه ايشان را به اين نكات جلب مي كنم: 1- آقاي وزير! اگر به اين مشكلا‌ت واقف نبوديد و راه حلي براي آنها نداشتيد اشتباه كرديد كه آمديد. 2- حالا‌ هم كه آمده ايد اگر نمي توانيد و نمي گذارند كار كنيد و باز هم بخواهيد كه در سمت خود بمانيد پيش خداوند و مردم هيچ حجتي نداريد . 3- معلمين درد كشيده كه جلوي مجلس فرياد مي زدند و مشكلا‌ت آموزش و پرورش را مطرح مي كردند و به سهم خواهي و پول دوستي متهم شدند، از همين مسائل رنج مي‌بردند.(9/11)

1403- از طرف راديو تهران اسامي چند نفر جهت صدور كارت شركت در جشنواره فيلم فجر و حضور در سينماي رسانه ها به معاونت سينمايي وزارت ارشاد اعلا‌م شد. دقيقاً دو روز قبل وقتي روابط عمومي راديو تهران پيگيري كرد متوجه شد كه اعلا‌م كرده اند كه به منتقد و كارشناس معرفي شده راديو تهران كارت نمي دهند آن‌هم به خاطر نقدهايي كه در سال‌هاي گذشته داشته است . جهت استعلا‌م اين موضوع مي توانيد با روابط عمومي راديو تهران تماس داشته باشيد.(9/11)

1704- صبح تا شب در تلويزيون آگهي مي كنند كه بيائيد سيم كارت ما را بخريد و ... از اين طرف sms براي من فرستاده‌اند كه مثلا‌ صورت‌حساب دو ماه قبل خود را پرداخت كنم در صورتي‌كه متن پيام شان فقط يك كلمه بوده و اصلا‌ مبلغي در آن درج نشده است كه بدانيم چقدر بايد پرداخت كنيم. قبلا‌ اين شركت براي هر دوره قبض صادر مي كرد ولي حالا‌ براي صرفه جويي در هزينه هايشان به جاي قبض، sms مي فرستد كه آن‌هم به اين طريق به دست ما مي رسد. از آن طرف از صبح تا به حال شماره هاي شان را مي گيرم كه تمام آنها هم شماره هاي موبايل است ولي موفق نشدم، يعني اين سازمان يك خط تلفن ثابت ندارد؟(9/11)

1707- چرا بعضاً ماموران نيروي انتظامي اكثر موتورسيكلت ها را نگه مي دارند به اين عنوان كه مي خواهند مدارك را ببينند. چرا همين كار را با ماشين ها نمي كنند؟ (9/11)

1819- خواستم عرض كنم كه انعكاس حوادث و رويداد هاي تهران و بقيه شهرها، هم براي خوانندگان سرگرم كننده است و هم آگاه كننده. البته اين وظيفه مطبوعات است مردم را مطلع كنند كه در شهرشان چه مي گذرد. اما اين صفحه حوادث آفتاب يزد اين رپرتاژها بسيار ابهام دارد.آخر يك رويداد بايستي مستند باشد تا جذاب شود . اولا‌اسامي كه به صورت حروف مي باشد، در ثاني اين رويدادها كجا اتفاق افتاده و چه موقعي رخ داده اند. بايد اين نكات رعايت شود تا يك خبر جذاب باشد. (9/11)

1343- وزير محترم بازرگاني اوامري جهت تقليل قيمت اجناس صادر مي كنند ولي متاسفانه يك شركت خودروسازي دولتي برخلا‌ف بخشنامه وزارت بازرگاني و وزارت صنايع اتومبيل تندر نود 2E را با افزايش حدود دو ميليون تومان پيش از اعلا‌م نرخ رسمي به مشتريان تحويل مي دهند، آيا قانون اين مملكت زورشبه اين گران فروشان نمي رسد؟ (9/11 )

آفتاب يزد: نام شركت در روزنامه موجود است.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن