تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806916761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته بيست و پنجم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال استارت استقلا‌ل برابر راه آهن براي دربي بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هفته بيست و پنجم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال استارت استقلا‌ل برابر راه آهن براي دربي بزرگ
هفته بيست و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي‌شود. هر چه به هفته هاي پاياني ليگ نزديك مي‌شويم حساسيت مسابقات بيشتر از گذشته مي شود تا جايي كه تيم هاي مدعي براي ماندن در كورس قهرماني تلا‌ش مي كنند تا در برابر حريفان به پيروزي برسند، اما در انتهاي جدول تيم هاي قعرنشين براي بقا و سقوط نكردن به دسته پايين‌تر مي جنگند و قصد دارند در بازي‌هاي پيش رو سد راه تـيـم هـاي مقابل شوند.بهگزارشايسنا،استقلا‌ل، ذوب آهن، پرسپوليس، صبا و سپاهان جزء تيم هاي مدعي مي‌باشند كه در اين بين وضعيت استقلا‌ل نسبت به ذوب آهن و پرسپوليس ايده آل تر است. فاصله پنج و 9 امتيازي آبي پوشان با تيم هاي دوم و سوم جدول باعث گرديده شاگردان اميرقلعه نوعي در حاشيه امنيت خوبي قرار بگيرند، در اصل بايد گفت ديدار اين هفته تيم هاي سرخابي پيش درآمدي خواهد بود براي دربي بزرگ پايتخت كه از هم اكنون همه چيز را تحت الشعاع خود قرار داده است.

داماش گيلان - پرسپوليس تهران ورزشگاه عضدي رشت، ساعت 13:30

پرسپوليس تيم ملتهب بالاي جدول و داماش تيم ناكام پايين جدول است. هر دو تيم با بحران‌هاي مخصوص به خود روبرو هستند وهركدام براي اين بازي انگيزه‌هاي جداگانه دارند. پرسپوليس 40 امتيازي به گيلان مي‌رود تا پس از حاشيه هاي بسيار پيش آمده در بازي مقابل پيام با سه امتياز ديدار مقابل داماش كمي از حاشيه فاصله بگيرد. اما حريف اين تيم نيز به آساني امتياز از دست نخواهد داد. حسين عبدي در بازي با پيام به ورزشگاه آزادي آمد تا آخرين نقاط ضعف و قوت پرسپوليس را به بازيكنان خود منتقل كند، آنها درتلا‌شند با سه امتياز بازي مقابل پرسپوليس، خود را به ماندن در ليگ برتر اميدوار كنند. هر چند كه اگر اين اتفاق رخ دهد حاشيه‌هاي بسيار ناخوشايندي را براي پرسپوليس آن هم درفــاصلــه يـك هفتـه مـانـده بـه دربـي در پـي خواهد داشت. سرخ‌پوشان براي رسيدن به اندكي آرامش پيش از دربي نيازمند سه امتياز اين ديدار هستند.

ذوب‌آهن اصفهان - پاس همدان ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت 14:45

ذوب‌آهن پس از برتري در برابر سپاهان اصفهان اكنون ميزبان پاس همدان است و بازيكنان اين تيم خود را آماده يك برد خانگي برابر پاس كرده‌اند. اين بازي خانگي براي كمتر كردن فاصله با استقلال بسيار الزامي است. درسوي ديگر ميدان در شرايطي كه به نظر مي‌رسد بگوويچ در پاس همدان ماندني شده است اين تيم براي آنكه بار ديگر به جمع فانوس به دستان ملحق نشود به تمام امتياز اين بازي نياز دارد.

مقاومت شهيدسپاسي شيراز - ابومسلم خراسان ورزشگاه حافظيه شيراز ، ساعت 14:45

تيم غلام پيرواني در خانه، ميزبان ابومسلم حادثه‌ساز است. نوار پيروزي‌هاي ابومسلم هفته گذشته در مشهد مقابل فولاد قطع شد. اكنون آنها به شيراز مي‌روند تا شايد بار ديگر ابومسلم در جاده پيروزي قرار گيرد، هر چند كه مقاومت در خانه تيم قدرتمندي است و غلام پيرواني كه در ابتداي فصل قرار بود سرمربي ابومسلم باشد اكنون هر سه امتياز بازي را از تيم خراساني مي‌خواهد.

پيكان قزوين - استقلال اهواز ورزشگاه شهيد رجايي قزوين ،ساعت 14:45

پيكان و استقلال اهواز در روز دشواري به يكديگر رسيدند. پيكان وضعيت مناسبي ندارد و سيرنزولي كه تيم خودروسازان در پيش گرفته كار اين تيم را دشوار كرده است؛ در صورتي كه پيكان نتواند در برابر آبي‌هاي اهواز به پيروزي برسد امكان تغيير در كادر فني تيم پيكان بسيار زياد است. در نقطه مقابل استقلال اهواز نيز به دلايل مشابه با پيكان، به هرسه امتياز اين ديدار نياز دارد. بي‌ترديد در روزي‌ كه شكست يا پيروزي حكم مرگ و زندگي براي دو تيم دارد بازي زيبايي را شاهد خواهيم بود.

سايپاي كرج - ملوان بندرانزلي ورزشگاه انقلاب كرج، ساعت 14:45

سايپا پس از آمدن مايلي‌كهن به يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر تبديل شده است، اين تيم اكنون با 32 امتياز در جايگاه دهم جدول قرار دارد و براي تداوم روند موفقيت خود به ملوان فكر مي‌كند. درمقابل تيم ملوان نيز با توجه به قرار گرفتن در جايگاه دوازدهم انگيزه زيادي براي موفقيت در اين ديدار دارد. جدال انديشه‌هاي مايلي‌كهن و احمد‌زاده در اين بازي بسيار ديدني است.

فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان ورزشگاه تختي اهواز، ساعت 14:45

نبرد دو تيم صنعتي ليگ برتر در نوع خود جالب توجه است. فولاد شادمان از سه امتياز هفته گذشته مقابل ابومسلم در مشهد ، به مصاف سپاهان زخم خورده مي‌رود كه پس از شكست در دربي اصفهان با 37 امتياز در جايگاه پنجم قرار دارد. سه امتياز اين بازي براي فولاد بسيار شيرين خواهد بود اما فرهاد كاظمي قصد ندارد به آساني اين شيريني را به تيم مجيد جلالي هديه كند.

مس كرمان - برق شيراز ورزشگاه شهيد باهنر كرمان، ساعت 14:45

بي‌ترديد در ادامه روزهاي دشوار تيم برق، اين تيم بايد روز دشوار ديگري را در كرمان تجربه كند، شاگردان پرويز مظلومي در خانه با هيچ تيمي شوخي ندارند و تاكنون هيچ كدام از تيم‌هاي ليگ برتر با سه امتياز از خانه مس خارج نشده است. بنابراين تيم برق براي رسيدن به هر سه امتياز نياز به خلق يك شگفتي دارد. مس كرمان در حال حاضر با 35 امتياز ششم است و برق با 22 امتياز شانزدهم.

پيام مشهد - صباي قم ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد، ساعت 14:45

پيام پس از شكست غرورآميز مقابل پرسپوليس اكنون در خانه يك بار ديگر توان خود را محك مي‌زند، شايد بتوان اندك اميدي به ماندن اين تيم در ليگ برتر پيدا كرد. در مقابل صباي قم نيز پس از برتري قاطعانه مقابل مقاومت به خراسان مي‌رود تا با غلبه برحريف به صدر جدول نزديك‌تر شود.

راه‌آهن شهرري- استقلال تهران ورزشگاه آزادي تهران، ساعت 15:45

آخرين ديدار هفته بيست و پنجم حكم مقدمه دربي را دارد، استقلال و راه‌آهن هر دو از تيم‌هاي موفق نيم فصل دوم بودند اما استقلال مدت‌هاست كه حتي طعم تساوي را نيز نچشيده است و با كسب پيروز‌ي‌هاي پياپي با 49 امتياز در صدر جدول قرار دارد. استقلالي‌ها كه تمامي ركوردهاي ليگ برتر را در معرض تهديد قرار داده‌اند اكنون در ‌آستانه دربي آماده مي‌شوند تا سه امتياز بازي با راه‌آهن را نيز كسب كنند. هر چند كه راه‌آهن نيز يكي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر است. اما بايد ديد اين تيم مي‌تواند در آزادي مقابل استقلال دوام بياورد يا اينكه شاگردان امير قلعه نوعي با شكست راه‌آهن گام ديگري به سوي قهرماني برمي‌دارند.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن