تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور مسئولان شهرستان دهگلان پذيراي حافظان قرآن بود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: با حضور مسئولان شهرستان دهگلان پذيراي حافظان قرآن بود
خبرگزاري موج - دومين مسابقه حفظ قرآن كريم همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي روز چهارشنبه در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان شهرستان دهگلان با حضور معاون اداري مالي استاندار، فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات برگزار شد.
به گزارش موج از كردستان،كريم مهرشاد، معاون اداري مالي استانداري كردستان در ابتداي اين مراسم گفت: نقش كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان درآموزش، تعليم و تربيت اسلامي كودكان و نوجوانان انقلاب اسلامي حائز اهميت است.
وي كودكان و نوجوانان را به حضور بيشتر در اين برنامه هاي قرآني دعوت كرد و افزود: اگر قرآن به خوبي شناخته، تبليغ و ترويج شود همه نيازهاي بشري را تامين خواهد كرد.
وي توجه و احياي قرآن را از افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و تصريح كرد: نياز امروز ما به قرآن بيشتر از هر زمان ديگري است و شناخت صحيح احكام الهى به عنوان يك عنصر مهم در تربيت دينى فرزندانمان محسوب مى شود، اگر بخواهيم فرزندان خود را طورى تربيت كنيم كه احكام الهى رعايت نمايند بايد از همان زمان كودكى بر طبق دستورات دينى عمل نماييم.
معاون اداري مالي استانداري كردستان در ادامه اين برنامه خدمات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي كودكان و نوجوانان تشريح كرد و افزود: آش‍نا ن‍م‍ودن‌ ك‍ودك‍‍ان‌ و ن‍وج‍و‌ان‍‍ان‌ ب‍‍ا و‌اق‍‍ع‍ي‍ت‍‍ ه‍‍ا و ح‍و‌ادث‌ دور‌ان‌ پ‍ي‍روز‌ي‌ ‌ان‍ق‍لاب‌ ‌اس‍لام‍‍ي‌ ض‍رور‌ي‌ ‌اس‍ت.
مهرشاد ‌اف‍زود: ك‍ودك‍‍ان‌ و ن‍وج‍و‌ان‍‍ان‌ ب‍‍اي‍د ب‍د‌ان‍ن‍د ك‍ه‌ ‌ان‍ق‍لاب‌ ‌اس‍لام‍‍ي‌ چ‍گ‍ون‍ه‌ ش‍ك‍ل‌ گ‍رف‍ت‍ه‌ ت‍‍ا ب‍ت‍و‌ان‍ن‍د ق‍درد‌ان‌ دلاوري‍‍ ه‍‍ا و رش‍‍ادت ‍‍ه‍‍ا‌ي‌ ج‍‍ان‍ب‍‍از‌ان‌ و ش‍‍ه‍د‌ا ب‍وده‌ و در ح‍ر‌اس‍ت‌ ‌از ‌آرم‍‍ان‍‍ ه‍‍ا‌ي‌ ‌ام‍‍ام‌ ر‌اح‍ل‌ (ره) ت‍لاش‌ ك‍ن‍ن‍د.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اين مسابقه با هدف ايجاد انگيزه و علاقه بيشتر در حافظان قرآن مجيد، ارتقاي سطح كيفي فعاليت هاي قرآني و ايجاد شور و نشاط در ميان نوجوانان و جوانان برگزار شد.
در اين مسابقه بيش از 60 كودك و نوجوان در رده هاي سني مختلف شركت كردند و به قرائت قرآن پرداختند كه در پايان از 14 كودك و نوجوان دختر و پسر برگزيده با اهدا لوح تقدير و جوايزي تقدير به عمل آمد.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن