تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821125623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سياست اصلي قوه قضائيه كاهش جمعيت كيفري است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سياست اصلي قوه قضائيه كاهش جمعيت كيفري است
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون مديركل زندانهاي استان خراسان رضوي گفت: سياست اصلي قوه قضائيه و سازمان زندانها كاهش جمعيت كيفري است.

به گزارش خبرنگار مهر در كاشمر، حجت الاسلام حسين رضايي ظهر امروز در جلسه ستاد كاهش جمعيت كيفري زندان هاي استان خراسان رضوي با حضور روساي دادگستري شهرستانهاي كاشمر، بردسكن، خليل آباد و كوهسرخ افزود: در اداره كل زندان هاي استان خراسان رضوي 700 عنوان جرم در برنامه است كه اين عناوين بايد كاسته و سير صعودي ورودي زندانيان كنترل شود.

وي با بيان اينكه در استان خراسان رضوي نرخ ورودي زندانيان در سال 86 از يك تا 10 روز حدود 28 هزار نفر و در كمتر از يك روز، هفت هزار و 450 نفر بوده گفت: در كل استان خراسان در سال 86 با مقايسه سال جاري، 10 درصد كاهش جمعيت كيفري داشته ايم.

وي گفت: درصدد هستيم هيچ شخصي بدون جهت به زندان راه نيابد و با تقليل احكام زندان اين سياست را پيش گرفته ايم.

حجت الاسلام رضايي با اشاره به گفته رئيس قوه قضائيه گفت: قاضي نبايد در جايي كه مي تواند حكمي به غير از زندان صادر كند اين حكم را صادر كند بلكه اين حكم براي زماني است كه قانون الزام مي كند.

وي در پايان با اشاره به اينكه سازمان زندانها و مسئولين قضايي بر اساس دستورالعمل ها و ماده هاي قانوني بايد در جهت كم كردن جمعيت زندان ها تلاش كنند، افزود: خوشبختانه در حال حاضر تامل بسيار خوبي بين مقامات قضايي و زندان ها وجود دارد.

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن