تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور استاندار كردستانچند طرح عمراني و خدماتي در سقز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور استاندار كردستانچند طرح عمراني و خدماتي در سقز افتتاح شد
خبرگزاري فارس: با حضور استاندار كردستان ظهر امروز چند طرح عمراني و خدمات‌رساني در سقز افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، اين طرح‌ها شامل افتتاح مرغداري گوشتي در روستاي خانقاه سقز با صرف افزون بر 2 ميليارد ريال و توليد سالانه 10 هزار قطعه مرغ گوشتي بود.
مجتمع آبرساني روستاي نلستون با اجراي شبكه به طول 5/5 كيلومتر و صرف 2 ميليارد و 500 ميليون ريال كه بهره‌مندي چهار روستا با 210 خانواده را به همراه دارد ديگر طرحي بود كه با حضور استاندار كردستان و اهالي روستاهاي بخش زيويه افتتاح و بهره‌برداري رسيد.
همچنين با حضور استاندار استاندا يك مجتمع آبرساني ديگر در روستاي قشلاق پل واقع در بخش سرشيو شهرستان سقز با صرف 5 ميليارد و 200 ميليون ريال و اجراي شبكه به طول 5/6 كيلومتر افتتاح شد با افتتاح اين مجتمع آبرساني بهره‌مندي پنج روستا با 255 خانوار از آب لوله كشي سالم و بهداشتي فراهم شد.
در ادامه استاندار كردستان به سقز دومين جايگاه سي.ان.جي اين شهرستان با صرف 10 ميليارد ريال اعتبار افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.
استاندار كردستان همچنين با حضور در بخش مركزي شهرستان سقز، جاده بوبكتان – تموغه به طول 20 كيلومتر را افتتاح كرد.
براي اين جاده روستاي كه ارتباط هفت روستا با جمعيتي افزون بر 3 هزار و 500 نفر را با مسير اصلي سقز برقرار مي‌كند، افزون بر 21 ميليارد ريال از محل اعتبارات اداره راه و ترابري شهرستان سقز هزينه شده است.
استاندار كردستان در سفر يك‌روزه خود به شهرستان سقز ضمن ديدار با مردم روستاهاي مختلف با خانواده گرانقدر شهيدان هم ديدار كرد.
انتهاي پيام/ل30

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن