تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805646265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين:انقلاب نمادي از بازگشت قرآن به صحنه زندگي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار قزوين:انقلاب نمادي از بازگشت قرآن به صحنه زندگي است
خبرگزاري فارس: استاندار قزوين گفت: انقلاب نمادي از بازگشت و حضور قرآن در صحنه زندگي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيد علي اكبر طاهايي پيش از ظهر امروز در همايش قرآني سي‌امين حضور سفيران وحي كه در دانشگاه بين‌المللي امام خميني (ره) برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب نمادي از بازگشت قرآن و حضور قرآن در صحنه زندگي است و به بركت قرآن بود كه انقلاب اسلامي پيش از اينكه نمادش در جامعه به صورت نظام جمهوري اسلامي برافراشته شود در ژرفاي مردم اين سرزمين شكوفا شد.
وي افزود: اگر قرآن را باور داشته باشيم و قرآن در متن زندگي ما بيايد جامعه را احيا مي‌كند.
استاندار قزوين خاطرنشان كرد: اينگونه نبود كه در 12 يا 22 بهمن، مهر باطل بر كارنامه رژيم شاه زده شود بلكه آن روز كه مردم به خيابان‌ها آمدند و شعار توپ تانك مسلسل ديگر اثر ندارد و يا برادري و برابري حكومت عدل علي را سر دادند قرآن درون آنها شكوفا شده بود و با مرجعيت امام (ره) انقلاب به پيروزي رسيد.
طاهايي تصريح كرد: قرآن زماني كه به متن زندگي ما بيايد تحول عاشورايي ايجاد مي‌شود و نتيجه آن نيز استقرار نظام جمهوري اسلامي است.
وي با اشاره به حركت نخست وزير تركيه اضافه كرد: چه كسي فكر مي‌كرد كه اردوغان نخست وزير كشوري كه پرچم رژيم صهيونيستي در آن به اهتزاز درآمده و با اين رژيم پيمان امنيتي دارد اينگونه با شيمون پرز سخن بگويد.
وي يادآور شد: نخست وزير تركيه خطاب به شيمون پرز گفت كه شما خوب مي‌شنويد و شما به كشتن زنان و كودكان عادت كرده‌ايد و اين اقدام در كجاي قرآن ريشه دارد.
استاندار قزوين عنوان داشت: زماني كه مفاهيم و آموزه‌هاي قرآني آمد سبب اين تحول مبارك شد، اگر چه هنوز در رسيدن به آن جامعه قرآني راه باقي است اميدواريم در استان قزوين با تلاش عالمان و تلاشگران اين عرصه بتوانيم زمينه‌ساز خيزش جهاني قرآن باوران و طلوع و ظهور امام زمان (عج) باشيم.
در ادامه مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين بيان داشت: قرآن نقطه عطف انقلاب در دنياست و آنچه انقلاب را در دنيا نمونه كرده است و سبب الگو گرفتن دنيا از انقلاب شده است قطع يقين تمسك به اين كتاب آسماني است.
محمد حسين شفيعي‌ها افزود: هدايت الهي امام (ره) در جريان انقلاب بر اين مبنا بود كه امام خميني (ره) مردم را به رجوع دوباره به قرآن فراخواند چراكه ما در آن زمان نام مسلماني داشتيم ولي عملي مانند قرآن و اسلام وجود نداشت و اگر جامعه مردمي به قرآن عمل كند، كاستي‌ها و ضعف در جامعه وجود ندارد.
وي بيان كرد: امام سروش آسماني بود كه خدا در آن دوران به كشور ما و جهان هديه كرد تا ما را به راه يگانه پروردگار هستي فرا خواند و مردم ايران نيز به اين ندا لبيك گفتند و پيرامون امام (ره) حلقه زدند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين خاطرنشان كرد: خداوند نيز مردم را ياري كرد و انقلاب اسلامي بر رژيم ستمشاهي توانست غلبه كند و نظامي مبتني بر تعاليم اسلام و احكام قرآن شكل گرفت.
وي افزود: ما با قاطعيت مي‌توانيم مدعي شويم كه بعد از حكومت اميرالمومنين (ع) هرگز حكومتي مبتني بر قرآن تحقق نيافته بود و اين افتخار براي ايران اسلامي بود كه اين حكومت اسلامي در آن شكل گرفت.
شفيعي‌ها ادامه داد: امروز 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد و امروز شاهد ثمرات اين انقلاب هستيم كه به صورت ستاره‌هاي درخشاني در آسمان دنيا مي‌درخشد و امروز تاثيرگذاري اين انقلاب را در اقصي نقاط دنيا شاهد هستيم.
وي تصريح كرد: كارشناسان سياسي بيان كرده‌اند كه دوران درخشان اسلامي روبه تزايد است و دوران حاكميت مادي در حال افول است و امروز آمريكا نمي‌تواند مدعي شود كه ابرقدرت است چراكه اين دوران رو به خاموشي است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين تأكيد كرد: البته اين به اين معنا نيست كه توطئه‌هاي دشمنان خاموش مي‌شود از اين‌رو بايد دقت و توجه بيشتري داشته باشيم.
وي با اشاره به پرتاب ماهواره اميد بيان داشت: ما طي اين روزها شاهد پرتاب نخستين ماهواره كشورمان در مدارزمين هستيم و اين موفقيت بزرگ و هيجان برانگيز براي كشورهاي در حال توسعه و همسايه غيرقابل تصور بود همانطور كه ايران هسته‌اي را نمي‌توانستند تصور كنند.
شفيعي‌ها افزود: اين انقلاب به بركت تمسك به قرآن و اسلام امروز قله‌هاي پيشرفت را طي مي‌كند و آينده درخشان‌تري نيز در انتظار ايران اسلامي است و اين نويدي براي شما كه زندگي خود را با قرآن گره زده‌ايد است كه خداوند در پرتو قرآن موفقيت‌هايي را نصيب شما و جامعه مي‌كند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: ما افتخار مي‌كنيم به جماعتي كه عشقش قرآن است و آنچه خدا براي ما در نظر گرفته عمل به دستورات اوست و اين امر جز در سايه قرآن محقق نمي‌شود.
انتهاي پيام/ح20

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن