تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820682559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذوالنور:اصلاح‌طلبان با يكديگر متحد نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ذوالنور:اصلاح‌طلبان با يكديگر متحد نيستند
خبرگزاري فارس: جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه قطعاً احمدي‌نژاد در انتخابات رياست جمهوري آينده شركت مي‌كند، گفت: برخلاف اصولگرايان، اصلاح طلبان با يكديگر متحد نيستند و عليه يكديگر عمل مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، مجتبي ذوالنور ظهر امروز در دومين همايش بسيج و رسانه با بيان اينكه ايران به تكنولوژي تست در خلأ دست پيدا كرده است، اظهار‌ داشت: اين كار بزرگ با تفكر بسيجي و تكيه بر آرمان‌هاي انقلاب صورت گرفته است.
وي گفت: بر خلاف نظر برخي از افراد در دوران اصلاحات مبني بر اينكه دست‌يابي به تكنولوژي‌هاي روز جهان نيازمند تكيه به غرب است، امروز جوانان ايراني با تكيه بر ارزش‌هاي انقلاب به تكنولوژي‌هاي مدرن جهان دست يافته‌اند.
ذوالنور با اشاره به دستيابي ايران به مدارج عالي پزشكي، علوم شبيه‌سازي ژنتيكي، غني‌سازي اورانيوم، علم چرخه كامل سوخت هسته‌اي و توان ساخت ماهواره به منظور ارسال به فضا گفت: امروز دشمنان به هيچ وجه نمي‌توانند پيشرفت و نفوذ جمهوري اسلامي ايران را در جهان انكار كنند.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران در ادامه سخنان خود دشمني با نظام جمهوري اسلامي ايران را محور وحدت تمامي سلطه‌گران جهان دانست و افزود: از ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي تاكنون منافقان و دشمنان در صدد بودند تا با انواع تهديدها و حملات، اين نظام شكوهمند را از راه‌ اصلي خود منحرف كنند.
اين مقام مسئول تصريح كرد: دشمنان با حربه‌ها و شعارهاي مختلف از قبيل آزادي‌خواهي، مي‌خواهند عوامل معنوي همچون شهادت طلبي، عفت و ولايت پذيري جوانان را نابود كنند.
جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران افزود: با توجه به تمامي تهديدات و تحريم‌هايي كه عليه ايران وجود دارد، سردمداران كاخ سفيد مجبورند كه ايران را به عنوان قدرت نظامي و سياسي منطقه بپذيرند.

در ادامه مدير كل صدا و سيماي مركز خليج‌فارس افزود: بسيج و رسانه بايد در راستاي نهادينه كردن فرهنگ انقلاب پيشگام، و دستاورد‌هاي انقلاب را به جامعه منتقل كند.
نصرت‌الله مجتبي‌زاده رهبري، مردم و ارزش‌هاي اسلامي را از مؤلفه‌هاي اصلي انقلاب برشمرد و اضافه كرد: دشمنان مي‌خواهند با از بين بردن اين مؤلفه‌ها، انقلاب را از راه اصلي خود منحرف كنند.
در اين مراسم از فعالان عرصه اطلاع رساني در حوزه بسيج قدرداني، و خبرگزاري فارس به عنوان دومين رسانه برتر هرمزگان در راستاي انتشار اخبار بسيج معرفي شد.
انتهاي پيام/م10

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن