تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتش هند 15 رزمايش مشترك با ارتش ديگر كشورها برگزار مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارتش هند 15 رزمايش مشترك با ارتش ديگر كشورها برگزار مي كند
دهلي نو - ارتش هند با ارتش ديگر كشورها از جمله آمريكا ؛ روسيه و فرانسه 15 رزمايش مشترك را در سال جاري ميلادي برگزار مي كند.


به گزارش ايرنا؛ منابع نظامي هند روز دوشنبه اعلام كردند كه عمليات ضد تروريستي و جنگ شهري در رزمايش هاي مشترك با ارتش ديگر كشورها مورد توجه ويژه قرار خواهد گرفت.

به گفته اين منابع ؛ رزمايش مشترك ارتش هند با ارتش هاي خارجي با رزمايش مشترك با ارتش سنگاپور در ماه مارس سال جاري ميلادي در نزديك شهر "جانسي" در ايالت "اوتارپرادش" آغاز خواهد شد.

دو طرف نيروهاي مكانيزه خود را در رزمايش مذكور بكار خواهند گرفت.

منابع نظامي هند گفتند كه برنامه و هويت رزمايش ها با ديگر كشورها تاكنون تعيين نشده است, اما عمليات ضدتروريستي و راه هاي جنگ در مناطق شهري بخش مهم اين رزمايش ها خواهند بود.

همچنين سربازان ارتش هند با نيروهاي زرهي آمريكا در صحراي ايالت "راجستان" در منطقه غربي هند رزمايش جنگي انجام خواهند داد و قرار است ارتش آمريكا در اين رزمايش تانك هاي خود را بكار بگيرد.

ارتش هاي هند و فرانسه در ماه اكتبر سال گذشته نيز رزمايش مشترك بنام "شاكتي- 2000" (قدرت-2000) را در منطقه كوهستاني "رانيكيت" در ايالت "اوتراكند" در شمال هند برگزار كردند.

چهارمين دوره رزمايش جنگي بنام "ايندرا" بين ارتش هاي هند و روسيه در سال 2010 ميلادي نيز در ايالت "اوتراكند" برگزار شده بود.

آساق ** 589**1392

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30787623

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن