تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816409143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
احداث شهرك تفريحي
گرگان- خبرنگار كيهان: رئيس خانه صنعت و معدن استان گلستان گفت: فضاي كسب و كار در بخش خصوصي بسيار متحول شده و به زودي در ساحل شهرستان بندر گز شهرك تفريحي ايجاد مي شود.رمضانعلي بهرامي اظهار داشت: ساحل بندر گز يكي از جاذبه هاي بكر استان است كه تاكنون كسي آنجا را براي سرمايه گذاري كشف نكرده است.
رئيس خانه صنعت و معدن استان گلستان خاطرنشان كرد: اواسط اسفند قرار است عمليات ساخت وساز ساحل بندر گز شروع شود و هم اكنون كارگاه آن تجهيز و ماشين آلات آن نيز در سايت مستقر شده است.
راه اندازي اينترنت بي سيم
¤ سرويس اينترنت بي سيم روستايي در روستاي ليوان شرقي از توابع شهرستان بندر گز استان گلستان راه اندازي شد.مديرعامل شركت مخابرات ايران در مراسم بهره برداري از سامانه اينترنت بي سيم گفت: در صورت موفقيت اين طرح، اينترنت بي سيمي در ديگر روستاهاي كشور راه اندازي مي شود.صابر فيضي افزود: چون فاصله منازل مسكوني در روستاها نسبت به شهرها بسيار بيشتر است، بنابراين اينترنت بي سيم مقرون به صرف تر از اينترنت با سيم است.
كاهش ريالي كالاهاي قاچاق
مهران- خبرنگار كيهان: فرماندار مهران در كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان ايلام كه در شهرستان مهران برگزار شد گفت: امسال با كاهش 81 درصدي ارزش ريالي كالاهاي كشف شده مواجه بوديم. وي افزود: بيشتر كالاهاي مكشوفه شامل كولرگازي، رسيور ماهواره و پوشاك است.
برگزاري يادواره شهداي روحاني
درچه- خبرنگار كيهان: يادواره شهداي روحاني با سخنراني مسئول نمايندگي سپاه صاحب الزمان(عج) در مسجد جامع شهر درچه برگزار شد. طيبي فر با بيان اينكه بيش از 4 هزار شهيد روحاني در كشور وجود دارد گفت: بيشترين شهيد از قشر روحاني كشور در اصفهان است.
گراميداشت شهدا
خوانسار- خبرنگار كيهان: نخستين يادواره سردار شهيد سيداكبر صادقي فرمانده گردان يا زهرا(س) لشكر 14 امام حسين(ع) و 37 شهيد كربلاي 5 خوانسار در حسينيه ارسور اين شهرستان برگزار شد.اين يادواره با حضور جمع كثيري از مردم، همرزمان آن شهيد، خانواده شهداء و ايثارگران برگزار و ياران و همراهان شهيد در لشكر امام حسين(ع) خاطرات و ناگفته هاي روزهاي جنگ را در كنار سردار صادقي براي حاضرين روايت كردند.
پس از بيان خاطرات مداحان اهل بيت به مرثيه سرايي پرداخته، ياد و خاطره شهيدان كربلاي حسيني، انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشتند.
تأييد صلاحيت داوطلبان
اصفهان- خبرنگاركيهان: رئيس دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان استان اصفهان از تأييد صلاحيت 5/72درصد از داوطلبان شركت كننده در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين استان خبر داد و گفت: در بررسي صلاحيت ها از سوي هيئت نظارت استان در مجموع 119نفر رد يا عدم احراز صلاحيت شدند كه 18نفر از اين تعداد علاوه بر افراد رد صلاحيت شده از سوي هيئت هاي اجرايي بوده است كه از سوي اين هيئت رد شدند.
«محمدرضا اكرمي» با بيان اينكه در تأييد و رد صلاحيت ها از همه جريان هاي سياسي وجود دارند، اضافه كرد: در زمان تعيين شده براي اعتراض به شوراي نگهبان، احتمال بررسي صلاحيت ردشدگان وجود دارد كه بر آمار 5/72درصد افزوده خواهد شد.
فضاهاي وقفي در 30محله
معاون هماهنگي امور مناطق و سازمان هاي شهرداري اصفهان با اشاره به اينكه بيش از 273 اثر باستاني ثبت شده مهم و با ارزش در شهر اصفهان وجود دارد كه قسمت اعظم آن را موقوفات شهر تشكيل مي دهد، اعلام كرد: بيش از 30محله از 170 محله شهر اصفهان داراي عناصر و فضاهاي وقفي هستند. وي افزود: محله هايي كه به خاطر قدمت زياد، علاوه بر شكل بخشي به كالبد اوليه شهر، توسعه آن را به ويژه در بخش مركزي و سنتي باعث شده و شتاب بخشيده است.
سربازان گمنام جنگ نرم دشمن
كاشان- خبرنگاركيهان: رئيس اداره مخابرات كاشان بر لزوم ايجاد فيلترينگ در مدارس كشور تأكيد كرد و گفت: ماهواره و اينترنت سربازان گمنام جنگ نرم دشمن هستند كه با كمترين هزينه در تمام قلمرو جهاني نفوذ و رخنه كرده اند.
قاسمعلي سلوكي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از طريق انجمن اوليا و مربيان و نيز مديران در كميته فناوري اطلاعات آموزش وپرورش تدابيري اتخاذ شده تا دانش آموزان بتوانند اطلاعاتي را كه در مدارس به آن احتياج دارند در اختيار داشته باشند.
وي با تأكيد بر اينكه كميته سايبري كاشان با عضويت تعدادي از دستگاه ها و نهادهاي شهرستان فعاليت هاي فضاي سايبري در كاشان را رصد مي كند، گفت: كميته سايبري شهرستان بر عملكرد كافي نت ها، ارائه مجوز فعاليت هاي فرهنگي در فضاي اينترنت و اقدامات سايت هاي مجازي فعاليت دارد.
برپايي يادواره شهدا
برازجان- خبرنگاركيهان: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم شيعيان جهان يادواره 7تن از شهداي روستاي بشيرآباد برازجان در مسجد اين روستا برگزار شد در اين مراسم كه اقشار مختلف مردم و مسئولان محلي حضور داشتند. فرمانده سپاه و بسيج ناحيه مقاومت دشتستان در رابطه با مقام شهدا سخنراني كرد.
صدور مجوز مشاغل خانگي
كرمانشاه- خبرنگاركيهان: تاكنون 1500 فقره پرونده متقاضيان مشاغل خانگي در كرمانشاه تشكيل شده كه از اين تعداد براي 1151 نفر مجوز مشاغل خانگي صادر شده است. رئيس جهاد كشاورزي شهرستان كرمانشاه با بيان اين مطلب افزود: در راستاي تحقق سند اشتغال و سهميه اختصاصي به شهرستان كرمانشاه كه 2600نفر است تاكنون اطلاعات تعداد 1155 نفر از شاغلين در سامانه رصد اشتغال كشور ثبت شده است. رضا زارعي گفت: يكي از مهمترين و مناسبت ترين روش هاي كمك به اقتصاد خانواده، مشاغل خانگي است كه با توجه به نيازسنجي هاي مناسب در سطح شهرستان مي توان با رشد توسعه اين مشاغل، خانواده ها به خودكفايي اقتصادي نزديكتر شوند.
اهداي زمين
شهركرد- خبرنگاركيهان: يكي از خيران شهر جونقان در استان چهارمحال وبختياري 875مترمربع زمين براي ساخت 4واحد مسكوني براي ايتام زير پوشش كميته امداد امام خميني(ره) اهداء كرد.
سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان فارسان گفت: اين فرد خير اين زمين را كه به ارزش 960ميليون ريال بوده به كميته امداد اهداء كرد تا 4واحد مسكوني براي نيازمندان ساخته شود.
تحصيل در مدارس نمونه
¤ 140نفر از نوجوانان و جوانان تحت پوشش كميته امداد امام خميني استان چهارمحال وبختياري در مدارس نمونه مشغول تحصيل هستند.
مديركل كميته امداد امام خميني استان با بيان اين مطلب افزود: در سال گذشته 116نفر دانش آموز زير پوشش در مدارس نمونه تحصيل مي كردند كه اين تعداد امسال به 140نفر افزايش يافته است.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن