تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
كشف برنج قاچاق
اصفهان- خبرنگار كيهان: مأموران انتظامي شهرستان سميرم حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه تريلر مشكوك شدند پس از بازرسي از خودروي ياد شده تعداد 575 كيسه برنج به وزن 23 تن و به ارزش ريالي بالغ بر 345 ميليون ريال كشف و ضبط شد در اين رابطه راننده خودرو به نام «علي-ش» دستگير و خودرو نيز توقيف شد.
سقوط پرايد به آب بندان
بابل- خبرنگار كيهان: در پي سقوط يك دستگاه پرايد به داخل آب بندان روستاي صورت واقع در روبروي شهرك صنعتي رجه، تيم امداد و نجات به محل اعزام شد. غواصان توانستند در كمتر از 15 دقيقه خودرو مذكور را كه به عمق 4 متري سقوط كرده بود به بيرون منتقل كنند.
آتش سوزي در برخورد دو خودرو
بابل- خبرنگار كيهان: در اثر تصادف يك دستگاه خودرو پژو و وانت نيسان در روستاي تيركلا واقع در جاده آمل با توجه به گازسوز بودن هر دو خودرو و شدت برخورد حجم بالايي از آتش سوزي ايجاد شد با حضور مأموران آتش نشاني حريق مهار شد و مصدومين به مراكز درماني منتقل شدند.
دستگيري فروشنده تسليحات جنگي
به گزارش مهر، با گزارش ستاد حفاظت اجتماعي گرگان فردي كه اقدام به فروش تسليحات جنگي، شوكر و گاز اشك آور كرده بود شناسايي و دستگير شد.
همچنين اعضاي اين ستاد توانستند پس از اقدامات اطلاعاتي فرد ديگري را كه اقدام به فروش و توزيع قرصهاي ترامادول، شربت متادون و مواردي از اين دست مي كرد شناسايي و به مأموران انتظامي معرفي كنند.
كشف مشروبات الكلي
به گزارش ايسنا، مأموران انتظامي شهرستان بهبهان پس از آگاهي از نگهداري مشروبات الكلي در منزل شخصي يكي از شهروندان پس از انجام عملياتي موفق به كشف 300 ليتر مشروبات الكلي دست ساز شدند. متهمان خود را زن و شوهر معرفي كردند كه سندي دال بر شرعيت ازدواج آنها وجود نداشت.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن