تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817046783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي خبرداد: كاهش 8 درصدي مصرف آب با اجراي هدفمند شدن يارانه ها در خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي خبرداد: كاهش 8 درصدي مصرف آب با اجراي هدفمند شدن يارانه ها در خراسان رضوي
با اجراي هدفمندي يارانه‌ها مصرف آب استان 8 درصد كاهش يافت./پيش‌بيني مي‌كرديم كه در طول يك‌سال گذشته، 88 ميليون متر مكعب آب در استان مصرف شود كه اين ميزان به دليل اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها به 80 ميليون متر مكعب كاهش يافت.


ايلنا: مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي گفت: با اجراي هدفمندي يارانه‌ها مصرف آب استان 8 درصد كاهش يافت.

محمد طاهري افزود: پيش‌بيني مي‌كرديم كه در طول يك‌سال گذشته، 88 ميليون متر مكعب آب در استان مصرف شود كه اين ميزان به دليل اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها به 80 ميليون متر مكعب كاهش يافت.

به گزارش ايلنا از موي با اشاره به اينكه در حال حاضر با داشتن 510 هزار مشترك آب و 92 هزار مشترك فاضلاب به ترتيب 4.1 درصد و 2.21 درصد انشعابات كشور را داريم، اظهار داشت: 100 درصد جمعيت شهري در خراسان رضوي تحت پوشش آب و 19 درصد نيز تحت پوشش فاضلاب مي‌باشند.

وي با اشاره پيش‌بيني توليد 118 ميليون متر مكعب آب استان در 10 ماهه اول سال‌جاري، تصريح كرد: با وجود افزايش 10 درصدي انشعابات، توليد آب در استان 5 درصد كاهش يافت، به طوري كه در 10 ماهه نخست سال‌جاري، 112 ميليون متر كعب آب در استان توليد شده است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي در خصوص تامين آب در شهرهاي استان، ادامه داد: 31 چاه جديد با ظرفيت 600 ليتر آب در ثانيه در خراسان رضوي حفاري شده است.

طاهري در ادامه يادآور شد: براي افزايش توان توليد آب شهرهاي استان، همچنين 46 حلقه چاه جديد تجهيز و به مدار بهره‌برداري رسيده است.

وي با اشاره به اينكه متوسط كشوري ساخت مخازن آب به ازاي هر مشترك 0.7 متر مكعب براي ذخيره‌سازي در يك شبانه‌روز است، گفت: در 10 ماهه گذشته 31 هزار متر مكعب مخزن احداث شده كه 150 درصد بودجه استان در اين خصوص تحقق پيدا كرده است.

طاهري از اجراي 90 كيلومتر خطوط انتقال آب در خراسان رضوي خبر داد و تصريح كرد: در10 ماه اخير، 176 كيلومتر به شبكه آب شرب شهري استان افزوده شده كه اين ميزان 4 برابر پيش‌بيني اين مدت بوده است.

وي از رشد 35 درصدي اصلاح شبكه در 10 ماهه نخست سال جاري نسبت به برنامه خبر داد و گفت: 118 كيلومتر از شبكه‌هاي آب شرب استان در اين مدت اصلاح شده‌اند.

طاهري در خصوص عملكرد شبكه فاضلاب استان در 10 ماهه امسال، يادآور شد: در بودجه امسال رقمي معادل 182 كيلومتر اجراي شبكه‌هاي فاضلاب داشتيم كه نسبت به سال قبل 3 برابر پيش‌بيني شده بود و با يك كار جهادي از 60 كيلومتر به 182 كيلومتر رسيد، كه اين ميزان نسبت به سال قبل با توجه به مشكلات نقدينگي 70 درصد افزايش يافته است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي از افتتاح 11 پروژه آبرساني در شهرستان‌هاي تايباد، نيشابور، بجستان، تربت‌حيدريه، درگز وكاشمر در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: حجم اعتبارات اين پروژه‌ها بالغ بر 11 ميليارد تومان است.

وي در ادامه بيان داشت:تجهيز 8 حلقه چاه، احداث 15 هزار مخزن، 46 كيلومتر خطوط انتقال آب و 190 مترمربع ساختمان نگهباني كلرزني از جمله پروژه‌هاي فوق است.

وي با بيان اينكه در دهه فجر امسال، 21 پروژه آبر‌ساني در مسكن مهر با اعتباري بالغ بر 95 ميليارد و 400 ميليون ريال به بهره‌برداري خواهد رسيد، ادامه داد: حجم كل مخازن اين پروژه‌ها130 كيلومتر و تعداد انشعاب بهره‌برداري 4800 فقره است.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي از افزايش 37 ميليمتري بارندگي در استان خبر داد وي تصريح كرد: از ابتداي سال زراعي جاري تاكنون 105 ميليمتر بارندگي در استان رخ داده است.

مدير عامل شركت آب و فاضلاب خراسان رضوي در ادامه گفت: 5 پروژه شبكه جمع‌آوري فاضلاب مسكن مهر در شهرهاي اين استان آماده بهره‌برداري است كه براي ساخت اين پروژه‌ها، بيش از 60 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني، ‌ملي استاني و منابع داخلي سرمايه‌گذاري شده است.

وي اظهار داشت: اين پروژه‌ها با عنوان بخشي از شبكه جمع‌آوري مسكن مهر در شهرهاي سبزوار، نيشابور، تربت‌حيدريه، تربت‌جام و گلبهار در دهه مبارك فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي تصريح كرد: حجم لوله‌گذاري در پروژه‌هاي مذكور 27 كيلومتر بوده كه از سال گذشته آغاز شده است.

وي با اشاره به اينكه با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها 1756 مشترك از مزاياي آن بهره‌مند مي‌شوند، گفت: اجراي خط انتقال و شبكه جمع‌آوري فاضلاب مسكن مهر گلبهار در مجموع به طول 14 كيلومتر و نصب 616 فقره از شاخص‌ترين اين پروژه‌ها مي‌باشد.

طاهري با بيان اينكه به مناسبت سي و سومين بهار انقلاب اسلامي 33 دفتر پيشخوان دولت در شهرهاي اين استان آماده راه‌اندازي شد، بيان داشت: راه‌اندازي اين دفاتر در راستاي دولت الكترونيك با هدف توسعه و ارايه بهتر خدمات آب و فاضلاب به شهروندان راه‌اندازي مي‌شود.

وي گفت: فروش انشعاب آب و فاضلاب، تعويض كنتور، تغيير نام و كاربري، جابه‌جايي، بالا آوردن انشعاب و قطع آن و وصل مجدد از امور محوله به دفاتر پيشخوان دولت است.

وي افزود: جمع‌آوري انشعاب، واحد شماري، تغيير قطر و ظرفيت، تسويه حساب، آزمايش كنتور، نصب سيفون اضافه فاضلاب، درخواست اصلاح قبض،‌ صدور المثني، رسيدگي به شكايات و پيگيري درخواست از وظايف ديگر واگذار شده به دفاتر پيشخوان دولت است.

پايان پيام

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن