تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816517800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: پنالتي ما درست بود


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مظلومي: پنالتي ما درست بود
سرمربي استقلال گفت: اولين بار بود كه در تبريز تراكتورسازي موقعيت نداشت و آنها فقط روي اوت دستي برنامه داشتند.

به گزارش فارس، پرويز مظلومي پس از پيروزي ۲ بر صفر مقابل تراكتورسازي در نشست خبري در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد فكر مي‌كنيد اگر اشتباه داوري نبود مي‌توانستيد برنده شويد، گفت: نمي‌دانم از كدام صحنه صحبت مي‌كنيد. اگر پنالتي‌ها را مي‌گوييد كه هر دوي آنها اتفاق افتاد و درست بود. شما ديديد كه استقلال تيم برتر ميدان بود و ما موقعيت به حريف نداديم.

وي افزود: تراكتورسازي روي توپ‌هاي بلند كار مي‌كرد. من روز گذشته هم گفتم فردا خواهيد ديد چه تيمي برنده مي‌شود. ما مطمئن بوديم اين مسابقه را مي‌بريم چون به خوبي حريف را آناليز كرده بوديم و نگذاشتيم اتفاقات بازي رفت تكرار شود و موفق شديم به هدف خود برسيم.

مظلومي با انتقاد از جو ورزشگاه يادگار امام تبريز تصريح كرد: اين جو به نفع تراكتورسازي نيست. پرتاب برف به تيم تراكتورسازي استرس وارد مي‌كند و نمي‌گذارد بازي خودشان را انجام دهند.

سرمربي استقلال اضافه كرد: اين مسابقه بيشتر روي هوا و جريان بازي به نفع ما بود. اگر زندي در نيمه اول دقت و موقعيت تك به تكش را تبديل به گل مي‌كرد نيمه اول مي‌توانستيم ۲ بر صفر به رختكن برويم. خوشحالم كه بازي منسجم و با برنامه‌اي انجام داديم و خيلي راحت حريف را خنثي كرديم.

مظلومي اظهار داشت: فكر مي‌كنم اولين بار بود كه در تبريز تراكتورسازي موقعيت نداشت و فقط روي اوت دستي برنامه داشت. بازي بزرگي را برديم. تراكتور سازي تيم بزرگي است و اين شكست از ارزش‌هاي كادر فني و بازيكنان اين تيم كم نمي‌كند و من در ادامه راه براي اين تيم آرزوي موفقيت مي‌كنم.

سرمربي استقلال در خصوص اينكه تراكتورسازي اگر ۱۱ نفره بود اين تيم مي‌توانست برنده شود خاطرنشان كرد: در هر صورت آنها وقتي ۱۱ نفره هم بودند كاري روي دروازه ما انجام ندادند. فوتبال است و براي هر تيم ممكن است چنين اتفاقي رخ دهد. نمي‌شود گفت چون آنها ۱۱ نفره نبودند شكست خوردند يا اگر ۱۱ نفره بودند مي‌بردند. هميشه تيمي كه ۱۰ نفر مي‌شود انگيزه‌هاي بيشتري دارد. اگر در ضد حمله باهوش‌تر بوديم در نيمه دوم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري بزنيم اما نمي‌توانم بگويم اگر آنها ۱۰ نفره يا ۱۱ نفره بودند چه اتفاقي مي‌افتاد.

وي در خصوص اينكه آشوبي در دقايق پاياني مسابقه با مصدوميت به بازي ادامه داد گفت: اين مشكل من نيست و مشكل حريف بود كه ۳ تعويض خود را انجام داده بود.

مظلومي در خصوص هواداران تراكتورسازي گفت: تماشاگر بايد خويشتن‌دار باشد. ما در تهران رسم ميهمان نوازي را به خوبي رعايت كرديم. اين عادلانه است كه هواداران ما نتوانند به ورزشگاه بيايند. شما متاسفانه جبهه گيري مي‌كنيد و من نمي‌توانم به اين سؤالات جوابم بدهم.

مظلومي تصريح كرد: نمي‌دانم از كدام موقعيت تراكتورسازي صحبت مي‌كنيد. به هر حال هر تيمي در طول ۹۰ دقيقه موقعيت پيدا مي‌كند. من گفتم تراكتور سازي نسبت به بازي‌هاي گذشته‌اش موقعيت كمتري داشت. اين مسابقه نه فينال بود و نه قهرمان را مشخص مي‌كرد. دو رقيب بوديم كه با هم بازي كرديم.

سرمربي استقلال در خصوص اينكه حيدري و ساموئل با گرفتن كارت زرد دربي را از دست دادند گفت: به بازيكنانم گفته بودم كه كسي حق ندارد محتاط بازي كند و همه تلاش كردند. ما هم دوست نداشتيم بازيكنانمان كارت بگيرند. من بايد از حالا تيم را براي دربي آماده كنم و هميشه از اين بدشانسي‌ها مي‌آوريم.

در ادامه نشست يكي از خبرنگاران از مظلومي پرسيد تاريخ مصرف شما در استقلال مثل ساعت شني شده كه سرمربي آبي پوشان پاسخ داد كه تاريخ مصرفم‌ را خودم را تعيين مي‌كنم و ساعت شني ندارم.

مظلومي پس از بيان اين جمله به دليل پرسش‌هاي خبرنگاران تبريزي حاضر به ادامه حضور در نشست نشد و سالن را ترك كرد.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن