تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804499477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار سپاه به مروجان فساد و فحشا؛ بزودي جزئيات چند شبكه گسترده فساد منتشر مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: هشدار سپاه به مروجان فساد و فحشا؛ بزودي جزئيات چند شبكه گسترده فساد منتشر مي‌شود
قضايي - مركز بررسي جرائم سازمان‌يافته سپاه با اعلام تاييد حكم اعدام سعيد ملك پور، يكي از گردانندگان اصلي سايتهاي مروج فساد و فحشا، طي بيانيه اي، خبر داد كه به زودي اطلاعات مهم ديگري از شناسايي و بازداشت چند شبكه گسترده فساد منتشر مي شود.


به گزارش خبرآنلاين و به نقل از پايگاه اطلاع راسني گرداب، در اين بيانيه آمده است:

روزهاي پاياني سال 1387 مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران خبر انهدام شبكه گسترده و پيچيده سايتهاي مستهجن و ضد دين را منتشر كرد؛ خبري كه نگاههاي بسياري را از سراسر جهان به خود معطوف نمود.

مروري بر موج اجتماعي ايجادشده در آن مقطع به خوبي نمايانگر تاثير اين اقدام قاطعانه است.

عنوان "مضلين" كه به‌ حق براي اين گروه انتخاب شد و انتشار پرونده هاي مربوط به آنان كه نتيجه ماهها كار شبانه روزي متخصصان سايبري سپاه بود، خبر روز تمامي رسانه‌ها شد و زنگ خطر حضور بي وقفه شيطان در فضاي مجازي را به صدا درآورد.

انتشار تنها بخشي از مستندات و اعترافات مديران سايتهاي مذكور از رسانه ها منجمله رسانه ملي عمق فاجعه را بيش از پيش نمايان ساخت.

شبكه "مضلين2" به سردمداري "سياوش حسين خاني" (سعيد ملك پور) به عنوان مدير شبكه بزرگترين سايتهاي مستهجن و ضد دين فارسي زبان به عنوان شاخص اين پروژه مطرح شد. سعيد ملك پور در سايه غفلت متوليان امر و بسياري از خانواده ها به نشر محتواي ضداخلاقي و ديني مشغول بوده و حتي به همين هم بسنده نكرده و به ارائه خدمات به ساير سايتهاي مشابه و نيز سازماندهي كاربران فعال به عنوان مديران مياني سايت‌هاي تحت مديريت خود اقدام كرده است.

با وجود گذشت بيش از 3 سال از كشف و دستگيري عوامل اصلي شبكه مضلين كه با پيگيري هاي مكرر مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام شد، پايگاه اطلاع رساني گرداب روزانه شاهد مطرح شدن دهها سوال در خصوص علت عدم مجازات عوامل اصلي شبكه مضلين است.

بي‌شك عدم برخورد قاطع با اين عوامل ضددين و معارض با اخلاق انساني، زمينه ساز وقوع جرائم سنگين تر شده و مجرمين و افراد در خطر نفوذ اين شبكه ها را گستاخ تر مي سازد.

از آنجا كه قصور در مجازات سريع و عدم به‌كارگيري صحيح و بهنگام اهرمهاي قانوني، باعث كاهش ميزان بازدارندگي و گستاخ شدن بيش از پيش مجرميني مي شود كه گمان مي برند فضا براي تركتازي شان مهياست، لذا با پيگيري هاي مجدانه مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه اينك و پس از ماه ها اقدامات حقوقي فشرده و طاقت فرسا، حكم اعدام مدير بزرگ ترين شبكه ضد دين و مستهجن فارسي زبان در ديوان عالي كشور تاييد شد.

بي شك مجازات برحق نامبرده باعث شادي تمام آناني مي شود كه براي حفاظت از حريم دين و فرهنگ اين مرز و بوم دغدغه دارند و اميد است بيش از پيش موجب سرخوردگي كساني شود كه تلاش مي كنند تا با پيگيري سياست اندلسي، جوانان اين مرز و بوم را به امور پست حيواني و غيرالهي مشغول سازند.

ذكر اين نكته نيز ضروري است كه بسياري از مدعيان حقوق بشر كه حيات خود را صرفا در سياه نمايي عليه نظام اسلامي و هوچي گري مي بينند، پس از انتشار خبر صدور حكم اعدام براي گرداننده اصلي اين شبكه، در قالب صدور بيانيه و به راه انداختن كمپين هاي حمايتي تلاش كردند تا جرم نامبرده را مرتبط با مسايل سياسي جلوه داده و تلاش كنند تا وي را از منجلابي كه خود ايجاد كرده بود، برهانند كه اين تلاش ها با هوشياري سربازان انقلاب اسلامي و تدبير قوه قضائيه ناكام ماند.

مركز بررسي جرائم سازمان يافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان بر خود فرض مي داند ضمن تشكر از مسئولين و قضات شريف و خدوم قوه قضائيه جهت تاييد حكم اعدام نامبرده، همچنان بر مواضع خود در دفاع همه جانبه از حريم جامعه و امنيت خانواده پافشاري كرده و به تمام كساني كه با برنامه هاي خود فضاي مجازي را به سمت ناپاكي سوق مي‌دهند، هشدار مي دهد كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و متخصصان سايبري مركز بررسي جرائم سازمان يافته، تمام قد در برابر مروجين فساد ايستاده و به حول و قوه الهي دست آلوده آنها را از فضاي مجازي قطع مي كند.

لازم به يادآوري است به زودي جزئيات بيشتري از نحوه اقدامات و تلاش هاي نامبرده در جهت ترويج فساد و فحشا در جامعه اسلامي منتشر خواهد شد.

همچنين به استحضار ملت شريف ايران مي رساند كه همزمان با سي و سومين سالگشت پيروزي انقلاب اسلامي به زودي اطلاعات مهم ديگري از شناسايي و دستگيري چند شبكه گسترده فساد منتشر خواهد شد.

والسلام علي من اتبع الهدي

4747

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن