تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815037876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
با اعلام مدير تيم‌هاي ملي
انتخابي جام تختي 3 تا 5 اسفند برگزار مي‌شود

ايران ورزشي- مسابقات انتخابي جام بين‌المللي جايزه بزرگ جهان‌ پهلوان تختي روزهاي 3 تا 5 اسفندماه در تهران برگزار مي‌شود. رسول خادم، با اعلام اين خبر خاطرنشان مي‌كند:«كليه كشتي‌گيران به جز نفرات اول قهرماني كشور در سال 90، نفرات اعزامي به مسابقات جوانان جهان در سال 2011 در روماني و كشتي‌گيران اعزامي به جام ياشاردوغو در تركيه بايد در اين رقابت‌ها شركت كنند.»خادم ادامه مي‌دهد:«همچنين در خصوص حضور آزادكاران اعزامي به رقابت‌هاي آسيايي كره جنوبي در سال 2012 ميلادي در جام تختي پس از پايان مسابقات اعلام نظر مي‌شود. ضمن اينكه اين مسابقات مرحله اول رقابت‌هاي انتخابي براي حضور در رقابت‌هاي المپيك 2012 لندن محسوب مي‌شود.»

براي حضور در جام نيكولاي پتروف
11 فرنگي‌كار جوان به بلغارستان اعزام مي‌شوند

ايران ورزشي- 11 فرنگي‌كار منتخب تيم جوانان اواسط ماه جاري براي حضور در جام نيكولا پتروف بلغارستان عازم صوفيه خواهند شد.با موافقت مسوولان فدراسيون كشتي در صورت آماده شدن رواديد، 11 فرنگي‌كار منتخب تيم جوانان اواسط ماه جاري براي حضور در جام نيكولا پتروف بلغارستان تهران را به مقصد صوفيه ترك خواهند كرد. اسامي كشتي‌گيران حاضر در اين رقابت‌ها به شرح زير است:55 كيلو: مهرداد مرداني و اميد قادري، 60 كيلو: بهنام مرادي و پژمان شاهبداغي، 66 كيلو: حامد امن‌زاده، 74 كيلو: مهرداد بهرامي، 84 كيلو: مجيد علي‌ياري و علي زينتي رفاه، 96 كيلو: سامان نوروزي و امين زرين‌چگيني، 120 كيلو: مهدي پورشيخ. به دليل اينكه اين رقابت‌ها در رده‌ سني بزرگسالان انجام مي‌شود تيم منتخب كشتي فرنگي جوانان در وزن 50 كيلوگرم شركت كننده‌اي در اين رقابت‌ها نخواهد داشت. اين مسابقات از 13 تا 17 بهمن ماه در شهر صوفيه بلغارستان برگزار خواهد شد و اردوي تيم كشتي فرنگي جوانان نيز كه از اول بهمن ماه آغاز شده بود قرار است 13 بهمن ماه به پايان برسد.

قهرماني سلطان‌اف و چارگوش در جام ياريگين
بازگشت سايتي‌يف با نقره

ايران ورزشي- رقابت‌هاي كشتي آزاد جايزه بزرگ ايوان ياريگين روسيه با قهرماني سلطان‌اف و چارگوش آغاز شد. اين رقابت‌ها با حضور كشتي‌گيران مدعي و طراز اول روسيه و برخي كشورهاي مطرح جهان در شهر كراسنويارسك آغاز شده است. در مسابقات وزن 55 كيلو جمال اوتار سلطان‌اف، قهرمان 2011 اروپا با برتري مقابل نريمان اسرافيلوف بر سكوي نخست اين وزن ايستاد. در ديدار فينال 74 كيلو آدام سايتي‌يف دارنده 3 مدال طلاي جهان و المپيك پس از 6 سال دوري از ميادين در يك وزن پايين‌تر فيناليست شد اما در فينال مقابل دنيس چارگوش دارنده 2 مدال طلاي جهان شكست خورد و به عنوان دومي بسنده كرد.

ادامه اعتراض به داوري‌ها در ليگ برتر تكواندو
استفاده از دوربين هم موثر نشد

حاشيه‌ها و شكايت مربيان و بازيكنان ليگ برتر تكواندو به داوري‌ها كه با آغاز دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر شروع شده بود، به هفته سوم و چهارم كشيده شد. به رغم تمهيدات انديشه شده از سوي مسوولان سازمان ليگ مانند استفاده از دو دوربين براي رصد مبارزه تكواندوكاران و به كارگيري داوران درجه بالا اما در هفته سوم و چهارم از دور برگشت نيز اعتراض به داوري از سوي مربيان ادامه داشت. نعمت‌ا... خليفه، رحيم صالحي و تعدادي از مربيان سرشناس ليگ‌برتر از جمله معترضان به نحوه داوري‌هاي اين هفته بودند. اين در حالي است كه هنوز وضعيت معترضان هفته گذشته از سوي كميته قضايي فدراسيون تكواندو مشخص نشده است . رقابت‌هاي ليگ برتر تكواندو كه چند هفته‌اي است با چاشني حاشيه همراه است در اين هفته با شكست چند تن از ملي پوشان تكميل شد. حسين تاجيك، ميثم باقري و روح ا... طالبي چهره‌هاي سرشناس تيم ملي تكواندو در هفته سوم و چهارم از ليگ‌برتر شكست خوردند. در پايان رقابت‌هاي اين هفته تيم شهرداري بندر عباس همچنان صدرنشيني خود را حفظ كرد و تيم دانشگاه آزاد در غياب دو ملي پوش مطرح خود يوسف كرمي و محمد باقري معتمد در جايگاه دوم قرار گرفت . تيم قوامين ناجا هم با 2 امتياز اختلاف رتبه سوم را در اختيار دارد.

دور برگشت ليگ برتر واترپلو
صدرنشيني فولاد تثبيت شد

ايران ورزشي- آخرين ديدار هفته سوم دور برگشت ليگ برتر واترپلو در زنجان به نفع تيم فولاد ماهان سپاهان به پايان رسيد. در رقابت‌هاي اين هفته 4 بازي برگزار شد كه در آخرين بازي تيم فولاد ماهان سپاهان 6 - 5 ميزبان زنجاني خود را از پيش رو برداشت تا همچنان در صدر جدول باقي بماند. به اين ترتيب تيم نفت اميديه در جايگاه دوم ايستاد و تيم هيات شناي زنجان در رده سوم جدول باقي ماند.

قهرمان اسكي‌ جهان به تيم تراست پيوست

ايران ورزشي- اسكي‌باز اسلوونيايي تيم تراست براي حضور در ليگ برتر اسكي ايران وارد كشورمان شد.
برنارد واجيك، اسكي‌باز مطرح اسلوونيايي كه يكي از 30 اسكي‌باز برتر جهان محسوب مي‌شود و ماه گذشته در رقابت‌هاي جام جهاني BC كانادا به‌عنوان قهرماني رسيد و پس از توافق با مسوولان باشگاه ساعت تراست، براي حضور در ليگ برتر اسكي به اين باشگاه پيوست.

قهرمانان مسابقات رالي ايران مشخص شدند

ايران ورزشي- چهارمين دوره مسابقات رالي قهرماني كشور كه در پيست جديدالتاسيس سرزمين ايرانيان آغاز شده بود، با معرفي قهرمانان كلاس‌هاي 2000، 1600 و 1400 سي سي و در دو گروه تيمي و انفرادي به كار خود پايان داد. در اين مسابقات در كلاس 2000 سي سي مازيار بنكدار و حسين سنجري مقام اول را كسب كردند. همچنين در كلاس 1600 سي سي حسين قدمي و آرش رامين يكتا مقام اول را به خود اختصاص داد. در كلاس 1400 سي‌سي هم واچيك حق ورديان و شهرام برادران قهرمان شدند. همچنين در گروه تيمي نيز تيم سايپا ريو و ايران خودرو الف در كلاس 1600 سي سي و تيم‌هاي قزوين، خراسان رضوي و خوزستان در كلاس 2000 سي سي و ايران خودرو ب و سايپا به ترتيب صاحب مقام‌هاي اول و دوم شدند.

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن