تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تازه ها
زني كه زنان انتحاري تربيت مي كرد
پليس عراق زني را دستگير كرده است كه به استخدام بيش از 80 زن بمب انداز انتحاري و طرح ريزي نزديك به 30 حمله مظنون است . اين زن به گروه افراطي « انصار السنه » تعلق دارد و حدود دو هفته پيش دستگير شد. به گزارش شيعه آنلاين به نقل از فرارو سميره احمد جاسم كه عباي اسلامي سنتي سياهرنگي پوشيده بود هنگام اعتراف در ويدئوئي كه روز سه شنبه براي خبرنگاران در بغداد نشان داده شد ديده شد. او شرح داد چگونه زنان را پيش از آنكه براي آموزش به پايگاه هاي شورشيان فرستاده شوند از نظر رواني براي تبديل شدن به بمب اندازان انتحاري آماده مي ساخت . او گفت برخي از حملات در استان دياله در شمال بغداد صورت گرفت . گروه هاي ستيزه گر در عراق بر استفاده از زنان براي ماموريت هاي انتحاري مي افزايند زيرا احتمال رديابي آنها در جستجوها كمتر است .
تقبيح توهين حاميان احمدي نژاد به رقبا
دبيركل جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با تقبيح افراد و گروه هايي كه عملكرد گذشتگان را زير سوال مي برند اين گروه ها را « افرادي قشري » تعبير كرد كه بدون آنكه كار كنند بي حساب رشد كرده اند و به جاي آنكه از فكرشان استفاده كنند با زبان شان كار مي كنند. « حبيب الله بوربور » در واكنش به مطالب منتشر شده در هفته نامه همت و تمسخر برخي از بزرگان نظام از سوي اين نشريه گفت : ما به عنوان جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي معتقديم افراد كه اين سخنان را مي گويند به نفع نظام و احمدي نژاد كار نمي كنند و توهين كردن به افرادي كه براي اين نظام زحمت كشيده اند نشان دهنده بي تجربگي توهين كنندگان است . اين افراد به دليل آنكه كار نكرده اند بي حساب رشد كرده اند و به جاي اينكه از فكرشان استفاده كنند با زبان شان كار مي كنند.
وعده : ميوه و گوشت عيد به اندازه ذخيره شده
وزيرجهاد كشاورزي گفت : ميوه و گوشت قرمز و مرغ براي شب عيد به اندازه كافي ذخيره شده است .
به گزارش واحد مركزي خبر محمدرضا اسكندري در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي علمي كشور گفت : مركبات و سيب مورد نياز شب عيد به اندازه كافي ذخيره شده است كه به موقع و با قيمت مناسب توزيع مي شود.
وي افزود : ذخيره سازي گوشت قرمز و گوشت مرغ سه برابر پارسال است .
وزير جهادكشاورزي با تاكيد بر اينكه توليد در مرغداري ها زياد است افزود : توليد كنوني نيز در كنار گوشت و مرغ ذخيره شده اسفند و فروردين وارد بازار مي شود.
اسكندري همچنين گفت : ذخيره گوشت قرمز و گوشت مرغ به قدري است كه در برخي مناطق كمبود سردخانه داريم .
وي تاكيد كرد : كالاهاي مورد نياز مردم بموقع و به اندازه كافي توزيع مي شود به گونه اي كه افراد سودجو نتوانند براي ميوه گوشت قرمز و گوشت مرغ قيمت سازي كنند.
جديدترين مدل تهاجم فرهنگي :
« سوپر استار » به افغانستان هم رسيد
منابع آگاه از افغانستان خبر مي دهند كه مسابقه « سوپر استار » به تازگي در اين كشور به قدري طرفدار پيدا كرده كه هر پنجشنبه و جمعه كه يك مرحله از آن برگزار و از طريق شبكه هاي مختلف پخش مي شود تعداد زيادي از شهروندان افغاني را به خود جلب كرده است .
به گزارش « جهان » « سوپر استار » مسابقه اي است كه هر سال به مدت چند ماه ميان جوانان مختلف علاقمند به خواننده شدن برگزار مي شود و اين جوانان در طي چند ماه رقابت هر ماه يكي از ميان خودشان را اخراج يا حذف مي كنند تا از رفتن به مرحله بعد محروم شود.
گفتني است اين مسابقه طي چند سال اخير در چند كشور عربي برگزار شده است . اين مسابقه نمونه برداري از مسابقه اي مشابه در كشورهاي غربي بوده است .
رقبا در طي چند ماه زير نظر چندين استاد مختلف آموزش و درس هايي در زمينه موزيك خوانندگي نوازندگي سبك سازي و غيره مي آموزند. در پايان هر دوره يكي از جوانان به عنوان بهترين فرد كه بيشترين استعداد را براي خواننده شدن دارد معرفي شده و وارد دنياي خوانندگي مي شود.
معمولا پس از پايان هر دوره نفر اول از سوي شركت هاي مختلف سرمايه گذاري حمايت مالي مي شود و به عنوان يك خواننده جديد مطرح مي شود.
گفتني است اين مسابقه براي اولين بار امسال در كشور افغانستان در حال برگزاري است . هدف از ترويج اين گونه مسابقات افزايش ميل و گرايش جوانان به موزيك خوانندگي و نيز دور شدن آنان از دين است .
اوباما به اشتباهاتش اعتراف كرد
باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا به اشتباهاتش در مورد اعضاي كابينه انتخابي اش اعتراف كرد.
به گزارش بي بي سي باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا به اشتباهاتي كه در مورد انتخاب اعضاي كابينه اش انجام داده و پس از جنجال بسيار به كناره گيري دو نفر از آنها انجاميده اعتراف كرد.
« تام داشل » قرار بود تا به عنوان وزير بهداشت كابينه اوباما و خانم « نانسي كيلفر » به عنوان نماينده رئيس جمهور براي بودجه خارجي انتخاب شوند كه سوالات و ابهامات در مورد نحوه پرداخت ماليات آن ها آغاز شد.
با وجود اين شك و شبهه ها و در نهايت اثبات آنان اين دو سياستمدار از قبول سمت هاي خود كناره گرفتند و آقاي اوباما به ناچار « مسئوليت كامل » اين اتفاق را پذيرفت و عنوان كرد ديگر هرگز اين اتفاق تكرار نخواهد شد.
آيا قطري ها به عهد خود وفا مي كنند
در حالي كه بيش از يك ماه از راي سرنوشت ساز ايران براي تعيين قطر به عنوان ميزبان مقر دائمي اوپك گازي در مقابل روسيه مي گذرد منابع غيررسمي از وعده قطري ها به ايران براي انتخاب نماينده جمهوري اسلامي به عنوان دبيركل اوپك گازي خبر مي دهند.
به گزارش خبرنگار « آينده » بنابر اظهار اين منابع راي ايران به سود قطر موجب خشم روس ها شده است و دولت روسيه اظهار كرده است كه با وجود پرونده ايران در شوراي امنيت و مخالفت روسيه با صدور قطعنامه جديد و مراحل نهايي تكميل نيروگاه بوشهر علت اين اقدام ايران را درك نمي كند.
در اين حال برخي ديپلمات هاي ايراني نزديك به روسيه نيز با ارائه اخباري از پشت صحنه مذاكرات اظهار مي كنند كه يكي از دلايل راي ايران به نفع قطر كه توسط مديران مياني وزارت نفت اتخاذ شده است فاصله نزديك تا قطر نسبت به سن پترزبورگ بوده است .
با اين حال انتخاب ايران به عنوان دبيركل اوپك گازي حداقل مي تواند بخشي از هزينه هايي كه اين راي سرنوشت ساز براي كشور ايجاد كرده است جبران كند.
چه كسي به تركمنستان تلفن زده بود
با گذشت يك سال از اظهارات رئيس جمهور مبني بر قطع گاز صادراتي تركمنستان به ايران مبني بر توصيه تلفني يكي از مسئولان كشور هنوز هويت فرد نامبرده از سوي دولت نهم اعلام نگرديده اما بسته شدن قرارداد خريد گاز از اين كشور به دو برابر قيمت متعارف ابهامات تازه اي را درباره نقش دلال هاي گاز در اين باره مطرح كرده است .
به گزارش خبرنگار « آينده » صادرات گاز تركمنستان به ايران در سرماي بي سابقه زمستان سال گذشته قطع گرديد و پس از آن دكتر احمدي نژاد در برخي اظهارات علني خود از توصيه تلفني يكي از چهره هاي سياسي به تركمنستان براي قطع گاز خبر داد و در برخي ملاقات هاي خصوصي نيز نام برخي از شخصيت هاي نظام و رقباي سياسي خود را به عنوان مقام تلفن كننده به تركمنستان بر زبان آورد.اما با وجود درخواست رسانه ها و نمايندگان مجلس از اعلام علني اين نام ها دولت نهم تاكنون از اعلام رسمي موضوع فوق خودداري كرده است .
با اين حال با انعقاد قرارداد جديد خريداري گاز از تركمنستان كه به مبلغ 350 دلار و دو برابر قيمت روز گاز انجام شده است منابع غيررسمي جزئيات تازه اي را از پشت صحنه قرارداد خريد گاز از تركمنستان را منتشر كرده اند.
بنابر اين گزارشها خريد گاز از تركمنستان در حالي با قيمت 350 دلار براي هزار متر مكعب انجام شد كه تركمنستان همين مقدار گاز را به قيمت 80 دلار به روسيه به فروش مي رساند و حداكثر قيمت منطقي براي فروش گاز به ايران 180 دلار بود. اما با لابي برخي گروه هاي دلال وزارت نفت قرارداد را با دو برابر قيمت واقعي منعقد كرده است .
گفته مي شود تشكل هاي خيريه اي كه فرزندان و خانواده هاي برخي مقامات اجرايي كشور در آن ها فعالند نقش دلال را در انعقاد اين قرارداد ايفا كرده اند و طرح دادن اطلاعات غلط به رئيس جمهور در موضوع توصيه تلفني به تركمنستان براي قطع گاز صرفا " يك جنگ رواني براي انحراف افكار عمومي از پشت صحنه فسخ قرارداد قبلي و انعقاد قرارداد جديد از سوي اينان بوده است .
گوگل و ياهو متحد شدند
گوگل كره و ياهو كره توافق كردند سرويس هاي كليدي متعدد خود را در اين كشور يكي كنند تا هر دو شركت اينترنتي بتوانند به كمك اين شراكت سود ببرند.
به گزارش ايسنا تحت اين توافق كليپ هاي ويديويي از نسخه كره اي يوتيوب گوگل در نقشه هاي ياهو كره نمايش خود را به سرويس نقشه گوگل كره متصل خواهد كرد . Gugi داده مي شوند و ياهو نيز سرويس جست وجوي محلي
جست وجو اينترنت در كره در اختيار ناور است كه حدود 75 درصد اين بازار را در Korea Times بر پايه گزارش نشريه اختيار دارد در حالي كه گوگل و ياهو در تقلا براي به دست آوردن سهمي از اين بازار هستند.
گفتني است اين كاري هوشمندانه از سوي دو شركت اينترنتي آمريكايي بوده و بنا بر گزارش يك شركت پژوهش بازار كره اي ياهو در يك هفته در ماه ژانويه تنها 530 هزار بازديدكننده جلب كرد و آمار گوگل از آن هم بدتر بود .

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن