تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816401779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اطلاع مسئولان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: براي اطلاع مسئولان
معماي جايگاه سوخت شهر گلبهار!
متن پيامك: حدود يك سال است جايگاه سوخت بنزين و گاز در شهر جديد گلبهار آماده بهره برداري شده است ولي كسي نمي گويد چه زماني افتتاح مي شود؟ شهري بدون پمپ بنزين و گاز تا حالا ديده بوديد! براي بنزين يا گاز بايد مسافت ۲۰ كيلومتري تا چناران، و ۵۰ كيلومتري تا مشهد را طي كنيم. اين هم شد شهر، بارها همين پيام را فرستادم چاپ نشده است.

پاسخ اول و گلايه اي از شركت شهر جديد گلبهار
مدير روابط عمومي شركت پخش فرآورده هاي نفتي خراسان رضوي در اين خصوص گفت: از نظر ما جايگاه آماده است اما رمپ خروجي براي آن آماده نشده است.وي استفاده از اين جايگاه را منوط به توافق شركت شهر جديد گلبهار و مسئول جايگاه عنوان كرد و افزود:يك هفته پس از احداث و آسفالت خروجي جايگاه، پمپ بنزين قابل استفاده خواهد بود.

پاسخ دوم وگلايه اي از برق چناران
مدير روابط عمومي شركت گاز استان خراسان رضوي نيز به كارشكني اداره برق چناران در اجراي اين پروژه اشاره كرد و گفت: كارشكني هاي اداره برق چناران باعث شده تا اين پروژه دو ماه از برنامه زمان بندي عقب بماند.مويدي افزود: با وجود اين كه اداره برق ترانس برق را تامين نكرد شركت گاز از يك ماه پيش اقدام كرده است و مرحله پيش راه اندازي تا پايان دهه فجر آغاز مي شود و در صورتي كه مشكل فني نداشته باشد، بهره برداري ادامه خواهد داشت.

با توجه به بسته بودن فضاي زير گذر حرم مطهر، سرعت گيرهاي اين مكان بيشتر باعث آلودگي هوا و پخش ذرات سرطان زاي آزبست از لنت ترمزها مي شود.

با عنايت به اين كه روستاي مهدي آباد از توابع شهرستان رشتخوار بيشترين تلفن همراه را در سطح شهرستان دارد، دارندگان همراه اين روستا از نبود آنتن دهي تلفن همراه سخت گله مند هستند.

ما از مالكان بافت فرسوده اطراف حرم هستيم و شهرداري براي اين بافت برنامه هايي دارد كه قابل قبول و معقولانه نيست، شما اصلا پيام ما را چاپ نمي كنيد و من فكر مي كنم كه شما با شهرداري زد و بند داريد چون فقط يك پيام ما را چاپ كرديد و معناي آن را هم كلي عوض كرده بوديد.

اداره راهنمايي ورانندگي اين قدر مردم را سرگردان نكند و به وظيفه اش در شهر و تنظيم مناسب چراغ هاي راهنمايي عمل كند.

با توجه به آماده بودن خط قطار شهري و تعيين تكليف نشدن واگن ها فعلا همين قطار شهربازي را در مسير پارك تا انتهاي وكيل آباد قرار دهند تا بچه ها سرگرمي و شهرداري درآمد داشته باشند و حداقل از اين پروژه استفاده شود.

روزنامه خراسان تا كي با شهرداري مشهد آتش بس دارد تا ما به زحمت نيفتيم.

بيمه موتورسيكلت در خواف در يك محل ۹۵ هزار و در جايي ديگر ۱۳۵ هزار تومان گرفته مي شود. چرا رسيدگي نمي شود.

ما اهالي شهرك هاي ثامن و عسكريه از شهردار محترم منطقه هفت تقاضا داريم سري به محل احداث پل در جاده شهيد كلانتري بزند و وضعيت زيرگذر عابر پياده را ببيند. با توجه به اين كه ترافيك در كنار گذرها سنگين است مردم براي عبور از عرض جاده چه كنند.

پرواز جمعه ايرتور ساعت ۲۱ اصفهان به علت بدي هوا در ساعت ۲۴، لغو شد. دختر دانشجوي من از شهرستان بجنورد به مشهد آمد، به نظر شما ساعت 30 دقيقه بامداد بايد چه كار مي كرد؟

براي بار چهارم پيام مي فرستم شما را به خدا به ماموران پليس راه درگز بگوييد خدا را در نظر بگيرند. ما مسافربرهاي شخصي مجبوريم كار كنيم تا خرج زندگيمان را تامين كنيم امروز ۱۳ هزار تومان براي مسافركشي جريمه شدم به كجا شكايت كنيم چون نه شما چاپ مي كنيد نه كسي رسيدگي!

موش هاي جداول در حال افزايش است

دو پيام و پيشنهاد در مورد رسيدگي به وضعيت اتوبوس راني مشهد و خيابان مطهري شمالي ۴۳ ارسال كردم چاپ نكرديد و اين نشان دهنده بي تفاوتي شما نسبت به رفع مشكلات مردم است. چون پيام هايم عمومي بود نه شخصي.

رشد ۴۵۲ درصدي سرمايه گذاري در گناباد از زحمات و تلاش نماينده مجلس آقاي مدني است كه به آن مي بالند.

اصلي ترين خيابان خواف(شهاب) را بدون كارشناسي و فقط طبق علايق شخصي برخي مسئولان يك طرفه كرده اند و هر روز شاهد تصادفات شديد هستيم. كاش ملك بعضي اشخاص در حاشيه بعضي خيابان هاي فرعي متصل به خيابان شهاب نبود.

خيلي دلم مي خواهد بدانم فلسفه چراغ هاي اطراف ميدان ها مخصوصا جانباز چيست؟

كاركنان محترم نيروي انتظامي، خودروهاي شخصي در ايستگاه اتوبوس واحد پارك مي كنند و اتوبوس با فاصله از ايستگاه توقف مي كند كه مشكلاتي را براي ديگر رانندگان و مسافران به وجود مي آورد با رانندگان خاطي برخورد كنيد.

آسفالت خيابان فرخي جنوبي ۵ در رضاشهر بسيار نامطلوب است. مسئولان رسيدگي كنند.

انتهاي ابوطالب ۶۸ كبوتربازها امان ما را بريده اند. آسايش براي ما و همسايه ها نگذاشتند. با ۱۱۰ هم تماس گرفته ايم به نتيجه نرسيديم بايد چه كاركنيم؟

لطفا به مديران جشنواره فيلم فجر مشهد بفرماييد به جاي اين كه فيلم ها را در سينماهاي يك نقطه از شهر نشان بدهند بهتر است از سينماهاي ديگر مثل سيمرغ هم استفاده شود.

ما اهالي شهرك صباي سيدي از عملكرد شركت خدماتي نهايت تشكر را داريم.

اگر خانواده شما مسئولان بهداشت، ساكن خيام شمالي بودند باز هم نسبت به فاضلاب ساختمان هاي مرتفع بي تفاوت بوديد؟

من نمي دانم ناحيه ۳ شهرداري(نادرشهر) شهردار دارد يا خير چون اين ناحيه حتي يك درخت هم ندارد. فقط يك زمين كوچك هست كه سال هاست قرار است فضاي سبز شود. اكنون گاراژ كاميون ها و باعث سلب آسايش مردم منطقه شده است.

از كاركنان زحمت كش آب و فاضلاب سپاس گزاريم به خاطر اين همه شن و ماسه كه به خورد اهالي انتهاي اماميه مي دهند!

آقاي استاندار دربرنامه تلويزيوني به جاي اين كه پاسخ گوي پروژه ناتمام و تاثربرانگيز قطار شهري باشند افتخارات خود را در رابطه با قراردادهاي پاكستان و لاهور و... به رخ مردم مشهد مي كشيدند.

لطفا در مورد جاده پيرحاجات به عشق آباد كه مسير اصفهان به مشهد را ۱۶۰ كيلومتر نزديك تر مي كند، اطلاع رساني و گزارش تهيه كنيد.

ضمن تشكر از شهرداري به خاطر ايجاد بازارهاي ميوه و تره بار در سطح شهر اميدوارم كه روز به روز بيشتر شود و توسعه يابد.

بليت هاي اتوبوس را از ۳۰ تومان به ۵۰ تومان افزايش دادند. ساعت ۵ دقيقه مانده به ۲۰ در ميدان شهدا سوار اتوبوس شدم دو تا بليت گرفتند و شب كار حساب كردند.

چرا كسي پي گير گرفتن درصد بالاي زواركش ها از هتل ها نيست. هيچ اطلاع رساني در اين خصوص به زائران انجام نمي شود؟

با عرض سلام از توس و از جوار آرامگاه فردوسي پيام مي دهم. به اطلاع مسئولان درجه اول كشور برسانيد كه اين جا يك فاجعه تاريخي در حال انجام است و كسي هم به آن اهميتي نمي دهد. صداي ما ساكنان اين جا را هم نمي گذارند به گوش مقامات بالا برسد. اگر وجدان داريد اين مطلب را چاپ كنيد.

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن