تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816763167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حميد رسايى،نماينده مردم تهران در مجلس: برخى به دنبال قفل زدن بر دهان ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: حميد رسايى،نماينده مردم تهران در مجلس: برخى به دنبال قفل زدن بر دهان ها هستند
خواندنى ها از خانه ملت
محمدرضا باهنر گفت: ديوان محاسبات كشور براى اولين بار گزارش عملكرد ۹ ماهه بودجه ۸۷ كل كشور را به مجلس ارائه داد كه پس از پيروزى انقلاب امرى بى سابقه است.
نادر قاضى پور نماينده مردم اروميه در مجلس در تذكرى آئين نامه اى ضمن تشكر از برگزارى اجلاس شكرانه اتحاد، از عدم پخش اين اجلاس كه «نماد وحدت و اتحاد مسئولين نظام جمهورى اسلامى ايران» است، از صدا و سيما انتقاد كرد.
نماينده اروميه در مجلس شوراى اسلامى گفت: دكتر محمود احمدى نژاد رئيس جمهورى با تأكيد بر اتمام پروژه ميانگذر درياچه اروميه اعلام كرد كه اعتبار لازم براى اتمام اين پروژه تأمين مى شود.
ارسلان فتحى پور نايب رئيس كميسيون اقتصادى با بيان اين كه لايحه هدفمند كردن يارانه ها از سوى كميسيون اقتصادى رد نشده است، گفت: براى بررسى اين لايحه كميته اى شش نفره تشكيل شده كه بزودى نظر خود را اعلام مى كند.
محمدرضا ميرتاج الدينى رئيس فراكسيون فلسطين و لبنان مجلس گفت: تعدادى از نمايندگان قصد داشتند تا جهت ابراز همدردى به غزه سفر كنند، اما وقتى اجازه نمى دهند كه خالد مشعل رئيس دفتر سياسى حماس به غزه سفر كند، عملاً به نمايندگان مجلس نيز اجازه داده نخواهد شد تا به غزه بروند.
مجلس شوراى اسلامى صبح ديروز با تشكيل جلسه غيرعلنى، به بررسى مسائل حراستى و امنيتى نمايندگان پرداخت.

گروه سياسى- طبق اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسى نمايندگان مجلس درخصوص اظهارنظر درباره هر موضوعى آزادند و هيچ مقامى حق بازخواست و جلوگيرى از ابراز نظر ايشان را ندارد تا چه رسد به حمله و فشار براى ساكت كردن شان. ظاهراً اين اصول از قانون اساسى همان شعارهايى است كه عده اى سر مى دادند: مثل «زنده باد مخالف من» و «اصل بودن پرسشگرى و تحمل مخالف» و.‎/‎/ اما چرا برخى در برابر تذكر چند نكته تاريخى از ميان هزاران نكته و چند سؤال يك نماينده اين گونه جنجال آفرينى مى كنند، نمى دانم!
به گزارش خبرنگار پارلمانى «ايران»، اين سخنان را حميد رسايى در حالى در سايت خود منتشر كرد كه محمدرضا باهنر كه ديروز پس از على لاريجانى، رياست جلسه علنى مجلس را برعهده گرفته بود، با قطع تريبون اين نماينده مردم تهران گفت كه نمايندگان مجلس كمك كنند تا مجلس به تريبون حرف هاى غيرقابل دفاع تبديل نشود.
حميد رسايى، نماينده تهران در مجلس شوراى اسلامى در تذكر شفاهى در جلسه علنى چهارشنبه مجلس با اشاره به نطق روز يكشنبه خود در مجلس گفت: بنده به برخى از اهانت هايى كه به يكى از مسئولان خدمتگزار كشور در جلسه اى مطرح شده بود، نقدهايى وارد كردم و برخى با صداى بلند به بنده اعتراض كردند و روز گذشته نيز سخنگوى فراكسيون اصلاح طلبان تبديل به سخنگوى فراكسيون اصولگرايان شد و صحبت كردند و امروز نيز يكى از نمايندگان نيز صحبت كرد و من از اين كه فرصت ماده (۷۷) فراهم شد تا توضيح بيشترى ارائه كنم، تشكر مى كنم.وى در ادامه اظهار داشت: البته نماينده حق اعتراض به هيچ فردى را ندارد و در صورت اعتراض بايد پاسخگو باشد و به ياد داريم كه در همين مجلس ششم بود كه برخى اشخاص اعتراض مى كردند. باهنر با قطع تذكر شفاهى رسايى، گفت: تذكر شما منجر به تذكرات ديگر نمايندگان مى شود. شما به همين موضوع كه قصدتان توهين نبود، قناعت كنيد و خواهش مى كنم اين بحث ها را ادامه ندهيد. رسايى در پايان سخن وى از باهنر تنها چند لحظه فرصت خواست تا تذكر خود را پايان دهد، اما باهنر ميكروفن وى را قطع كرد.حميد رسايى كه با مخالفت باهنر رئيس جلسه، نتوانست تذكر ماده (۷۷) خود را در جلسه علنى امروز مجلس بيان كند واز اين رو مطالب خود را در سايت اطلاع رسانى خود درج كرد كه در آن آمده است : امروز در صحن علنى مجلس، با توجه به ماده (۷۷) آئين نامه داخلى، حق داشتم تا درباره اظهارات آقايان يوسف ن ژاد، كواكبيان، قنبرى و اوليا، پنج دقيقه صحبت كنم كه به اصرار آقاى باهنر با توجه به رفتار اين دوستان، بنا شد اين توضيحات از طريق سايت ام و رسانه عمومى ديگر منتشر شود.
قطعاً اصلاح طلبان از انتشار كامل اين تذكر ابا دارند همانطور كه حاضر نشدند نطق مرا هم پخش كنند.وى در بخش ديگرى از مطلب خود آورده است: در اين چند روز بجز تقدير و تشكر بسيارى از موكلانم با تلفن و ايميل و پيامك، بيش از ۱۰۰ تن از نمايندگان محترم با مراجعه به بنده در صحن علنى و بيرون صحن، از اين نطق تشكر كردند كه در ميان آنها چند تن از همكاران اصلاح طلب كه از بازگشت افراطى ها نگرانند نيز ديده مى شدند.نماينده مردم تهران گفت: نطق من در نقد سخنانى بود كه روز جمعه بيان شده بود و با آب و تاب هم پوشش داده شد؛ چرا كسى از معترضين به ادبيات به كار رفته در آن جلسه و انتشارش اعتراض نكرد از پشت تريبون همين مجلس بارها و بارها نسبت به رئيس جمهور خدمتگزار فعلى اهانت صورت گرفت و حتى براى سقط شدن وزراى كابينه اش دعا شد! آيا شأن مجلس زير سؤال نرفت !
وى ادامه داد: در همين ايام گفتند كه آقاى كروبى كاريكاتور آقاى مير حسين موسوى است ! انصاف دهيد، من توهين مى كنم و شما تكريم ! رسايى افزود: متأسفانه برخى به دنبال قفل زدن بر دهان ها و به ياد نياوردن گذشته خودشان هستند، آن روز كه قدرتى داشتند نتوانستند، امروز با تيترها و حرفهايشان مى خواهند اين كار را بكنند ! دوستان منتقد به سخنانم معترضند، بسم الله اين تريبون مجلس، وقت بگيرند و نطق كنند، توصيه اى كه شما هميشه در برابر اعتراض ما به نطق هاى اهانت آميز برخى كرده ايد و ما هم پذيرفته ايم.وى تصريح كرد: خلاصه اگر قرار بود با چهار تا تيتر روزنامه و گزارش هاى جهت دار و داد و فريادهاى اين و آن، ميدان را خالى كنيم، امروز نسخه اصلاح طلبان امريكايى در اين كشور پيچيده نشده بود و اصلاح طلبان همسو با خط امام و انقلاب هم صف خودشان را از اين تندروها جدا نكرده بودند و جريان اصولگرا هم غالب نبود و سيماى لاريجانى هم كه روزى شعار مى دادند تعطيل بايد گردد، بر كرسى رياست مجلس هشتم تكيه نزده بود تا مراسم خوب شكرانه اتحاد براى خدمتگزارى را برپا كند.
مصوبات جلسه علنى ديروز مجلس
نمايندگان مجلس به يك فوريت طرحى رأى دادند كه در صورت تصويب نهايى به كارگيرى عناوين علمى و دانشگاهى مانند دكتر و مهندس قانونمند مى شود.
همچنين هرگونه به كارگيرى عناوين علمى خلاف اين قانون مشمول مجازات هاى ماده (۵۵۶ )فصل هشتم كتاب پنجم قانون مجازات اسلامى خواهد بود. مصوبه مجلس درخصوص موافقتنامه تشويق و حمايت از سرمايه گذارى بين كشورهاى عضو اكو و پروتكل اصلاحى آن كه مورد ايراد شوراى نگهبان قرار گرفته بود، با اصرار نمايندگان بر مصوبه خود جهت تعيين تكليف نهايى به مجمع تشخيص مصلحت نظام رفت. براساس مصوبه ديروز مجلس سازمان صدا و سيما و وزارتخانه هاى فرهنگ و ارشاد و جهاد كشاورزى موظف به فرهنگ سازى براى توليد و مصرف غذاى حلال شدند. در ادامه جلسه علنى ديروز دولت طى نامه اى لايحه چگونگى محاسبه ماليات حساب ذخيره ارزى و تسعير دارايى ها و بدهى هاى ارزى را از مجلس مسترد كرد كه اين تقاضا اعلام وصول شد.

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن