تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814687520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير تعاون:350 هزار واحد مسكن مهر در كشور مراحل آماده‌سازي را طي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزير تعاون:350 هزار واحد مسكن مهر در كشور مراحل آماده‌سازي را طي مي‌كند
خبرگزاري فارس: وزير تعاون گفت: در حال حاضر 350 هزار واحد مسكوني در قالب طرح مسكن مهر مراحل آماده‌سازي را طي مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، محمد عباسي پنج‌شنبه شب در پايان سفر يك روزه خود به اردبيل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع بيش از 3 ميليون و 850 هزار نفر براي مسكن مهر ثبت‌نام كرده‌ بودند كه بعد از پالايش نهايي 2 ميليون و 200 هزار نفر واجد شرايط تشخيص داده شدند.
وي ادامه داد: تا كنون براي يك ‌ميليون و 450 هزار نفر زمين از سوي مسكن و شهرسازي اعطا شده كه با عقد قرارداد 99 ساله اين زمين‌ها در اختيار تعاوني‌ها قرار گرفته است.
عباسي مسكن را بعد از اشتغال بالاترين مطالبه مردم به ويژه جوانان دانست و گفت: مسكن كه يكي از نيازهاي راهبردي كشور است مورد تاكيد رئيس جمهور و مسئولان است كه اميدواريم با اجرايي شدن آن اين دغدغه فروكش كند.
وزير تعاون مشاركت جدي مردم به ويژه متقاضيان مسكن در اجرايي شدن طرح مسكن مهر را بسيار حساس خواند و اظهار داشت: تنها با مشاركت مردم و جذب سرمايه‌گذاران قادر به اجراي اين طرح ملي خواهيم بود.
وي اجراي يكنواخت اين طرح را غيرممكن دانست و گفت: با جمع‌بندي‌‌هاي به عمل آمده، با اين برآيند كه اجراي اين طرح مشكل‌گشا خواهد بود سياست ساخت انبوه مسكن را در اين طرح در پيش گرفتيم.
وزير تعاون ادامه داد: با اجراي طرح مسكن مهر قيمت مسكن 30 درصد كاهش يافته و هم‌اكنون مردم قادرند به اندازه سرمايه خود در واحدهاي مسكوني سرمايه‌گذاري كنند.
وي به اعطاي وام 14 ميليون‌توماني ساخت و يك ميليون توماني وام آماده‌سازي زمين به اعضاي تعاوني‌هاي مسكن مهر اشاره كرد و گفت: در حال حاضر برنامه‌اي براي گسترش تسهيلات وجود ندارد و دولت تلاش مي‌كند تا مردم با مشاركت خود صاحب مسكن شوند.
وزير تعاون در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص سهام عدالت اظهار داشت: تا كنون بيش از 22 ميليون‌ نفر در كشور سهام عدالت گرفته‌اند كه از اين تعداد حدود 8 ميليون نفر مرحله اول سود خود را دريافت كرده‌اند.
عباسي در پايان گفت: تا پايان امسال ميزان اعطاي سود سهام عدالت در بين افراد زيرپوشش به بيش از 10 ميليون نفر خواهد رسيد.
انتهاي پيام/ش20

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن